Pagina 4 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Discussie: Comedyshows

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    Steam & PSN

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    merci!!!

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingOfWoods Bekijk bericht
    10 minuten in, valt mee maar toch ook ni echt geweldig. Kweet ni of dit 2 uur lang de moeite is?
    Heb het ook meer voor Theo Maassen of Jim Jeffries of Bill Burr. Zit toch what meer diepgang en gedachtegoed achter.
    Ik kan het wel smaken.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Dave Chapelle zen shows zijn fantastisch..die zijn echt hilarisch.
    Ksnap de kevin hart trend niet want vind die totaal niet grappig..onbegrijpelijk hoe die stadions uitverkoopt .

dat denk ik van alex agnew ook :-), vreselijk

mijn grote held is jeroen leenders, bijna alles gratis online (op soundcloud), speelt bijna gratis impro in antwerpen om de paar weken, is compleet gestoord en genius op hetzelfde moment.
    van ultra filosofisch en erg confronterend tot geniaal plat en vulgair. held :-)

david galle is ook erg goed,, maar vind je weinig van. speelt niet zo vaak.

die van xander de rycke hierboven vind ik ook wel nice, zeker om iets van 2 uur te zijn. komt niet ind e buurt van jeroen leenders, maar overstijgt alex agnex met gemak imho :-)

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Hoe smaken toch kunnen verschillen.
    Jeroen Leenders is echt niet goed in mijn ogen, is echt van een zeer matig niveau.

Alex Agnew is geweldig, al zijn projecten zijn super. Staat echt aan de top van Vlaamse humor.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Hoe smaken toch kunnen verschillen.
    Jeroen Leenders is echt niet goed in mijn ogen, is echt van een zeer matig niveau.

Alex Agnew is geweldig, al zijn projecten zijn super. Staat echt aan de top van Vlaamse humor.
    :-)
    les gouts et les couleurs, on ne discute pas ! :-)
    idd grappig dat verschil ja. maar mooi toch, dat er iets voor ieder zijn gading is.

vraag mij ook al altijd af hoe die lelijke mottige vette wijven toch ne vent vinden, en blijkbaar vinden sommigen anderen dat pareltje van vrouwen! :-p

Gally's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Onlangs een try-out gezien van Alex zijn nieuwe show en da’s echt knap om zien hoe hij zijn materiaal beheerst en op zo een authentieke manier kan overbrengen.

Een try-out blijft wel iets speciaals. Die bits die dan nog niet 100% juist zijn of die kleine fk-ups, hoe hij daar dan op de moment zelf mee om gaat, zijn ook geweldig.

Het is comedy volgens het boekje (niet negatief bedoeld, maar je merkt hier en daar enkele trukjes in zijn materiaal die altijd werken) maar hij doet het wel met verve en met zijn eigen touch.

Jeroen Leenders live meemaken in The Joker... dat is iets unieks. Totaal andere comedy, dat het niet volgens het “boekje” verloopt is wel het minste dat je kan zeggen.

Dat is complete chaos, impro zoals het volgens mij moet zijn. Echt genieten. De meeste van zijn Experiences gooit hij op het web als podcast. Misschien niet voor iedereen weggelegd. Toch eens een kans geven, maar misschien beter eerst live gaan kijken. Het visuele blijft belangrijk om mee te zijn.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    218 (100%)
    Beide nog meerdere keren in de joker bezig gezien. Zelfs met al zijn succes had Agnew nog steeds wel een nederig respect voor het publiek als hij een try out aan het uitwerken was. Geen grote fan van zijn materiaal maar hem genoeg bezig gezien en kan niet anders dan die mens respect geven want op't einde van de rit ist wel nen echte.

Leenders daarentegen blaat en ziet eruit gelijk een achterlijke geit die veel te veel zelfvertrouwen onttrekt van half vertaalde Lewis Black en CK grappen. Als hij het volk niet meekrijgt, wat buiten de joker volgens mij meer wel dan niet gebeurt, staat het schuim soms op zijn mond te lezen. Zijn zaalshows leken de helft van de tijd ook try outs. Gelukkig nooit voor moeten betalen en enkel tijd aan verspilt. Zonder twijfel top als je uw avond wilt eindigen met plaatsvervangende schaamte.

Regan dus vorige maand in London gezien. Kan het nog steeds niet geloven. In een kleine knusse venue @ that. Samen met Burr en Chapelle zonder twijfel het beste da'k al live heb gezien. Had ook een killer openingsact mee uit NY maar ondanks twitter en facebook searches/stalkings van mezelf ben ik nog steeds zijn identiteit niet te weten gekomen. Nu enkel nog CK en Norm nog en ik heb al mijn favorieten gezien.

Burr weer in Amsterdam volgende maand. Ondertussen ook al de 3e keer da'k hem zal zien maar stelt nooit teleur.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

iTrader
    0
    Het valt op dat je van veel comedians (en dan vooral diegene die het meest op tv komen) evenveel lovers als haters hebt. Logisch, ieder brengt z'n eigen soort humor. Gelukkig heb je in Vlaanderen voldoende aanbod om toch minstens 1 iemand redelijk fantastisch te vinden

iTrader
    218 (100%)
    Ja. Die noemen we Urbanus.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    was voorheen nooit echt fan van Alex, maar heb hem wat herontdekt en meer respect voor hem gekregen dankzij de Mosselen0130 podcasts. Daarmee is een wereld voor me open gegaan
    Door zijn eigen WTTAA interview podcast is dat respect alleen maar gestegen

Speaking of Mosselen 0130. Ziehier de eerste aflevering van 'Vanavond Live met Xander'. Volgende week ga'k er zelf eentje life mee maken

Gally's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Het stukje comedy van Henk Rijckaert in Vanavond Live moet zowat het zwakste zijn dat ik gezien heb in heel erg lange tijd.

https://youtu.be/4NBuhMTay4w

greiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wij gaan binnenkort naar een try-out van Bart Cannaerts zijn nieuwe show. Wat hij doet op tv vind ik over het algemeen maar 'meh', maar "waar is Barry" en "Wanneer gaan we nog eens bowlen" horen bij mijn favoriete shows! Ben dus wel benieuwd!

Laatste show die ik heb gezien was Jeroen Leenders; goed gelachen, maar ik snap heel goed dat niet iedereen er voor te vinden is.
    PSN: Grievver

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gally Bekijk bericht

Jeroen Leenders live meemaken in The Joker... dat is iets unieks. Totaal andere comedy, dat het niet volgens het “boekje” verloopt is wel het minste dat je kan zeggen.

Dat is complete chaos, impro zoals het volgens mij moet zijn. Echt genieten. De meeste van zijn Experiences gooit hij op het web als podcast. Misschien niet voor iedereen weggelegd. Toch eens een kans geven, maar misschien beter eerst live gaan kijken. Het visuele blijft belangrijk om mee te zijn.
    hier heb je zo een goed showke van hem, inclusief het 'visuele' :-)
    vind dat echt een super fragment

iTrader
    218 (100%)
    CK volgende week suprise gig in de Melkweg Amsterdam, natuurlijk direct uitverkocht, ffffffffffffffffffffffff

Pagina 4 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Regels voor berichten