Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: Comedyshows

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bugiman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hij heeft nog staatsveiligheid aan zijn deur gehad en hij bleef doordoen.
    Heb je daar een link of iets van? Kan me moeilijk voorstellen dat staatsveiligheid een paar flauwe voorzichtige moppen van een, laten we eerlijk blijven, uitermate matige comedian, belangrijk genoeg vindt om aan zijn deur te gaan staan.

Als het wel zo blijkt te zijn alvast een .

En lachen met moeilijke groepen werd in Vlaanderen (lang) voor Geert Hoste ook al gedaan hoor, Urbanus, zelfs Gaston en Leo lachten ook met allerlei mogelijke groepen die dat toen in die periode nog allesbehalve plezant vonden.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Door deze thread eens begonnen aan de eindejaarsshow van de Rycke. Nog niet uit, maar vind het wel geweldig.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Hoste is edgy... voor de bourgeoisie :') Mens heeft zeker talent maar er is niets memorabel aan zijn eindejaarsshows.
    Kritiek spuwen is makkelijk. Echte grappen maken niet. Daarom dat ik Xander eigenlijk ook maar zozo vind. Typische weinig werk stand up. Urbain blijft denk ik triestig genoeg nog steeds koning. Voor de rest is er af en toe eens een Bert Gabriels, Han Solo en een Ygor uit motherfucking popperingen. Laatste aangename verrassing die ik live heb gezien was Soe Nsuki.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maar Xander doet toch méér dan kritiek spuwen alleen? Als je dat niet begrijpt dan luister je niet goed vrees ik
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    10 minuten in, valt mee maar toch ook ni echt geweldig. Kweet ni of dit 2 uur lang de moeite is?
    Heb het ook meer voor Theo Maassen of Jim Jeffries of Bill Burr. Zit toch what meer diepgang en gedachtegoed achter.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is dan ook zijn punt niet he, 't is een media jaaroverzicht. Eerste tien minuten vond ik ook wel het minste

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Het moment dat de smoel van James Cooke in beeld komt weet je dat het vertrokken is.

iTrader
    217 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Maar Xander doet toch méér dan kritiek spuwen alleen? Als je dat niet begrijpt dan luister je niet goed vrees ik
    Ja het zal wel het format zijn, al kon ik zijn persoonlijke stand up ook niet echt smaken. Het is niet dat ik ze nog bekijk hoor. Het is al zo moeilijk om nog te checken welke stand up tegenwoordig de moeite is.

Vorige week Netflix weer 30+ half hour's online gesmeten. Om nog maar te zwijgen hoeveel stand ups soms al na 2 of 3 jaar een special durven produceren.

Burr en Rogan hadden het er onlangs nog over op Rogan z'n podcast, een special/stand up uur, is niet meer zoals in de jaren 90 wanneer een stand up 3 tot 5 jaar materiaal vergaard en verfijnd. Nu is het zo'n kosteloos proces dat ze gewoon alles direct online smijten.

Komend weekend overigens Wanda "that Curb ass" Sykes te Antwerpen, Zuiderpershuis. Nog aan't twijfelen ma ze is wel erg gerespecteerd bij vele stand ups.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Zijn er nieuwe goede Vlaamse stand up-comedians, eigenlijk?

Zo'n Xander De Rycke kan ik zeker wel mee lachen, maar die is toch ook al even in roulatie.

Heb de laatste paar winnaars (en andere deelnemers) van de Humo's Comedy Cup eens gecheckt, maar dat vond ik eerlijk gezegd toch van een erbarmelijk niveau , met als dieptepunt die winnares van 2018.
    Hoe slecht was Comedy Cup 2018? Wtf.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    11 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Komend weekend overigens Wanda "that Curb ass" Sykes te Antwerpen, Zuiderpershuis. Nog aan't twijfelen ma ze is wel erg gerespecteerd bij vele stand ups.
    Als ik met mijn vriendin ga, zijn we makkelijk €60 kwijt, nog even nadenken...

iTrader
    217 (100%)
    Ja goedkoop is het zeker niet en het Zuiderpershuis is voor dat geld eigenlijk nog altijd maar een arme locatie. Ik herinner me nog haar interview met Maron op de wtfpodcast waarvan ik enorm van heb genoten en enkel door dat interview zou ik haar wel graag live zien. Ook leuk dat ik zo goed als niets van haar materiaal ken. Als je een idioot "hey i'd know that tush anywhere" hoort roepen, waarschijnlijk ik.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Laatste aangename verrassing die ik live heb gezien was Soe Nsuki.

Eigenlijk wel benieuwd hoe die geëvolueerd is qua humor om nu zelf een avondshow te vullen.

Paar jaar geleden eens gezien als voorprogramma van Kamagurka en dat was echt wel matig en soms zelfs pijnlijk geforceerd.
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Eigenlijk wel benieuwd hoe die geëvolueerd is qua humor om nu zelf een avondshow te vullen.

Paar jaar geleden eens gezien als voorprogramma van Kamagurka en dat was echt wel matig en soms zelfs pijnlijk geforceerd.
    Dat is de grote valkuil bij comedians die beginnen 'op te vallen'. Een set van pakweg 20 minuten op café is heel iets anders dan een volledige show in een cultureel centrum.
    Ook zo bij de winnares van Humo's comedy cup. Die ongeïnteresseerde houding is leuk voor even maar om dat een hele avond zo te doen...

iTrader
    217 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht

Had haar ook al een paar keer aan het werk gezien voor ze echt vol vertrouwen op de planken stond. Er waren zeker wel mindere momenten en soms grappen die nergens hun lach vonden maar ze bleef altijd wel cool en vooral haar eigen persoon. Voor mij toch wel erg belangrijk. Vanaf ik het gevoel krijg dat ze ook maar eender wie emuleren haak ik snel af. Wanneer ze het publiek durven aanvoelen en zoeken op het podium word ik snel gecharmeerd. Humo's comedy cup nog nooit bekeken. Zo "wedstrijd" comedy is echt wel een scheef format.

Kan het overigens moeilijk geloven, maar Brian Regan komt trouwens naar London begin volgende maand. Waarschijnlijk de enigste kans dat je ooit zal krijgen om hem in Europa te zien. Staat al even online en nog steeds niet uitverkocht, meteen maar mijn tickets besteld

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dave Chapelle zen shows zijn fantastisch..die zijn echt hilarisch.
    Ksnap de kevin hart trend niet want vind die totaal niet grappig..onbegrijpelijk hoe die stadions uitverkoopt .

Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten