Pagina 2 van 8 Eerste 123456 ... Laatste

Discussie: Comedyshows

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xena Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Na Xander De Rycke heeft ook Van Peel zijn eindejaarsconference op Youtube gezet.

Wat vinden jullie ervn?
    Live gaan kijken naar Xander: topshow, overstijgt zichzelf elk jaar. Van Peel vond ik iets minder, ik heb eigenlijk zelden moeten lachen.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ....maar qua inhoud zit hij er wel boenk op. Vooral dat stuk dat de financiële crisis van 2008 nog steeds meer impact heeft op ons leven dan de migratiecrisis is nagels met koppen slaan.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gally's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patracle Bekijk bericht
    Live gaan kijken naar Xander: topshow, overstijgt zichzelf elk jaar. Van Peel vond ik iets minder, ik heb eigenlijk zelden moeten lachen.
    Twee keer akkoord. Xander heeft echt zijn beste show gegeven met HHVB 2018.

Van Peel is een hele show lang statements maken. Zijn visie doorduwen zonder dat het ooit echt hilarisch wordt.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na Xander De Rycke heeft ook Van Peel zijn eindejaarsconference op Youtube gezet.

Wat vinden jullie ervn?
    Misschien niet slecht dat het zijn allerlaatste eindejaarsconference was, dat vond ik ervan... :-)

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik vond Van Peel iets minder dan andere jaren, maar ik blijf het wel goed vinden. Hij staat qua politieke standpunten exact op dezelfde hoogte als ik, waardoor heel veel herkenbaar overkomt.

In elk geval nog 100x beter dan de Geert Hoste shows destijds.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    ....maar qua inhoud zit hij er wel boenk op. Vooral dat stuk dat de financiële crisis van 2008 nog steeds meer impact heeft op ons leven dan de migratiecrisis is nagels met koppen slaan.
    Net als vorig jaar vond ik Van Peel zijn show weer uitermate zwak, amper eens goed gelachen. Ik vond hem vroeger een stuk beter. Dat hij met zijn politieke standpunten dikwijls nagels met koppen slaat is maar een bijverdienste. Het is nog altijd comedy en ik wil er naar kijken om te lachen.
    Laatst gewijzigd door Cerv.Be; 2 januari 2019 om 14:15
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Wat vinden jullie ervn?
    Veruit het beste wat ik ooit gezien heb van standup comedy

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    K vind ze allebei matig tot slecht, maar goed dat is maar mijn mening uiteraard.

Youp Van T Hek is bv van een totaal ander niveau als we het enkel over eindejaarsconferences hebben, imo.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van Peel vond ik zeker ook goed, maar qua grappen heeft hij zeker betere edities gehad. De standpunten die hij inneemt, blijven wel to the point en heel sterk. Comedy is vooral om te lachen uiteraard, maar ik vind het ook leuk als het je doet nadenken.

Er is een reden dat hij ermee stopt natuurlijk. De Rycke gaat het vroeg of laat ook wel moeilijk krijgen met dit format.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb een paar keer moeten lachen met Van Peel maar is niet een show waarvoor ik in de zaal de hele sessie wil uithouden. Het cynische van zijn betogen is soms wel op het randje van zure Vlaming (maar dan met de tegenovergestelde mening dan die zgn HLN commentaarhelden).

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Van Peel vond ik zeker ook goed, maar qua grappen heeft hij zeker betere edities gehad. De standpunten die hij inneemt, blijven wel to the point en heel sterk. Comedy is vooral om te lachen uiteraard, maar ik vind het ook leuk als het je doet nadenken.

Er is een reden dat hij ermee stopt natuurlijk. De Rycke gaat het vroeg of laat ook wel moeilijk krijgen met dit format.
    Het feit dat Van Peel ermee stopt heeft hier natuurlijk alles mee te maken. De realiteit is krankzinniger geworden dan wat hij erover kon schrijven

Wat de Rycke betreft: hij weet ook goed genoeg dat dit niet oneindig kan 'uitgemolken' worden. Hij test in dit voorjaar meteen al een ander concept

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mooi nieuws, CK terug aan't werk!
    Grote kans dat dit materiaal nog verfijnd word voor een special, dus best ontwijken als je niet gespoiled wilt worden voor de toekomst. Normaal check ik ook niets voorbarig uit maar gezien CK zijn laatste jaar kon ik het toch niet laten.
    Als fan stelt het niet teleur en ben ik bijna content dat hij ietwat uit deze put moet kruipen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er nieuwe goede Vlaamse stand up-comedians, eigenlijk?

Zo'n Xander De Rycke kan ik zeker wel mee lachen, maar die is toch ook al even in roulatie.

Heb de laatste paar winnaars (en andere deelnemers) van de Humo's Comedy Cup eens gecheckt, maar dat vond ik eerlijk gezegd toch van een erbarmelijk niveau , met als dieptepunt die winnares van 2018.
    Laatst gewijzigd door Zatte Lu; 5 januari 2019 om 20:34

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Zijn er nieuwe goede Vlaamse stand up-comedians, eigenlijk?

Zo'n Xander De Rycke kan ik zeker wel mee lachen, maar die is toch ook al even in roulatie.

Heb de laatste paar winnaars (en andere deelnemers) van de Humo's Comedy Cup eens gecheckt, maar dat vond ik eerlijk gezegd toch van een erbarmelijk niveau , met als dieptepunt die winnares van 2018.

Jasper Posson, Stijn Verdegem, Mattijs Degrande, Hans Cools, .... Meer dan keuze genoeg hoor
    Maar de 'oudere' generatie blijft toch ook wel top ze (Steven Mahieu, Thomas Smith, ...)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik vond Van Peel iets minder dan andere jaren, maar ik blijf het wel goed vinden. Hij staat qua politieke standpunten exact op dezelfde hoogte als ik, waardoor heel veel herkenbaar overkomt.

In elk geval nog 100x beter dan de Geert Hoste shows destijds.
    Bwa de haat tegenover Geert Hoste is ook wel wat afgezaagd.
    Hij heeft het al die jaren kunnen blijven doen omdat hij goed was. Van Peel kan het nu al niet meer aan.

Geert Hoste heeft echt wel meer belang gespeeld dan iedereen denkt.
    Met het koningshuis lachen was idd afgezaagd geworden maar voor Geert Hoste daarmee begon was dat gwn not done, zelfde met politici.
    Hij heeft nog staatsveiligheid aan zijn deur gehad en hij bleef doordoen.

De gemiddelde comedian vndg geeft zich al over als 7 mensen op twitter steigeren.
    Laatst gewijzigd door Anoniem02; 6 januari 2019 om 12:02

Pagina 2 van 8 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten