Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens jou de Mol?

Aantal stemmers
101. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Axel

28 27,72%
  • Bas

16 15,84%
  • Elisabet

57 56,44%
Pagina 50 van 50 Eerste ... 404647484950

Discussie: De Mol 2019

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Er zit in een mol in het productieteam van De Mol die informatie lekt!

Het zou mij echt niet verbazen overigens - dat van die tv-vulling - want bij de opdrachten tegen de klok viel ook op - zoals hier al is opgemerkt overigens - dat men vaak het zeer nipt haalde, op zo'n manier dat je kan vermoeden dat men de klok manipuleerde om goede televisie te creëren.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Idd

dat van die steen zou dan wel gek zijn... ik ging er altijd van uit dat het productieteam de meeste proeven zelf wel eens probeert op voorhand. Met die steen moesten er gewoon 3 mannen zijn die eens keken of ge dat niet gewoon kon opheffen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ook nog interessant om weten bij de steenproef:

Joeri/Bruno/Bas hadden na 10 seconden die steen al gewoon opgetild en het object eronder vrijgemaakt.

Toen is de productie tussengekomen en hebben ze nog moeten discussiëren om de proef wat tv-vulling te geven.

Heel het ballonnen gebeuren is dus in scène gezet door zowel productie als spelers.
    Moeilijk te geloven dat de Joeri niet minstens 1 minuut koppig die steen heeft proberen te bewegen met brute kracht.

Het lijkt me ook moeilijk om binnen de 10 seconden de proef te bekijken, na te denken, hefboom en sjorren te bedenken, dan nog u sjorconstructie in elkaar te steken.
    Zo een kleine zware steen gwn optillen lijkt me ook wel erg moeilijk aangezien je er nergens u vingers ofzo onder kan steken. 500kg verplaatsen met 3 is niet onmogelijk maar je moet toch wel goede grip hebben, en liefst een object waar het gewicht wat meer verdeeld zit. Hier zit je gewoon met 1 kleine zware massa. Je kan het ook niet omver duwen ofzo.
    Je zou toch minstens een touwconstructie moeten maken zoals Joeri eerst had gedaan om echt grip te krijgen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Idd

dat van die steen zou dan wel gek zijn... ik ging er altijd van uit dat het productieteam de meeste proeven zelf wel eens probeert op voorhand. Met die steen moesten er gewoon 3 mannen zijn die eens keken of ge dat niet gewoon kon opheffen.
    De bootproef is zo ook in scene gezet. De kandidaten zijn 3x uit het water gehaald wegens koude (op de beelden is ook nergens iets zon te zien, dus heel warm zal het niet geweest zijn).
    De klok is bijna altijd louter fictief en moeten de kandidaten geen rekening mee houden.

Verhaal van de steen klopt wel effectief.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    De bootproef is zo ook in scene gezet. De kandidaten zijn 3x uit het water gehaald wegens koude (op de beelden is ook nergens iets zon te zien, dus heel warm zal het niet geweest zijn).
    De klok is bijna altijd louter fictief en moeten de kandidaten geen rekening mee houden.

Verhaal van de steen klopt wel effectief.
    Waar lees je dat soms allemaal?
    Xbox Live: kTs Yones

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik schrok een beetje. Als ze nog met 5 waren wist iedereen perfect wie de mol was. En dan zeggen ze: 't is het eerste jaar dat de mol zo lang onder de radar gebleven is. Het komt toch echt helemaal anders over tijdens het seizoen door de montage.

Wel cool dat ze dat lied ingezongen heeft.

De andere tips waren overduidelijk, ik had vanaf de 2de eliminatie fits dat ieder 13de beeld Elisabeth in beeld gebracht werd. En dat dit gelinkt werd met de 13 overblijvende schakels van die ketting waar dat gewicht aan hing, want dat stond symbool voor de mol. Zeveraars.
    Don't think you are, know you are...

quo_vadis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Waar lees je dat soms allemaal?
    als ik mij niet vergis kent Klopgeest een deelnemer ;-)
    666

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De beer van Peer?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quo_vadis Bekijk bericht
    als ik mij niet vergis kent Klopgeest een deelnemer ;-)
    Ow shit, dan mag die hier gerust nog wat meer geheime kennis komen delen

iTrader
    0
    Ow shit, dan mag die hier gerust nog wat meer geheime kennis komen delen
    Op zo een finale-avond kom je wat te weten.. Kwam echter niet uit De Beer zijn mond.. Nu, er waren nog deelnemers die die proef hebben meegedaan natuurlijk ; )

iTrader
    1 (100%)
    Op zo een finale-avond kom je wat te weten.. Kwam echter niet uit De Beer zijn mond.. Nu, er waren nog deelnemers die die proef hebben meegedaan natuurlijk ; )
    Als de klok altijd louter fictief is, kunnen ze dan ooit zogezegd buiten de tijd aankomen? En hoe wordt dat dan bepaald?

Ik heb daar wel begrip voor, ze moeten dat allemaal gefilmd krijgen he... En best ook dat er geen kandidaten sterven door onderkoeling ofzo haha

iTrader
    0
    Als de klok altijd louter fictief is, kunnen ze dan ooit zogezegd buiten de tijd aankomen? En hoe wordt dat dan bepaald?

Ik heb daar wel begrip voor, ze moeten dat allemaal gefilmd krijgen he... En best ook dat er geen kandidaten sterven door onderkoeling ofzo haha
    Ik denk dat men eerder een echte timer gebruikt tijdens het spel.
    Komen ze te laat aan dan is de proef verloren. Maar zijn ze bv 30min buiten tijd. Dan zal men dat monteren alsof het een race tegen de klok was en nipt verloren.
    Of omgekeerd komt men 30min op voorhand toe zal men dat monteren alsof ze nog 1 à 2 min over waren.

Maar men werkt ter plekke waarschijnlijk gwn met een echte standaard chronometer.

Over die steen blijf ik sceptisch. Kan wel zijn dat hij dat gehoord heeft van een deelnemer, maar lijkt mij wat grootspraak. Binnen de 10sec klinkt ook zo.... Ja overdreven.

Een klein autotje als een smart weegt bijna evenveel en daar zit het zwaartepunt veel hoger en heb je grip en staat op wielen. En dat til je nu toch ook niet gewoon zomaar op. Zelf met 3.
    Laatst gewijzigd door Anoniem02; 17 mei 2019 om 08:08

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Je moet hem niet optillen maar wel juist genoeg kunnen kantelen om paar van die knikkers eronder te doen. Een smart auto die krijg je met 1 persoon zelfs gekanteld.
    Ja maar da's net mijn punt. Een smart is hoger dan hij breed is. Die kan je makkelijk kantelen. En door de wielen ligt dat zwaartepunt nog hoger... Je kan recht staan en je hele gewicht tegen een smart zetten...

Maar hoe kantel je die steen? Zwaartepunt zit bijna op de grond. Waardoor je toch al bijna je vingers moet onder krijgen om hem te doen kantelen... Je kan niet tegen de zijkant duwen denk ik. Ook veel te klein om met 3 er aan zitten aan 1 kant...

En men sprak ook duidelijk over optillen.

Pagina 50 van 50 Eerste ... 404647484950

Regels voor berichten