Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens jou de Mol?

Aantal stemmers
101. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Axel

28 27,72%
  • Bas

16 15,84%
  • Elisabet

57 56,44%
Pagina 5 van 50 Eerste 12345678915 ... Laatste

Discussie: De Mol 2019

iTrader
    0
    Ik ben geen superfan van het spel en het zoeken naar de mol maar ben vaak wel aangenaam verrast door de opdrachten.
    Als jongleren en bungee-springen de maatstaf is van dit jaar, haak ik onmiddellijk af.
    PSN: Rurouni1560

nite's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Goh, ik kan dat toch nog wel begrijpen. In zijn vliegtuig blijft hij normaal gezien gewoon zitten en moet hij er niet uit springen he.
    Ik denk dat hij toch eerder niet sprong om zichzelf verdacht te maken. Hij kan natuurlijk ook echt niet gedurfd hebben. Maar een piloot die zich inschrijft voor de mol, daar verwacht ge wel van dat die avontuurlijk is.

Dat jongleren vond ik nog wel grappig. Toen ze dat uitlegden dacht ik echt hier gaat geen geld verdient worden, want wie kan er nu langer dan 5sec jongleren. De meeste mensen toch niet? En toen bleek iedereen dat te kunnen.
    Paul Krugman: "To fight this recession the Fed needs more than a snapback; it needs soaring household spending to offset moribund business investment. And to do that, as Paul McCulley of Pimco put it, Alan Greenspan needs to create a housing bubble to replace the Nasdaq bubble." http://www.nytimes.com/2002/08/02/op...ouble-dip.html

iTrader
    3 (100%)
    Ik denk dat we vergeten dat zij nog niet wisten dat er geen mol was.

De opdracht was ideaal om te mollen. Zo kon je ook zien wie er fake molt en wie er wil voor gaan.

iTrader
    0
    Ik snap niet dat er mensen teleurgsteld zijn met deze opener van dit seizoen. Gewoon de aflevering op zich was al beter gemonteerd en in elkaar gestoken dan eender welk vlaams programma op tv momenteel. Gilles DC z'n vragenvuur aan de kandidaten was ook mooi om te zien. Ik zat in ieder geval heel de aflevering op het puntje van mijn stoel.
    En dan dat einde, ready or not, here I come, you can't hide en een preview van jewelste, zeg niet dat je die hype niet gevoeld hebt.
    Er zijn gewoon veel elementen die je niet zou verwachten van een spelprogramma, Woestijnvis stelt echt zelden teleur.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wouter vandenhoute, jij hier?
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Het enige dat mij stoorde is dat wij op voorhand al wisten dat er geen mol is. Maar vond het toch een spannende aflevering.

'k Haat mensen die al afgeven na de eerste indruk van iets, wacht toch gewoon af en kijk gewoon voor het amusement Vorig jaar lagen ze in een kist onder de grond, nu stonden ze meters boven de grond.

iTrader
    0
    Had het gevoel dat Liesbeth eruit zou vliegen, en dat Elizabeth of Eva de mol zijn... Maar wat de mol op het laatst zegt, denk ik dat een vrouw is.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Goed gevonden, die feedback van de mol zelf!

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Had het gevoel dat Liesbeth eruit zou vliegen, en dat Elizabeth of Eva de mol zijn... Maar wat de mol op het laatst zegt, denk ik dat een vrouw is.
    zelfde hier (over dat het vrouwelijk is)
    ik gok op elizabet

Dammit Patrice's schermafbeelding
    iTrader
    0
    I gok op Ingrid

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlitser Bekijk bericht
    zelfde hier (over dat het vrouwelijk is)
    ik gok op elizabet
    Ik ook, mijn ma vroeg het: "wie denk je dta de mol is", en ik totaal niet daar op letten omdat er toch niets over zei. Maar om maar iets te zeggen en op basis van wegselecteren zei ik Elizabet...

Het is dit seizoen niet makkelijk, want iedereen is wel geselecteerd op goed genoeg "mol" kunnen zijn omwille van die twist (tenzij ze toch direct een beslissing hebben genomen van wie ze al zouden kiezen lang op voorhand), maar toch om het goed te laten werken moet iedereen wel een beetje mol kunnen zijn. Van Liesbet wist je ook dat ze eruit zou vliegen, omdat ze in de aflevering zelf een moment hebben gekozen waar ze reflecteerden op haar leven (en dat is meestal een enorme hint dat ze eruit vliegt). + Je weet dat meestal het derde, vierde of vijfde schermpje rood scherm is, dat voel je ook aan de climax. En ja het was mijn gevoel gewoon...

Wat de mol zei, is gewoon meer iets wat een vrouw zou zeggen. Een man zou meer op het competitieve gefocust zijn, meer opwindend, meer uitdagend zijn, meer ja genieten, terwijl een vrouw zich actief schuldig voelt over dat mensen haar vertrouwen en dat zij niet eerlijk kan zijn, en dat ze dat erg vindt, en zoals Jeroen ook zei (of die Beerschot fan in de studio). Dat kan perfect door een spoedarts zijn. Een spoedarts heeft ook wel de capaciteiten om de Mol te zijn, omdat ze op snel tempo beslissingen moet kunnen maken, en zeker in stressomstandigheden moet kunnen werken. Ik ken mensen die voor spoedarts hebben gestudeerd, en die kunnen dat zeker aan om te "mollen" volgens mij.

edit: Jeffrey was zijn naam, niet jeroen

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Joeri is meteen mijn favoriete kandidaat van de afgelopen jaren.

GUIDO!
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

Dammit Patrice's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Joeri is meteen mijn favoriete kandidaat van de afgelopen jaren.

GUIDO!
    Die mag er inderdaad heel lang in blijven

iTrader
    0
    Joeri doet me denken aan Ibi uit Spitsbroers.

iTrader
    0
    Die kleuren rood, wit en blauw zijn nu toch een heel aantal keer in beeld gekomen. De molboekjes die Gilles vasthad in aflevering 1, de woorden in het wit op het scherm kregen een rode en blauwe schijn aan de zijkanten. De kleuren kwamen ook terug op het t-shirt van Joeri bij de eliminatie. Het lag er misschien te vingerdik op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Joeri doet me denken aan Ibi uit Spitsbroers.
    Ik moest denken aan de Smos van Safety First :-)

Pagina 5 van 50 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten