Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens jou de Mol?

Aantal stemmers
101. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Axel

28 27,72%
  • Bas

16 15,84%
  • Elisabet

57 56,44%
Pagina 4 van 50 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: De Mol 2019

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik laat toch ook de optie nog niet vallen dat er effectief wel al een 'klassieke' mol gekozen is voor de start van het programma.
    Xbox Live: MaximeDW92

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik acht die kans eerder klein, maar je weet maar nooit.

In ieder geval mistte deze aflevering het zout en peper die de meeste afleveringen al gehad hebben. De aflevering met die verfbom in de auto bv, waarbij de groep dan moest beslissen of die vrouw terugkwam of niet. Dat was een geniale aflevering. Spannend tot en met en zeer goeie plot. Was tenminste ook een opdracht met dynamiek. Van een kraan springen, jongleren en een zin vormen. Zo'n opdrachten kan iedereen bedenken. Ik verwacht van De Mol toch beter.

Hopelijk volgende week beter.
    Let us pray for all the fools that be
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    3 (100%)
    Ik had de indruk dat deze episode eerder episode 0 was, want het was maar een uur lang en de standaard episodes zijn zowat 80 mins, zoals die van volgende week. Voor een epiloog, goed genoeg me dunkt.

iTrader
    4 (100%)
    Je moet mee aan De Mol, je weet dat er quasi altijd zo'n springopdracht komt, en dan sta je daar en zeg je doodleuk, nee, dit ga ik niet doen en iedereen OK, geen probleem. Ik kan me toch herinneren dat daar in andere seizoenen meer animo rond was.

breyton's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Elisabeth is vermoedelijk het hoogtepunt of punten van de afl wel .
    Het heeft weer lang geduurd voor ze het over haar hadden. Mooi figuurtje!

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentDeath Bekijk bericht
    Ik mis juist onze allochtoon & homo?
    Bas, 100%.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Ik acht die kans eerder klein, maar je weet maar nooit.
    Als je Pieter in café de Mol nog hoort vertellen over een intense voorbereiding van anderhalve tot 2 maanden dan zou ik het nu eerder vreemd vinden dat ze daarvan afstappen.

Maar het is maar een theorie natuurlijk en ik hoop eigenlijk ook dat het effectief zo is zoals het nu lijkt, met een ter plekke gekozen saboteur.
    Gewoon al om eens een andere dynamiek in het format te krijgen.
    Xbox Live: MaximeDW92

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Een mol die de mol moet mollen?
    Work like a Captain, play like a Pirate

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Bas, 100%.
    Martijn, 82%.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vond het wel vreemd dat er zoveel iets of wat konden jongleren maar ze wisten het allemaal op voorhand
    Ze hadden dat beter eerst gezegd aan de kijker imo, want maakt het spel toch wat anders (iedereen wist nl dat de 'mol' dit wist )

iTrader
    0
    Inderdaad flauw begin, bleef wat op mijn honger zitten. Heb zo het idee dat het toch een minder seizoen gaat worden. Zeker als het soort opdrachten weer van dit niveau blijven... . Uiteindeijk vraag ik me af naar wat ik gekeken heb, omdat er toch nog geen mol inzit en dat waarbij de mol het scherm ziet, er toch gemonteerd wordt, en vooral dat er eigenlijk tien kandidaat mollen werden geselecteerd, dus iedereen kan wel goed mollen eigenlijk (maar dat doen ze waarschijnlijk altijd).

Die twist van op die luchthaven vorig jaar, dat was pas zot en goed gevonden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Alé er is nog geen mol, en toch de eerste is iemand die gewoon weigert te springen en de tweede jongleur werd uitdrukkelijk gevraag om het jonge meisje te laten vallen ipv de wat oudere dame, wat doet hij vanzelfsprekend, de oudere dame laten vallen.

Hoe triestig dat die allemaal weer al bezig zijn met zich verdacht te maken .
    + ergste is dat die gast er nog op getraind heeft om te jongleren. Maar goed, dan weet je al dat het een wannabe mol is. Van zo een gasten weet je direct dat ze te graag willen mollen om het ook echt te kunnen zijn (wie is die gast trouwens?).

En een piloot met hoogtevrees... tja. Heb er toch ook mijn twijfels bij. Zou niet graag in een vliegtuig willen zitten met een piloot met hoogtevrees lol. En voor iemand die zegt dat hij graag wil winnen ed... zou het misschien wel kunnen dat hij daar al strategisch probeerde te spelen en dat koos boven de ervaring van te bungeejumpen. Je moet daar trouwens toch nog niet jezelf gaan verdacht maken (want dan sluit je jezelf al direct uit). Een mol zou zich nooit zo opzichtig verdacht maken.

Als je echt wilt mollen, manipuleert de tv-productie (vier) welke kandidaat bij welke kandidaat gestoken wordt, en manipuleer je wie jongleert en wie naast jou staat en hoe je op haar inpraat, maar als je moet springen, ga je wel springen en best voor 0 euro. Dat men kan lezen wat de zin was, is niet erg, want dat was toch de opzet dat ze dat gingen weten, en als
    je voor 0 euro springt en het bij het jongleren zelf niet zo goed doet, valt er weinig te verdubbelen

Mollen doe je door de ander in de fout te laten gaan (manipuleren, niet corrigeren, enzovoort) en niet door zelf de fout te maken. Soms kan je zelfs door omgekeerde psychologie wel de aanzet geven tot... om jouw goede wil te tonen.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 13 maart 2019 om 00:26

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    En een piloot met hoogtevrees... tja. Heb er toch ook mijn twijfels bij. Zou niet graag in een vliegtuig willen zitten met een piloot met hoogtevrees lol.
    Goh, ik kan dat toch nog wel begrijpen. In zijn vliegtuig blijft hij normaal gezien gewoon zitten en moet hij er niet uit springen he.

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij springt dan ook alleen maar uit een vliegtuig dat niet werkt
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Ja want met een vliegtuig vliegen is totaal hetzelfde als los van een platformpje springen op 60 meter.
    We zijn nog maar de intro voorbij en sommige concluderen het al als een zwak seizoen.

Hier moet ge toch ook soms dingen lezen.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Ja want met een vliegtuig vliegen is totaal hetzelfde als los van een platformpje springen op 60 meter.
    We zijn nog maar de intro voorbij en sommige concluderen het al als een zwak seizoen.

Hier moet ge toch ook soms dingen lezen.
    haha, helemaal mee akkoord

mensen denken vanuit hun zetel ook dat het evident is om een bungee sprong van 60 meter te doen

Pagina 4 van 50 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten