Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Leuk seizoen, zeker in deze zomer waar er iedere avond letterlijk niets op tv is.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Leuk seizoen, zeker in deze zomer waar er iedere avond letterlijk niets op tv is.
    Figuurlijk bedoel je. Letterlijk is er altijd "iets" op tv eh.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Snap het verhaal en het einde sowieso niet. Als ze de poort sluiten dan sterft alles maar blijkbaar blijven er dan toch nog bepaalde wezens over? Waarom verhuizen ze nu plots en precies ook ver weg?
    Spoiler:

Ik vond alle 3 de seizoenen top trouwens. Natuurlijk is het wat uitgemolken, maar dat is uiteindelijk eigen aan series he. Het hele concept blijft leuk en de sfeer maakt het af. Ook gewoon heel leuk om de personages te zien opgroeien en zich ontwikkelen. En die scene waar Dustin en Suzy dat liedje zingen is fucking heers

Trouwens ook al ergens gelezen dat S4 het laatste seizoen zou zijn. Dus ZO hard gaat het niet uitgemolken worden blijkbaar.
    Laat ze nog maar een mooi einde breien aan het verhaal voor de acteurs er te volwassen uit zien.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Ik vond alle 3 de seizoenen top trouwens. Natuurlijk is het wat uitgemolken, maar dat is uiteindelijk eigen aan series he. Het hele concept blijft leuk en de sfeer maakt het af. Ook gewoon heel leuk om de personages te zien opgroeien en zich ontwikkelen. En die scene waar Dustin en Suzy dat liedje zingen is fucking heers
    Dito
    Giggity

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net op een weekje helemaal gezien. Toch meermaals echt luidop moeten lachen :')
    Toevoeging van Robin en Erica is episch.
    Ook het 'opsplitsen' van de groep en zo wat nieuwe samenstellingen maken, zorgt wel voor een frisse impuls in de serie.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik moet straks de finale zien en dan heb ik ook alles gekeken. Het kwam wat traag op gang vond ik, heb meermaals toch mijn aandacht er moeten bijhouden tijdens de eerste paar afleveringen, maar vanaf een bepaald punt in aflevering 3 of 4 begon het wel echt interessant te worden. Sindsdien was het allemaal enorm boeiend. Ik vind het ook positief dat ze voor zowat elk personage ongeveer even veel screentime hebben voorzien. Er is denk ik geen enkel personage dat echt een onbelangrijke of oninteressante rol heeft vind ik. Zit goed in elkaar dit seizoen, nu hopen op een goeie finale.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ik moet straks de finale zien en dan heb ik ook alles gekeken. Het kwam wat traag op gang vond ik, heb meermaals toch mijn aandacht er moeten bijhouden tijdens de eerste paar afleveringen, maar vanaf een bepaald punt in aflevering 3 of 4 begon het wel echt interessant te worden. Sindsdien was het allemaal enorm boeiend. Ik vind het ook positief dat ze voor zowat elk personage ongeveer even veel screentime hebben voorzien. Er is denk ik geen enkel personage dat echt een onbelangrijke of oninteressante rol heeft vind ik. Zit goed in elkaar dit seizoen, nu hopen op een goeie finale.
    Buiten Will misschien, die zijn rol beperkt zich tot het 'voelen' van de aanwezigheid dat ding.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Buiten Will misschien, die zijn rol beperkt zich tot het 'voelen' van de aanwezigheid dat ding.
    Klopt, maar dat zorgt dan wel weer voor spanning

Finale vond ik trouwens ook goed uitgevoerd. Sommige personages hadden wel iets te veel last van plot-armor (ook in de eerdere afl), maar als je GOT hebt gekeken viel het nog mee. Je kan je daar ook aan verwachten dus het stoorde me niet zo. Wat me wel stoorde was de scène waar Joyce en Jim het hadden over een date, maak het anders nog meer obvious dat één van de twee uiteindelijk zou 'sterven'. Nu ja, aangezien we Jim niet zagen doodgaan weten we ook dat ie nog leeft.

Dat sentimentele gedoe nadat het monster verslagen was, was ook net iets te. Sommige dingen kwamen veel te cheesy over. Maar goed, al bij al een uitstekend seizoen op een paar mindere momenten na in het begin en dan het laatste halfuurtje van de laatste aflevering. Op naar seizoen 4.

EDIT: Ik heb nog een vraag die ik mij vreemd genoeg nu pas stel. Waarom hebben de Russen de poort terug geopend? Wat was daar de reden achter? Dat begrijp ik eigenlijk niet.
    Laatst gewijzigd door Pinkman; 10 augustus 2019 om 20:20
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    EDIT: Ik heb nog een vraag die ik mij vreemd genoeg nu pas stel. Waarom hebben de Russen de poort terug geopend? Wat was daar de reden achter? Dat begrijp ik eigenlijk niet.
    Bwa, waarom wouden de Amerikanen de poort openen in seizoen 1? Waarschijnlijk weten de Russen ook niet precies wat er achter schuilt, en hetgeen dat eruit komt, zullen ze in hun voordeel proberen te gebruiken. Zeker in het licht van de Koude Oorlog werden wel meer vreemde zaken ondernomen naast de wapenwedloop en de rush naar de maan, zoals de Russen die tot de kern van de aardkern wilden boren.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Laatste 10’... waarom? Hoefde niet voor mij. Integendeel.

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Laatste 10’... waarom? Hoefde niet voor mij. Integendeel.
    De scene in dat Russisch gevang?
    From Russia With Love

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingOfWoods Bekijk bericht
    Shit, maar entertainende shit dus dit seizoen.
    Nah, zelfs dat niet.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Seizoen 3 is best goed, zeer goed zelf. Zit halverwege
    PSN: Jonas89

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ik de enigste die zich GIGANTISCH stoorde aan het constant herhalen van scenes uit vorige seizoen, afleveringen van seizoen 3, en 1 keer zelfs van dezelfde fucking aflevering?
    Het pas precies de typische "mid-run-series-afleveringen-die-we-opvullen-met-oude-clips".

Ik heb het gevoel voor 30% naar oude meuk gekeken te hebben.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Uitgekeken! TOP! 9,5/10
    Beste seizoen vd 3 (tot nu toe)
    PSN: Jonas89

Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten