Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: Van Rossem (VIER)

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Misschien gaat gij snel volgen met uw ongezonde levensstijl?
    met zijn 8 pakken per dag heeft hij het 73 jaar uitgehouden, en wie weet was het zelfs zelfmoord (hoewel de media daar niet over bericht). Er zijn sommige mensen die veel voorbeeldiger leven die dat geluk niet hebben, en dan een kutziekte krijgen. Toen ik nog naar school ging, zat ik de woensdagmiddag altijd bij de buurvrouw te eten. Dat waren mensen van nog geen 60 jaar (en de poetsvrouw, de man, de vrouw, en de mama van een goede vriendin / ex-collega van haar (die was wel +-70 jaar) die in de straat woont gingen daar ook eten, en ze zijn allemaal (inclusief hond dood). Ik ben de enige die overschiet.

Maar... ik denk wel dat ik een grotere kans om vroeger te overlijden dan de meeste mensen, want daarvoor heb ik te weinig gewicht, geen normaal dag-en nacht structuur, en ongezonde eet- en drinkgewoontes. En op mentaal vlak is de gezondheid ook niet al te best. Het risico op zelfmoord is bij mij toch een pak groter dan bij andere mensen. Maar dat wilt daarvoor niet zeggen dat ik daarvoor geen 70 - 80 of 90 kan worden, natuurlijk. Al zie ik het mezelf niet doen. Ik vind dat heel moeilijk om bij mezelf voor te stellen. Daar staat dan wel weer tegenover dat ik weinig gezondheidsklachten ben, en iemand die het dan wel zeer goed doet in het leven, kan morgen onder een vrachtwagen terechtkomen of tegen een boom knallen met de auto. Dat is hoe random de dood kan toeslaan.

Voor mij maakt het in principe niet uit. Ik zie wel hoe het komt. Uiteindelijk gebeurt het vroeg of laat toch. Of dat nu morgen of binnen 50 jaar is, het zal toch ooit gebeuren, en als ik dood ben, dan weet je toch niet meer wat je mist (en je mist ook slechte dingen). Ik kan alleen maar hopen dat het niet zo pijnlijk zal zijn, en dat ik niet zal getroffen worden door een kutziekte als alzheimer of ALS.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bugiman Bekijk bericht
    En wat is er dan zo extreem aan een kus op de mond? Ze zaten geen tongen te draaien ze.
    Precies of dat is hetzelfde als seks hebben met iemand.

On topic:
    Zijn leven zou je wel kunnen verfilmen. Zou beetje wolf of wall street achtig zijn denk ik.
    Titel moet je ook al niet te ver gaan zoeken. Moneytron (wat een geweldige naam ook, hoe kon het eig geen scam zijn met zo een naam?)
    Hopelijk komt er een film van.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 14 december 2018 om 19:49
    Life is neither flat or a circle, but it's a sphere.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Verlaag u toch niet tot een logische drogreden. Je zet jezelf tweemaal voor schut.
    Nochtans hebt ge hier al meermaals verkondigd dat ge geen job hebt, dus misschien kunt ge de definitie van drogreden nog eens nalezen? Uw post is trouwens de definitie van Argumentum ad hominem, dus waarschijnlijk is deze link nuttig voor u?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
    Laatst gewijzigd door Soeplepel; 14 december 2018 om 21:53

seetjetoebak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vind het toch spijtig. Hoorde hem graag bezig. Kleurrijk figuur.
    Mijn eerste gedacht is ook zelfmoord. Hij wordt opgenomen de avond van de laatste aflevering van die docu...

opengrid's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seetjetoebak Bekijk bericht
    Vind het toch spijtig. Hoorde hem graag bezig. Kleurrijk figuur.
    Mijn eerste gedacht is ook zelfmoord. Hij wordt opgenomen de avond van de laatste aflevering van die docu...
    En een paar dagen nadat hij op tv gezegd heeft dat als hij naar de gevangenis moet, hij er iedereen bij zal lappen.
    “We’re all stories, in the end. Just make it a good one, eh?”
    -The Doctor

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik hoop nu dat de inhoud van z'n kluis met alle lijsten en geheimen wordt vrijgegeven. Oa. al z'n bekende minnaressen
    Aan zijne praat zal het niet liggen, dikwijls in een deuk gelegen. JP het ga je goed man.

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Of hoe een zelfverklaarde marxist een icoon van rechts kan worden.

Op facebook ook... Vergelijk maar eens de reacties op de dood van Moureaux met die van JPVR.
    Life is neither flat or a circle, but it's a sphere.

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten