Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Van Rossem (VIER)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ze een lelijk monster als Van Rossem vrijwillig kust om op tv te komen zal het wel het laatste zijn
    Waarom noem jij Van Rossem een lelijk monster?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    Waarom noem jij Van Rossem een lelijk monster?
    Krijg je er dan natte dromen van misschien?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Krijg je er dan natte dromen van misschien?
    Als jij 74 wordt, zou jij er dan rimpelloos uitzien? Zou je graag hebben dat anderen u een lelijk monster noemen dan?

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bugiman Bekijk bericht
    Was moneytron eig een classic ponzi scheme?
    Of is dat nooit volledig uitgeklaard?
    Moneytron was een klassieke ponzi, waarbij Van Rossem zogezegd via technische analyse de beurskoers kon voorspellen. In realiteit is hij gewoon een ordinaire oplichter die het geluk had toevallig zeer uitbuitbare slachtoffers gevonden te hebben. Die bestonden nl. uit een aantal vermogende families met politieke en zelfs koninklijke banden. Zij investeerden in Moneytron via Panamese vennootschappen om zo hun identiteit te verbergen, maar dat zorgde er ook voor dat ze niet zoveel druk op Van Rossem konden zetten, laat staan hier een klacht indienen. Bovendien waren de families met hun Panamese vennootschappen ook betrokken bij een witwasschandaal in de Italiaanse banksector, en het aanklagen van Van Rossem zou ook dat stinkend potje open trekken.

Een geniale verkoper zou ik Van Rossem dus niet echt noemen, wel iemand die gewoon veel geluk heeft gehad met de samenloop van omstandigheden.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    Als jij 74 wordt, zou jij er dan rimpelloos uitzien? Zou je graag hebben dat anderen u een lelijk monster noemen dan?
    Zijn rimpels zijn wel het laatste waar ik over val. Eerder lang vies haar, onverzorgde baard, slonzige kledij enz... Hij kan wel eens een restyling gebruiken. Waar zit Jani als ge hem nodig hebt?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    tis misschien ook gewoon ne tactiek om er er zo uit te zien

iTrader
    10 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Moneytron was een klassieke ponzi, waarbij Van Rossem zogezegd via technische analyse de beurskoers kon voorspellen. In realiteit is hij gewoon een ordinaire oplichter die het geluk had toevallig zeer uitbuitbare slachtoffers gevonden te hebben. Die bestonden nl. uit een aantal vermogende families met politieke en zelfs koninklijke banden. Zij investeerden in Moneytron via Panamese vennootschappen om zo hun identiteit te verbergen, maar dat zorgde er ook voor dat ze niet zoveel druk op Van Rossem konden zetten, laat staan hier een klacht indienen. Bovendien waren de families met hun Panamese vennootschappen ook betrokken bij een witwasschandaal in de Italiaanse banksector, en het aanklagen van Van Rossem zou ook dat stinkend potje open trekken.

Een geniale verkoper zou ik Van Rossem dus niet echt noemen, wel iemand die gewoon veel geluk heeft gehad met de samenloop van omstandigheden.
    Je moet het toch maar kunnen zeg ik dan!

Als je iemand kent met vele miljoenen (teveel), dan is het toch nog een kunst om die persoon te overtuigen om +20 miljoen te investeren. Meestal zijn rijke mensen ook slimme / argwanige mensen die niet zomaar enkele miljoenen gaan investeren in een bubble. Als die mensen dan toch zo dom zijn, tsjah.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Wat een geniale man is van Rossem toch

Een jaguar om geld te smokkelen, geld in de banden steken, klapband krijgen en bankbiljetten die in het rond vliegen. Ik hoop dat het een bluf van jewelste was, maar ik vrees dat dit realiteit zal geweest zijn
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...huis~ac578027/

Hij heeft zijn flesje ingenomen blijkbaar...

Ruben666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik voelde mij een slijkboer die handel deed in slijk.
    .

iTrader
    1 (100%)
    Wat een klucht is Covelier toch, die belt aan en weigert te zeggen wie em is.

iTrader
    1 (100%)
    Vind het een beetje aandoenlijk. Lijkt een snel in elkaar geflanst in memoriam met weinig samenhang.

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jammer dat het maar 2 afleveringen zijn, Haemers en Van Hamel kregen een hele docusoap. JP zal er wel voor geijverd hebben het bij 2 te houden.
    Wat een lef had die man; liegen, bedriegen, oplichten, maar bovenal geniaal gewoon. Hopelijk overleefd hij z'n opname.

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja amai, aflevering van vandaag nog niet gezien, maar wel die van een week geleden. Was erg verschoten van die vent. Ik dacht dat het een sympathieke vent is, maar dat is toch serieus verandert, al blijf ik hem wel apprecieren voor wat hij in 1993 gedaan heeft bij de inauguratie en omdat hij vrij direct is (en veel mensen dus zo zijn, maar dan vals en indirect zijn als een extra eigenschap hebben). Maar hij doet me een beetje denken aan een mislukte Belgische versie van Trump. Betekent natuurlijk niet dat hij niet liegt, dat doet Trump ook niet. Maar als je soms zo brutaal of direct bent, dan knijpt de maatschappij wel eens een oogje dicht blijkbaar. Interessant psychologisch effect eigenlijk om eens te bestuderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Je moet het toch maar kunnen zeg ik dan!

Als je iemand kent met vele miljoenen (teveel), dan is het toch nog een kunst om die persoon te overtuigen om +20 miljoen te investeren. Meestal zijn rijke mensen ook slimme / argwanige mensen die niet zomaar enkele miljoenen gaan investeren in een bubble. Als die mensen dan toch zo dom zijn, tsjah.
    Zoals ik zeg, een succesvolle oplichter is nog steeds succesvol. Ik heb meerdere documentaires gezien waar Trump als een faler of een loser wordt omschreven, maar iemand die zo een leven heeft geleidt en er uiteindelijk zelfs in slaagt om president te worden, nog steeds een loser noemen, is beledigend voor geheel zijn bevolking die dan nog grotere losers zijn dan de loser ultima die wel leuk president wordt (prestigieuze job hoe je het ook draait of keert). Natuurlijk is achteraf gezien Van Rossem minder succesvol gebleven dan Trump, maar zal hij toch veel meer van het leven genoten hebben van de doorsnee Vlaming. Dat betekent niet dat ik die daden ook erg goedpraat. Mensen oplichten zou ik ook met gemak kunnen, hoewel niet op deze schaal (en niet in deze tijden), maar of het ethisch correct is een andere vraag, en geld of materialisme is geen drijfveer. Ik definieer mijn eigen succes, en daar valt materialisme niet onder, wel spirituele verrijking of het hebben van een rijk sociaal leven en overal geliefd zijn. Nu toegegeven, zelfs op dat vlak zou ik me niet succesvol noemen. Maar om maar te zeggen, niet voor iedereen is de definitie van succes het hebben van zoveel mogelijk rijkdom of materialistische luxe. En mensen die als succesvol ervaren worden door de buitenwereld kunnen misschien zichzelf vanuit hun perspectief niet succesvol noemen, terwijl het andersom ook zo kan zijn, dat mensen zich zeker vanuit eigen perspectief als succesvol zien, terwijl de maatschappij of de meerderheid van de mensen negatief naar jou kijkt.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 12 december 2018 om 03:41
    Life is neither flat or a circle, but it's a sphere.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten