Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Discussie: De Dag

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredddy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ale Jos.. 13 geboden was nog erger dan de seizoensfinale van familie.

En beste serie ooit zou ik het nu ook niet noemen. Maar er zijn toch ook niet veel andere en betere Vlaamse series?

-Van vlees en bloed
    - Het eiland
    - geslacht de pauw
    - matroesjkas( ale toen toch. Nu zal dat er wel verschrikkelijk uitzien.)

Natuurlijk zijn er 1001 politie series hier in België maar allemaal gewoon van het niveau van flikken.
    Hapert vanalles aan 13 Geboden en Over Water maar zit toch meer vlees aan de personages. Parelvissers, Oosterdonk, Salamander, Quiz Me Quick, Code 37, Bevergem... ook goed.

iTrader
    1 (100%)
    Net ook de 2 eerste afleveringen bekeken. Ben fan, hou wel zo van die traag opbouwende "situatieschets shit"

Wat er mij in de 2e aflevering wel opviel: Ze bleven precies maar nieuwe blikken opentrekken met bekende acteurs, zal wel prijzig zijn geweest qua cast?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredddy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ale Jos.. 13 geboden was nog erger dan de seizoensfinale van familie.

En beste serie ooit zou ik het nu ook niet noemen. Maar er zijn toch ook niet veel andere en betere Vlaamse series?

-Van vlees en bloed
    - Het eiland
    - geslacht de pauw
    - matroesjkas( ale toen toch. Nu zal dat er wel verschrikkelijk uitzien.)

Natuurlijk zijn er 1001 politie series hier in België maar allemaal gewoon van het niveau van flikken.
    Toevallig een aantal weken geleden nog eens teruggezien. Seizoen 1 is echt een knaller, nog altijd. Seizoen 2 is qua verhaal wel veel minder. Viel mij eigenlijk wel op dat ik nog redelijk veel wist van seizoen 1, en quasi niks van seizoen 2, terwijl dat in principe nog verser in het geheugen ligt.

iCruysberghs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    3 afleveringen gezien & ik het vind het wat overroepen. Beste Vlaamse fictie ooit? Kom op. Topcast en toch vaak maar middelmatige acteerprestaties. Ik wacht hoopvol op de rest vd afleveringen...

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik blijf de acteerprestaties van het onderhandelingsteam er bovenuit steken (net de minst bekende acteurs, toeval of niet?) vinden, met als exponent Sophie Decleir.
    Je voelt gewoon dat dat theateracteurs zijn die goed op elkaar ingespeeld zijn

Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Regels voor berichten