Pagina 30 van 30 Eerste ... 202627282930

Discussie: Huizenjagers

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Een 5 is slagen. Wanneer slaag je, dus wanneer koop je de woning, wanneer deze aan uw eisen voldoet of daarin valt.
    Ik heb thans al testen gedaan waar je 6 of 8 moet halen om te slagen hoor. En we zitten hier niet eens in een examen. Als een vrouw uw uiterlijk beoordeelt en ze geeft u een 5, noem je dat dan geslaagd? Voldoe je dan aan de eisen?

Trouwens wat nut zou het hebben om scores boven de 5 te geven als een 5 zou betekenen “we moeten het huis kopen want ze zijn geslaagd”. Dan kan je net zo goed zeggen dat de punten van 0 tot 5 moeten gaan.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    250epc, totaal geen moderne nieuwbouw, oude mazoutbrander, geen wei,lelijke kleine keuken.

Zo perfect was dat huis ook niet als we hun wenslijst bekijken.

Enfin die mensen hebben gewoon te veel eisen voor een laag budget.
    Vond ik ook. Ik vond dat een goed huis voor die prijs, maar imo mogen ze wel eerst eens een realitycheck doen op de eisen.

Doe vrouw was ook compleet gebrainwashed IVM energie he. "Oh, PVC ramen!"

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Vond ik ook. Ik vond dat een goed huis voor die prijs, maar imo mogen ze wel eerst eens een realitycheck doen op de eisen.

Doe vrouw was ook compleet gebrainwashed IVM energie he. "Oh, PVC ramen!"

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    "Oei, maar dubbel beglazing."
    Moest toen toch ook eens lachen.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    595K voor een halfopen bebouwing(ske) op 2.7 are grond in een achterhoek van Kessel-Lo. De markt in en rond Leuven is toch echt ziek hoor.

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    595K voor een halfopen bebouwing(ske) op 2.7 are grond in een achterhoek van Kessel-Lo. De markt in en rond Leuven is toch echt ziek hoor.
    Goed zot moet ge zijn om zoiets te kopen voor die prijs, ongeacht Leuven duur is of niet.
    T zag er wel degelijk afgewerkt uit, enkel die living die super klein was alsook keuken die kaal leek. Hebben die daar zoveel meters muur in de keuken zetten ze daar geen kasten tegen. (budget zal wel op geweest zijn zeker)

Pijnlijk om te beseffen dat ge op 20min rijden juist hetzelfde kunt kopen voor 350k.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Het zou mij niet verwonderen dat sommige makelaars 'betalen' om in't programma te komen en de punten gescript worden zodat zij dan werkelijk winnen.
    I can confirm dat makelaars gecontacteerd worden om deel te nemen, maar dat ze hier voor moeten betalen.
    Schoonfamilie is makelaar en wist me te zeggen dat ze gecontacteerd zijn door VIER om deel te nemen, maar dat er een (stevig) prijskaartje aan vasthangt.

Voor de punten geen idee, dat zou wel héél flauw zijn. :^)

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Goed zot moet ge zijn om zoiets te kopen voor die prijs, ongeacht Leuven duur is of niet.
    T zag er wel degelijk afgewerkt uit, enkel die living die super klein was alsook keuken die kaal leek. Hebben die daar zoveel meters muur in de keuken zetten ze daar geen kasten tegen. (budget zal wel op geweest zijn zeker)

Pijnlijk om te beseffen dat ge op 20min rijden juist hetzelfde kunt kopen voor 350k.
    Spijtig genoeg de realiteit.
    In Herent (15min Van kessel-lo) vind je bijna geen grond meer onder 190k. De goedkoopste is +-650m² een 190k. Das echt insane.
    Mijn (schoon)ouders staan volledig los van de realiteit wat dat betreft. "Ah we hebben schoon stukje grond gezien. Blijkbaar uit te hand te koop. Contacteer die mensen, da zal spotgoedkoop zijn".
    Bleek die grond 240k te kosten (wel +1500m²).
    Reactie schoonouders "Alé hoe zot kunnen mensen zijn? Wie vraagt er nu zoveel voor grond?"...ja..das nu éénmaal de realiteit in die regio. Geen enkel normaal jong koppel dat zich dit kan aanschaffen zonder hulp van de mama en de papa.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    In Herent (15min Van kessel-lo) vind je bijna geen grond meer onder 190k. De goedkoopste is +-650m² een 190k. Das echt insane.
    Mijn (schoon)ouders staan volledig los van de realiteit wat dat betreft. "Ah we hebben schoon stukje grond gezien. Blijkbaar uit te hand te koop. Contacteer die mensen, da zal spotgoedkoop zijn".
    Reactie schoonouders "Alé hoe zot kunnen mensen zijn? Wie vraagt er nu zoveel voor grond?"...ja..das nu éénmaal de realiteit in die regio. Geen enkel normaal jong koppel dat zich dit kan aanschaffen zonder hulp van de mama en de papa.
    Maar kun je het opdelen in 2 stukken? Want zoja, dan koop je dat toch gewoon voor 240k en verkoop je het andere stuk voor 130 - 140k ? 7.5 are is toch een mooi stuk grond ?

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    Maar kun je het opdelen in 2 stukken? Want zoja, dan koop je dat toch gewoon voor 240k en verkoop je het andere stuk voor 130 - 140k ? 7.5 are is toch een mooi stuk grond ?
    Niet opdeelbaar en was een smal lang stuk met uw tuin die uitkomt op een heel drukke steenweg (zelfs geen bomen tussen)

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Da's cheap voor grond hier in Brugge. Hier gaan gronden voor hob van 700m2 voor 240k en (veel) meer.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik vind dat niet zo zot eigenlijk...

Onze buren (Aarschot, nieuwe wijk) hebben hun huis (spiegelbeeld van dat van ons met kleine carport, kleinere tuin, idiote veranda, kleinere totale grond) voor €299k verkocht op een week tijd. Heeft zelfs nooit te koop moeten staan. Denk dat zij officieel 120m² hebben op 2 are grond.

Dat is zeer mooi voor ons, want ons huisje heeft vele troeven meer. Onze carport kan bijvoorbeeld wel een grote SUV (type GLC/Tiguan/Q5,...) in, met nog een grote wagen achter, dat kan bij hen onmogelijk.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinds wanneer is een rijhuis met venster en deur met een voorgevel van 4.5/5m een herenhuis? 2 panden die ze zo noemen terwijl het enkel een mooie typische arbeiderswoning was/is.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Regels voor berichten