Pagina 3 van 30 Eerste 123456713 ... Laatste

Discussie: Huizenjagers

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tis echt wreed tegenwoordig..

Wij hebben huizen gezien van 240k waar ge letterlijk alles moogt gaan strippen. Bedoel... dan zit ge ook makkelijk aan 300k, dan moet ge nog eens rekening houden met een woonplaats te vinden tot uw huis af is... een appartement huren tussendoor kost u al makkelijk 6-700 extra per maand, wie kan hem dat nog gaan permiteren zonder hulp van thuis...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    Ik betaal 350.000 euro voor men huis volledig te strippen en alles terug in orde te hebben. (Met 6%btw)
    Voor 60.000 euro hebde niks

Ik vind t wel een raar programma. Altijd mensen met rare verwachtingen etc.

Doet me ook altijd pijn aan mijn ogen op te zien dat ge voor 350.000 euro een krot koopt in sommige gemeenten. Voor 350.000 euro hebde op veel plaatsen heel mooie huizen.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor 350k kunde u in andere landen (ge moet het nog niet zo ver zoeken) een dikke villa kopen, alle dagen goed weer en met de rest rentenieren. Maar iedereen blijft graag onder de kerktoren en maar sakkeren op de maatschappij.

Nina123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wtf Vandaag een jong koppel dat een huis met fitneszaal zoekt voor 500000 eur. Hebben die dan 200000 eur spaargeld ofzo? Hoe leg je dan zoiets uit aan de bank als je voor een lening gaat...

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Aan de verkoper krijg je nooit uitgelegd dat 400 000 euro veel te veel is voor zo een woning, want tenslotte leven zij al tientallen jaren in dat huis, of hebben ze hun ouders daar die tijd weten wonen. En anderzijds betaalt niemand 400 000 euro voor een huis waar je misschien nog 150 000 euro kosten aan hebt.
    zoals ik zei: gewoon geduld en de prijs zakt vanzelf. hier in de straat zijn de laatste 2 huizen die verkocht zijn respectievelijk 130.000 en 160.000 euro gezakt voor ze verkocht zijn. zelfs de bouwgrond hier iets verder is al 40k euro gezakt en is dan nog 50k te duur om verkocht te geraken.

maar veel verkopers hebben werkelijk geen besef van wat hun woning waard is. ik ben eens naar een heel klein huis gaan kijken dat enkel nog kon dienen om plat te gooien en een nieuw te bouwen, de waarde van het geheel was naar mijn schattingen ongeveer 150.000. die mens vroeg er 270.000 voor, want "de notaris had gezegd dat het zoveel waard is".

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    zoals ik zei: gewoon geduld en de prijs zakt vanzelf. hier in de straat zijn de laatste 2 huizen die verkocht zijn respectievelijk 130.000 en 160.000 euro gezakt voor ze verkocht zijn. zelfs de bouwgrond hier iets verder is al 40k euro gezakt en is dan nog 50k te duur om verkocht te geraken.

maar veel verkopers hebben werkelijk geen besef van wat hun woning waard is. ik ben eens naar een heel klein huis gaan kijken dat enkel nog kon dienen om plat te gooien en een nieuw te bouwen, de waarde van het geheel was naar mijn schattingen ongeveer 150.000. die mens vroeg er 270.000 voor, want "de notaris had gezegd dat het zoveel waard is".
    Ge moet maar eene zot hebben die het er wilt aan geven; en blijkbaar zijn er nog genoeg zotten.

Mijn zus huis gekocht voor 340k; makelaar zet er 6 jaar later zotte prijs van 600k op. Toch verkocht voor 540k. En dat zonder renovatie of aanpassen van de woning.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Wtf Vandaag een jong koppel dat een huis met fitneszaal zoekt voor 500000 eur. Hebben die dan 200000 eur spaargeld ofzo? Hoe leg je dan zoiets uit aan de bank als je voor een lening gaat...
    Simpel, da's op de zaak... Hij had toch al zijn eigen fitnesscentrum, en die fitnessruimte wouden ze gebruiken voor groepslessen enzo.

Nina123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Simpel, da's op de zaak... Hij had toch al zijn eigen fitnesscentrum, en die fitnessruimte wouden ze gebruiken voor groepslessen enzo.
    En als de zaak failliet gaat ben je het huis ook kwijt ofwat? Goe zot!

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wordt zoiets niet gedaan door middel van het huis op eigen naam te kopen, maar vruchtgebruik door de firma? Ik ken een zelfstandige die dit doet, en die brengt zijn lening zo (grotendeels) in op zijn zaak. Van een boekhouder heb ik wel al vernomen dat de fiscus dergelijke constructies goed in het oog houdt.

the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dus iedereen die het zo doet met een praktijk in huis (denk dan vooral aan vrije beroepen zoals kinesist, dokter, ...) maar ook andere panden met gemengd gebruik (bv winkel met erboven woonst) is goed zot?
    Gij zijt eerder wereldvreemd, daar zijn voldoende constructies voor. Dit is niet het volledige pand op de zaak hé!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand dat huis gezien met 2 keukens, 2 livings, slaapkamers die in elkaar overlopen zonder gang? De Vlaming met de baksteen in hun maag prutst er maar op los. Bovendien was het niet eens goedkoop. Wie koopt zoiets...

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Is inderdaad een leuk programma om met open mond te kijken naar de wansmaak van de gemiddelde Vlaming

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat ene huis waar de kruipzolder de slaapkamer was, dat was ook speciaal. De badkamers met afgrijselijke tegels en keukens met typisch Vlaamsche panelen, die zie je nog vaak.

Het meest bijzonder was dat huis in retrostijl jaren 70. Denk dat dat beter rendeert als een speciale Airbnb maar dat gaat wss helemaal gestript worden en helemaal op het stort.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosic Bekijk bericht
    Iemand dat huis gezien met 2 keukens, 2 livings, slaapkamers die in elkaar overlopen zonder gang? De Vlaming met de baksteen in hun maag prutst er maar op los. Bovendien was het niet eens goedkoop. Wie koopt zoiets...
    Ik viel uit mijne zetel bij het zien van dat huis. 2 Livings LOL en dan die douche in de slaapkamer. Zo kan je toch niet leven. Zegt die vrouw, ja hier kan je een muurtje rondzetten eh LOOOOOOL
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Warzone & Rocket League!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    I is smoll troll

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die prijzen van die nieuwbouwhuizen die ze tonen, zijn toch altijd excl. BTW hé? Precies of die kopers dat niet weten. Er was zelfs een makelaar in dat busje die de prijs van de nieuwbouwwoning zo laag vond dat hij niet begreep waarom mensen nog een oude woning zouden kopen.

Bovendien heb je dan toch ook de basisversie en niet de versie die ze tonen in de modelwoning. Dat is toch heel misleidend. Dan tonen ze een keuken van 18k, maar als je het huis laat zetten tegen die prijs die ze noemen, krijg je maar een keukenbudget van 8k. Wil je dan diezelfde keuken van de modelwoning, kan je nog 10k bijleggen. Hetzelfde wat betreft de badkamer, binnendeuren, vloer, ... .

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosic Bekijk bericht
    Die prijzen van die nieuwbouwhuizen die ze tonen, zijn toch altijd excl. BTW hé? Precies of die kopers dat niet weten. Er was zelfs een makelaar in dat busje die de prijs van de nieuwbouwwoning zo laag vond dat hij niet begreep waarom mensen nog een oude woning zouden kopen.

Bovendien heb je dan toch ook de basisversie en niet de versie die ze tonen in de modelwoning. Dat is toch heel misleidend. Dan tonen ze een keuken van 18k, maar als je het huis laat zetten tegen die prijs die ze noemen, krijg je maar een keukenbudget van 8k. Wil je dan diezelfde keuken van de modelwoning, kan je nog 10k bijleggen. Hetzelfde wat betreft de badkamer, binnendeuren, vloer, ... .
    Inderdaad, en dan na het horen van de prijs: oh, mooi binnen budget. Ik denk het niet. Ook die modelwoningen zijn in principe altijd prima afgewerkt, het zijn immers modelwoningen, dus het is inderdaad twijfelachtig wat ze voor de vermelde prijs krijgen.

Regels voor berichten