Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Discussie: Huizenjagers

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn appartement zelf verkocht recent en iedereen zei hetzelfde: Ge legt het 100x beter uit dan elke makelaar die we al gezien hebben, en ge komt veel eerlijker over.
    Heb makelaar altijd "interessant" gevonden (easy money), maar eerlijk gezegd: Daar moet ge toch écht niks voor kunnen behalve goe kunnen lullen?
    Dat denk ik ook. Wij hebben ons huis uiteindelijk ook gekocht via de eigenaar zelf. Was stukken aangenamer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jds Bekijk bericht
    Oh my god... wat een drama. Die andere vrouw slaat op de poep van de mannelijke makelaar.... Djeezes. Ik kan je alleen maar zeggen dat dit was omdat we niet die typische "handenklap" wilden doen dat in iedere aflevering wordt gedaan. Als de sfeer goed zit met je collega's, waarom niet? En néén, er zit daar dus geen weddenschap achter. Waarom je nog geen commentaar geeft op het feit dat ik "fucking cunt" zei. Gohja, je hebt ook altijd voor-en tegenstanders. Ondanks al jullie commentaar heb ik toch honderden berichten gekregen dat ik het super professioneel aangepakt heb.

BTW, als je je afvraagt wat de makelaar daar lopen te doen... De voornaamste opdracht is m.i het vinden van het perfecte pand voor de kandidaat kopers. Het pand tonen is bijzaak. Ter info, er worden ook dingen opgelegd door de regisseur dus gewoon een kamer binnen lopen en zeggen "voila", is dus niet aan de orde.
    Het vinden van het perfecte pand voor de kandidaat kopers. Vandaar dat er bijna nooit een bod valt. M.a.w. het perfecte pand wordt nooit gevonden. Dus blijft de vraag: 'wat lopen die makelaars daar eigenlijk te doen?'.
    Don't think you are, know you are...
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    . Ter info, er worden ook dingen opgelegd door de regisseur dus gewoon een kamer binnen lopen en zeggen "voila", is dus niet aan de orde.
    Ha nu snap ik waarom ze dan "viola viola" zei.

Is het geen wat wij dan op tv zien aan de rondleiding echt effectief het geen wat daar allemaal gezegd wordt? Want als je dan toch mee moet gaan en iets moet zeggen, kun je toch veel info meegeven waar ze effectief iets mee zijn? Of worden die stukken verwijderd in de montage.

Ikzelf verwacht dat eigenlijk toch van een makelaar. Maar ik ben daar dan blijkbaar verkeerd in.
    Laatst gewijzigd door Bimmer; Gisteren om 18:35

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik blijf erbij dat het programma al seizoenen lang een veredelde reclamereeks is van 3 woningen waar de "kopers" louter figuranten zijn. Uiteraard hebben die hun wensen maar aan het eind hebben ze enkel een aantal indrukken van meestal irrelevante panden. Aangezien ze maar 1 weekdag kwijt zijn is de inspanning gelukkig niet zo erg.

Voor de makelaars is het een leuke manier om hun bureau (en in mindere mate hun panden) een week lang in de kijker te zetten.

Als je je stoort aan al die wolligheid vind je op de vier website wel de korte voorstellingen van de panden (weliswaar zonder voice over of prijs).
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Ha nu snap ik waarom ze dan "viola viola" zei.

Is het geen wat wij dan op tv zien aan de rondleiding echt effectief het geen wat daar allemaal gezegd wordt? Want als je dan toch mee moet gaan en iets moet zeggen, kun je toch veel info meegeven waar ze effectief iets mee zijn? Of worden die stukken verwijderd in de montage.

Ikzelf verwacht dat eigenlijk toch van een makelaar. Maar ik ben daar dan blijkbaar verkeerd in.
    Neen, is helemaal niet wat er allemaal gezegd wordt. Er wordt enorm veel geknipt. Zo heb ik o.a in ieder pand in iedere ruimte nav de bestemming die de kopers eraan wilden geven, een volledige uitleg gegeven welke muur weg kon etc en hoe ze het zo konden organiseren om hun bureaus daar in te krijgen. Alsook buiten bij stukken bouwgrond in het pand die ik toonde in Gent, een hele uitleg gegeven, wordt allemaal geknipt.... Zo lijken de makelaars idd niet veel van hun vak te kennen op tv

iTrader
    4 (100%)
    wordt allemaal geknipt.... Zo lijken de makelaars idd niet veel van hun vak te kennen op tv
    Maar wel de trofee gewonnen vorige week, sowieso mooie reclame voor jullie kantoor. Zou je nog opnieuw meedoen, of mag je dat niet zeggen?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Mijn appartement zelf verkocht recent en iedereen zei hetzelfde: Ge legt het 100x beter uit dan elke makelaar die we al gezien hebben, en ge komt veel eerlijker over.
    Heb makelaar altijd "interessant" gevonden (easy money), maar eerlijk gezegd: Daar moet ge toch écht niks voor kunnen behalve goe kunnen lullen?
    Je ziet het verkeerd .. een makelaar moet één iets zeer goed kunnen. Nieuwe panden en klanten binnenbrengen. Dat brengt geld op. Je zal zien dat immomakelaars springen om je huis te schatten, onophoudelijk gaan bellen als je je huis zonder wilt te koop zetten, ...

De kopers doen er niet toe, zijn alleen maar ambetant.

iTrader
    0
    Dus blijft de vraag: 'wat lopen die makelaars daar eigenlijk te doen?'.
    Je kan u ook het omgekeerde afvragen, wat lopen die kopers daar te doen als ze op 12 huizen niet eens 1 bod doen.
    Daar kan ook het probleem liggen. Zie maar naar blind gekocht. Voor hun was ook niks goed.

Sommige afleveringen zoals die van Pat Krimson lijken me echt reclame afleveringen voor vastgoed makelaars te zijn waarbij de kopers bijzaak zijn.
    Maar andere afleveringen denk ik toch ja hier had toch een bod op moeten komen.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Regels voor berichten