Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920

Discussie: Huizenjagers

iTrader
    4 (100%)
    Gisteren de laatste aflevering van de B&B's gezien. Als dat koppel geen bod doet op dat laatste huis, waren ze toch echt niet serieus aan het overwegen om dat plan uit te voeren.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    't was gisteren weer van dat.. Toevallig met het zappen even gekeken, koppel zocht een instapklare woning met een weide aan waar ze hun paarden kunnen zetten. De eerste toont een huis dat nog volledig verbouwd/gerenoveerd moet worden, zoals het koppel zelf zei 'het tegengestelde dus van instapklaar', maar toch een mooi 7/10!

De laatste begint met 'ik heb aan al jullie eisen voldaan, buiten een weide voor de paarden'.. En na de rondleiding 'ahja de vraagprijs is wel 85.000€ boven jullie budget'. Maar, je raad het al, en ik kon het ook raden en zelfs zien aan hun gezichten ... toch een mooie 7/10 !
    allé een budget van 650.000€ en met zulke huizen afkomen. Mocht ik moeten zoeken met zo'n budget en makelaar komt met zoiets af ben ik direct weg.

xTwL-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Huizenjagers kunnen doorgaans niet zo goed jagen;

"Ik zoek een appartement midden in de stad Antwerpen waar ik werk, geen nood aan garage want heb toch geen auto."

"Alé dan, hier is een villa in de Walen met zwembad en pakweg 5000 are grond. Kijk ook hier een hangar voor uw wagenpark"

"Jah, 't was toch een mooi huis, 7/10"

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Huizenjagers kunnen doorgaans niet zo goed jagen;

"Ik zoek een appartement midden in de stad Antwerpen waar ik werk, geen nood aan garage want heb toch geen auto."

"Alé dan, hier is een villa in de Walen met zwembad en pakweg 5000 are grond. Kijk ook hier een hangar voor uw wagenpark"

"Jah, 't was toch een mooi huis, 7/10"
    tis erg maar tis wel waar
    Sebiet blijkbaar weer mensen die dicht bij een station willen wonen, benieuwd welke ''compromis'' dat weer gaat worden.

iTrader
    0
    Dat kieskeurig koppel van vandaag.. Geef dan op z'n minst een stijl door waar... "ah da's mijn stijl niet" - "ja da rieten dak is onze stijl niet" - "dat zoeken we niet"

Of als ge al 2 jaar zoekt naar een woning, bouwt dan één hé als ge een budget hebt van 580.000 euro.

iTrader
    0
    Een vereiste was een open bebouwing. Komt ie daar met een HOB af, ja dat is toch ook compleet naast de bal slaan denk ik dan

Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920

Regels voor berichten