Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hier een LG 47LM760. Is inmiddels 5 jaar oud. Hoop dat die nog lang genoeg meegaat tot 55" OLED modellen iets betaalbaarder worden...

Audio: Onkyo TX-NR525 + Wharfedale Crystal 4 5.0 set + de sub van de vorige Onkyo SKS-HT528 set.

Voor Netflix heb ik lang de PS3 (fat) gebruikt, maar omdat dat ding te traag opstart, teveel lawaai maakt en teveel stroom slurpt, staat er nu een Nvidia Shield TV. Heel content van. Gebruik ik nu ook voor Kodi, Spotify of Youtube.

PS3 staat er nu enkel nog voor dvd & bluray, maar sinds ik Netflix heb, heb ik eigenlijk geen tijd meer die ook nog te bekijken...
    En voor gaming heb ik een desktop met een GTX1070 & 34" 21:9 scherm, dusja, dan ga je niet snel nog die PS3 opstarten..
    PC hangt ook met een hdmi aan de TV, maar het gamen zelf gaat gewoon het best aan de bureau... Met de Nvidia Gamestream functie van de Shield zou dat nu wel wat gebruiksvriendelijker moeten zijn, maar ik heb er nog niet voldoende mee gespeeld. Stond iig wel versteld van de snelheid...

TV signaal via TV Vlaanderen via een Vu+ Solo2 en een 64cm Triax schotel + Duo LNB Twin op een voet op het terras. De PVR kan op z'n interne schijf opnemen, of via USB, of via LAN naar een Synology DS414 met 10TB aan schijven (is ook m'n backup machien)

Bediening van alles met een Logitech Harmony Hub + Companion remote.

Voor de rest hangt er redelijk wat Philips Hue stuff in de living waarmee ik een drietal scenes heb ingesteld voor tv/film kijken. Achter de TV hangt ook nog een Dreamscreen (philips ambilight clone).

En dat ziet er dan zo uit (nog zonder de Wharfedales & dreamscreen):
    https://dl.dropboxusercontent.com/s/...g/IMG_3255.jpg
    https://dl.dropboxusercontent.com/s/...q/IMG_5671.jpg

wow, mega nice lichtspel...

hier kan je wel wat ideetjes van opdoen...

Spoiler:

Skoebiedoe's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Tv op den oled (al een ouwe want dat beestje is 2 jaar oud . , ) , films op den tv of den beamer (naargelang uhd of blu ray ) en het geluid gaat via de surround.(ook al oud spul)

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    TV: Samsung 55ks7000
    Audio: digitaal aangesloten op een AVM CS5.2 stereoversterker, Wilson Benesch Vertex-speakers.
    Bron: Netflix, xbox one s

Foert's schermafbeelding
    iTrader
    103 (97%)
    tv: Philips 55PUS6401
    speakers: Jamo 426 HCS 3 fronts
    versterker: Pioneer VSX 923
    ik heb ook een epson EH-TW3000 beamer staan, voor films, en die projecteert gewoon op witte muur voorlopig.
    nog geen sub. na mijn verhuis ga ik dat eens bekijken, en rears en center ook dan.
    AMD Ryzen 2700x - Asus Hero VII x470 - 16Gb DDR4 - 970 Evo 500G - Bequiet Dark Base 700 - Seasonic ultra gold 850W - Zotac GTX 1080 Amp extreme - curved LG-34UC87C 3440*1440

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nedius004 Bekijk bericht
    Eens een vraagje ik zie overal en lees het dat de oled tvs nog altijd last hebben van inbranding.
    top oleds draaien software en programma's in de achtergrond om dat tegen te gaan

hier een 10-12j oude 32" loewe die ni kapot wil gaan
    de apple tv maakt er een smart tv van en qua geluid een sonosbar
    ergens in de schuif ligt een 30 euro dvd-bluray speler van philips

iTrader
    0
    Panasonic 65" 4K tv
    Yamaha 1060 musiccast surround receiver
    Front : Tannoy 615 sixxes
    Rear : Tannoy 609 sixxes
    Center : Tannoy Precision
    Sub : MJ Acoustics 150
    Supra bekabeling
    Laatst gewijzigd door Lyngdorf; 12 juni 2018 om 16:54

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ik gok dat ik m'n vraag best hier plaats. (Vind de juiste topic niet direct)

Ik ben aan het verbouwen in de kamer boven onze living. Onder andere de vloer gaat eruit waardoor ik perfect kabels kan leggen van aan de TV naar de 4 hoeken van de living om daar ooit boxen te hangen voor een 5.1 of 7.1 of whatever. Dit is nog verre toekomstmuziek, maar ik wil van de gelegenheid gebruik maken om daar nu al de kabels te leggen.

Welke kabels leg ik daar best? Ik ken er namelijk niks van.
    Bedoeling is om zo dus surround geluid van m'n TV te hebben. Ik ga daar dan allicht nog een deftige geluidsinstallatie voor moeten aanschaffen (home cinema of zoiets?)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

OfFPiR's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Ik gok dat ik m'n vraag best hier plaats. (Vind de juiste topic niet direct)

Ik ben aan het verbouwen in de kamer boven onze living. Onder andere de vloer gaat eruit waardoor ik perfect kabels kan leggen van aan de TV naar de 4 hoeken van de living om daar ooit boxen te hangen voor een 5.1 of 7.1 of whatever. Dit is nog verre toekomstmuziek, maar ik wil van de gelegenheid gebruik maken om daar nu al de kabels te leggen.

Welke kabels leg ik daar best? Ik ken er namelijk niks van.
    Bedoeling is om zo dus surround geluid van m'n TV te hebben. Ik ga daar dan allicht nog een deftige geluidsinstallatie voor moeten aanschaffen (home cinema of zoiets?)
    Gewoon goede luidsprekerkabel.
    Hier vind je een tabel van welke dikte je nodig hebt adv de lengte van de kabel
    https://www.cambridgeaudio.com/usa/e...speaker-cables

iTrader
    0
    Degelijk en goed betaalbaar : Inakustic 2x1,5
    Beter voor als het grotere afstanden zijn om 2x2.5 te nemen.
    Als je wil genieten van een nog beter afgeschermde kabel zou ik Supra Rondo aanraden , da's al wel een heel stuk prijziger ...
    Maar (indien gewenst) het kan nog veel een veel duurder ook

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    https://tweakers.net/nieuws/151878/v...onaliteit.html
    Wat is het verschil voor mij als gebruiker tussen VTM GO en Stievie?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Probeer het gwn eens, is toch gratis.

Stievie lijkt beperkter. Bv voor Alloo in de Nacht, bij Stievie staan de vorige 2 eps er op (5 & 6). Bij VTM Go allemaal, en van alledrie de seizoenen...
    Er staan ook meer shows op, bv Clan, Matroesjka's, enkele eps van Alloo Alloo, ... Ontbreekt allemaal bij Stievie.
    VTM Go lijkt (toch bij Alloo) (in Chrome op desktop) betere beeldkwaliteit te hebben.
    Stievie heeft in Chrome geen volumeknop.
    Bij VTM Go kan je subtitles aan en af zetten.
    Bij VTM Go heb je meer info over eps (lengte, beschrijving).
    Bij Stievie kan je favorieten toevoegen.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    LG 55" Oled met een mooi speaker setje :-) Marantz versterker in combinatie met Monitor Audio vloerstaanders en 2 achteraan.

Nu moet ik wel zeggen dat we dat heel weinig gebruiken waarvoor het dient Zeker niet sinds de baby er is. Maar het voordeel aan deftig materiaal is, dat klinkt ook mooi als het stil staat :-)
    Maar als ik een Blu-ray opleg en het volume goed omhoog knal dan is het meestal beter dan de gemiddelde cinema ervaring

Dusja, ook al worden ze niet veel gebruikt, ze passen wel in ons modern interieur dus het zieter cool uit

Yep, er zit een ventilator in de kast van de versterker om toch voor wat luchtcirculatie en koeling te zorgen
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    80 (89%)
    zeer mooie setup
    Steam & PSN

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten