Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste
    XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hah of via toilet doorspoelen en er staan mensen in de riolering om alles op te vangen
    Beetje zoals De Dag dan?
    Maar ben toch ook benieuwd hoe ze het gaan doen.
    10% korting bij alle hotels op Booking.com: https://www.booking.com/s/35_6/14094159

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Hah of via toilet doorspoelen en er staan mensen in de riolering om alles op te vangen

Kloppen inderdaad zaken niet betreffende het vinden van die camper.
    Gaat die agent daar zomaar in. Wie weet zou de professor er explosieven in geplaatst hebben en was die agent zo mee ontploft. Dingen die in het echte leven nooit zouden gedaan worden
    Die agent die daar toevallig bij die boeren langs kwam? Die wist ook totaal niet dat het de camper van de professor was e.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Ook afgekeken, verstand op nul en genieten.
    PSN: PapiBerto82

iTrader
    0
    Als ze nog een seizoen maken, graag zonder Tokio dan.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Als ze nog een seizoen maken, graag zonder Tokio dan.
    Wat een kut personage dat ze ook speelt. Echt degene die het altijd verkloot tot en met.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Gisteren ook alles gekeken, zeer vermakelijk allemaal maar ik stoorde me toch aan bepaalde dingen.

Allereerst die persoonlijke 'relatieproblemen' die de bovenhand nemen: Tokyo en Rio, Stockholm en Denver en vooral Raquel en de Professor. Dat stoorde mij bij mate nogal en haalt jammer genoeg de aandacht weg van de overval zelf. Ten tweede begrijp ik in hemelsnaam niet hoe ze die camper hebben gelokaliseerd. Ja, ze hadden een groot gebied vanwaar het signaal komt, maar om dan binnen no-time die camper én die ambulance te lokaliseren, daar kan ik niet aan uit. En de Professor, die alles tot in de puntjes heeft uitgedokterd, die gelooft dat ze Raquel neerschieten? Ik geloofde daar van in het begin al niet in.

Soit, op die drie dingetjes na keek het wel goed weg. De zetten die de Professor en Alicia Sierra tegen elkaar uitspeelden waren wel serieuze pluspunten. Leuke toevoeging dus die vrouw. Alleen zonde dat we gaan moeten wachten op het vervolg.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Gisteren ook alles gekeken, zeer vermakelijk allemaal maar ik stoorde me toch aan bepaalde dingen.

Allereerst die persoonlijke 'relatieproblemen' die de bovenhand nemen: Tokyo en Rio, Stockholm en Denver en vooral Raquel en de Professor. Dat stoorde mij bij mate nogal en haalt jammer genoeg de aandacht weg van de overval zelf. Ten tweede begrijp ik in hemelsnaam niet hoe ze die camper hebben gelokaliseerd. Ja, ze hadden een groot gebied vanwaar het signaal komt, maar om dan binnen no-time die camper én die ambulance te lokaliseren, daar kan ik niet aan uit. En de Professor, die alles tot in de puntjes heeft uitgedokterd, die gelooft dat ze Raquel neerschieten? Ik geloofde daar van in het begin al niet in.

Soit, op die drie dingetjes na keek het wel goed weg. De zetten die de Professor en Alicia Sierra tegen elkaar uitspeelden waren wel serieuze pluspunten. Leuke toevoeging dus die vrouw. Alleen zonde dat we gaan moeten wachten op het vervolg.
    Die Alicia is inderdaad een meerwaarde maar die lekstokken zijn wel degoutant

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Serieus? Die Alicia is er gewoon zo hard over. Daar zit niets in buiten de eendimensionele evil bitch zijn. Elke keer die in beeld kwam zat ik met mijn ogen te rollen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Serieus? Die Alicia is er gewoon zo hard over. Daar zit niets in buiten de eendimensionele evil bitch zijn. Elke keer die in beeld kwam zat ik met mijn ogen te rollen.
    Ja maar ze kwam wel met betere tactieken dan de vorige inspecteurs wat sommige momenten moeilijk maakte voor de professor etc...

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben blij dat het flashback gebeuren geminderd is maar er zit toch heel wat nodeloos drama tussen (vooral Tokio). Soms vond ik het nogal bombastisch waar de eerste 2 seizoenen door kleiner budget vooral inventief moesten zijn.

Voor mij persoonlijk is de serie leuk tijdverdrijf maar ik zet het niet in mijn top 10 aller tijden.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Sluit me aan bij de meningen hier. De actie en de suspense is heel goed (met bazookas een tank opblazen, hallo!), maar het verhaal zit vol met gaten en ook veel storende elementen. In de finale alleen al, die tokyo is zo zat als een kanon en een uur later schiet die bazookas af. Der wordt nen teddybeer op 100 meter van de bank geplaatst en hun conclusie is dat ze dien teddybeer moeten gaan ophalen, waarom??? De professor en Raquel zitten in een of ander reusachtig bos, en die mannen duiken plots op waar ze in de bomen/boerderijen zitten, toevallig. Suarez moest 180 boerderijen checken, en dat heeft precies maar een uurke geduurd?

Achja, verstand af en "genieten" maar. Al is dat genieten toch ook moeilijk met al die ergernissen.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Der wordt nen teddybeer op 100 meter van de bank geplaatst en hun conclusie is dat ze dien teddybeer moeten gaan ophalen, waarom???
    De professor en Raquel zitten in een of ander reusachtig bos, en die mannen duiken plots op waar ze in de bomen/boerderijen zitten, toevallig. Suarez moest 180 boerderijen checken, en dat heeft precies maar een uurke geduurd?.
    Ivm die teddybeer hebt ge precies niet goed opgelet, dat is de beer van de kleine van Nairobi. Daarmee dat ze die direct herkent en wilt ophalen.

Ivm dat bos is ook gemakkelijk te verklaren. Het is een bos waarin berijdbare paden lopen. P en R zijn er met hun ambulance ingereden maar zijn gespot door een drone. Logischer wijze kunnen ze op zo'n korte tijd niet heel ver van hun ambulance zitten dus is het niet abnormaal dat ze snel gevonden wordt in 1 van de dichtste boerderijen.
    Laatst gewijzigd door ikbenben; 7 augustus 2019 om 21:50
    Giggity

iTrader
    0
    Dat Raquel wordt gevonden stoorde me an sich niet, maar wat bij mij nog altijd vraagtekens oproept is hoe ze die twee in de eerste plaats hebben gevonden. Ik bedoel, ze hadden een signaal van een hele grote perimeter over Zuid-Spanje en dan vinden ze eerst die camper al vrij vlug en dan komt ook nog eens een drone boven de ambulance vliegen? Daar mocht toch wat meer aandacht aan besteed worden want nu is het vrij goedkoop allemaal.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Ivm die teddybeer hebt ge precies niet goed opgelet, dat is de beer van de kleine van Nairobi. Daarmee dat ze die direct herkent en wilt ophalen.

Ivm dat bos is ook gemakkelijk te verklaren. Het is een bos waarin berijdbare paden lopen. P en R zijn er met hun ambulance ingereden maar zijn gespot door een drone. Logischer wijze kunnen ze op zo'n korte tijd niet heel ver van hun ambulance zitten dus is het niet abnormaal dat ze snel gevonden wordt in 1 van de dichtste boerderijen.
    Ge zou beter zelf wat beter opletten. Zet de episode terug aan en ga naar minuut 33:45. Nog voor Nairobi kan zeggen dat ze de beer moeten gaan ophalen, is Palermo iedereen aan het bewapenen. En op de moment dat Nairobi zegt dat ze de beer moeten gaan halen, zegt Palermo dat dat hun plan is en dat ze daar reeds mee bezig zijn. Waarom zou die daar in Godsnaam mee bezig zijn in plaats van dat te negeren en te beschouwen als dat wat het is, een afleidingsmanoever...
    Zelfs los daarvan, dat het de beer is van Nairobi's kleine wordt pas duidelijk nadat ze die beer reeds hebben binnengehaald. En nog eens extra los daarvan, dat is de beer van haar kleine, so fucking what? Als die kleine daar zelf stond, ja. Maar nen fucking teddybeer? Belachelijk plotonderdeel dat enkel diende om ne GSM binnen te smokkelen om achteraf Nairobi aan het raam te krijgen. Had veel beter uitgewerkt kunnen worden.

Wat dat bos betreft, de professor is uit de rijdende ambulance gesprongen die aan volle gas is verder gereden voor een tijdje. Enig idee hoeveel verschil er tussen kan zitten in zo'n omstandigheden? en toch zit de professor in nen boom met zicht op de arriverende mensen. Ook puur plot convenience zonder dat er logica achter zit. En Suarez zei "ik moet 180 boerderijen doorzoeken", een korte tijd later "ik heb er 178 doorzocht, nog 2 te gaan", en in die laatste twee heeft men Raquel gevonden. Dat Raquel relatief dichtbij zit en niet 100 km verder, weet mijnen kleinen teen ook. Maar 178 boerderijen doorzoeken in zo'n gebied op een uurke of twee? Knap.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ja sorry eh, het is al enkele weken geleden dat ik het gezien heb

Ik denk dat ik gewoon minder kritisch ben. Ik stoor mij niet echt aan zo'n "foutjes".
    Giggity

Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste

Regels voor berichten