Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Discussie: Dark (Netflix)

Fredddy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Na 2" had ik door dat het in Duits was -> afgezet
    Groot gelijk! Het zijn allemaal nazi's hé Franske.

iTrader
    11 (93%)
    Ik kan gewoon niet naar een film / serie kijken in het Spaans, Duits, Pools, Russisch, Zweeds, ... Zelfs Frans gaat voor mij niet. Enkel Engels en Nederlands kan ik van genieten

iTrader
    0
    Gewoon niet te veel fixeren op de taal. Ik moest ook even wennen maar het gaat toch.

Wat is er trouwens mis met Spaans? Er zijn zoveel Spaanstalige films en series. Pools/Russisch/Zweeds snap ik nog wel omdat je daar gewoon helemaal niks van begrijpt, ik toch.

iTrader
    0
    Ik had eerst ook wel wat schrik voor dat Duits maar eigenlijk viel mij op hoe hard het op Nederlands lijkt.. TOP serie btw!

K3nsh1n's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik vind zelfs dat dat duits de serie nog specialer maakt.. Taal in een serie of een film maakt vo mij helemaal niets uit, zo gaat ge nog veel topperkes missen vrees ik.
    LVL UP! (Discord)
    Games.Movies.Fun

FleXe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik krijg ook vrijwel niemand in mijn vriendenkring overtuigd om naar films en series in een andere taal dan het Engels te kijken. Uitermate jammer... voor hen dan.

M'n lijstje van all-time favo's zou een serieuze hap korter zijn als ik mij moest beperken tot Engelse series of films.

Dark was gewoon een schot in de roos voor mij persoonlijk, niet op zijn minst net omdàt het nog eens iets anders was dan de 13e Amerikaanse suspense prent.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Het afwijzen van series of film op basis van taal, wijst voor mij altijd op een soort van bekrompenheid. Hetzelfde met een vriend van me die weigert om films te kijken van voor 2000 omdat die ouderwets en gedateerd zijn. Ik wil echt dvd's van Pulp Fiction, The big Lebowski, Seven, Fargo, The exorcist , Taxi Driver en zo veel meer achter die zijn kop gooien.

iTrader
    11 (93%)
    Ik haat de Duitse taal. Maar écht haten hé

God wat ben ik blij dat ik die 2 jaar op school overleefd heb. Stom verplicht vak. Idem voor de Spaanse taal. Ik kan ze niet horen die mensen. Ik ben er ooit eens op reis geweest met vrienden en werd zot van die taal. Ik zie ook wel dat ik iets mis, dat is duidelijk aan het begin van de serie. Maar toch moet ik helaas hiervoor passen. Ik ben nochtans fan van iets anders dan de 13e Amerikaanse suspense prent. Die hebben we allemaal al duizend keer gezien. #ohneenalweereenontvoering #ohneendewereldvergaatalweer

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Damn, wat een serie. Geen serie om af en toe eens 10 seconden uw smartphone erbij te nemen of je bent de draad kwijt... Ook geen serie om een week tussen eps te laten; met de meerdere tijdslijnen vergat ik je te snel de namen die bij de gezichten horen...

De sound effects & sound track ook... De credits zijn zo vet, als je wat degelijke speakers/sub hebt... https://www.youtube.com/watch?v=gOTpFbJIlWg

Sommigen maken een vergelijking met Stranger Things, maar dat doe ik niet. Dit is véél mysterieuzer en, nja, "darker"...

Taal is ff wennen int begin, maar maakt me niet meer uit. Hell, ik leer er zelfs van bij. Du arschloch!

Nog 3 eps te gaan...

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ik haat de Duitse taal. Maar écht haten hé

God wat ben ik blij dat ik die 2 jaar op school overleefd heb. Stom verplicht vak. Idem voor de Spaanse taal. Ik kan ze niet horen die mensen. Ik ben er ooit eens op reis geweest met vrienden en werd zot van die taal. Ik zie ook wel dat ik iets mis, dat is duidelijk aan het begin van de serie. Maar toch moet ik helaas hiervoor passen. Ik ben nochtans fan van iets anders dan de 13e Amerikaanse suspense prent. Die hebben we allemaal al duizend keer gezien. #ohneenalweereenontvoering #ohneendewereldvergaatalweer
    Uw nickname is nochthans best Duits te noemen
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Gisteren deze uitgezien, dit is een soort Lost on steroids die dan nog eens "delivered" op zijn mysteries ook. Ik vind het wel lastig om te blijven volgen welke acteur welk personage speelt omwille van de drie tijdlijnen.

Na deze 'Dark' season one finale explained - INSIDER gelezen te hebben ben ik beter mee. Megaspoilers in die link voor wie het seizoen nog niet uitgezien heeft!

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    Steam & PSN

iTrader
    0
    Heel leuke serie om te volgen, maar je ziet de afleveringen best snel na elkaar. Het is best wel een complex plot.

Netflix Dark season 1 finale explained - exactly what just happened?

Hier kan je ook een stamboom vinden van de hoofdpersonages.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellmut Bekijk bericht
    Heel leuke serie om te volgen, maar je ziet de afleveringen best snel na elkaar. Het is best wel een complex plot.

Netflix Dark season 1 finale explained - exactly what just happened?

Hier kan je ook een stamboom vinden van de hoofdpersonages.
    de schrijver heeft ook niet goed opgelet tijdens het kijken, staan een paar fouten in zijn tekst..

Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten