Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    133 (99%)
    hahahaha die mannen int café
    PSN: Jonas89

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Welke vragen verwacht je dan als je een frituur in de nacht bezoekt? Het is ook niet meteen een setting voor heel intellectuele reportages natuurlijk.
    Maakt niet uit of het een frituur was , de vragen zijn steeds van een platvoets niveau, vorige week of de week ervoor was em in een erotische loungebar om 2u s'nachts en bijna 5-6 vragen in het gesprek vraagt em aan die meid achter de bar '' u werkt dus in de nacht ? '' ja hallo kroket.

Uiteraard is dit geen diepgaand programma en ik verwacht hier geen interviews a la BBC kwaliteit, kan ook niet in een setting waar je gewoon steden afloopt s'nachts of op plekken zoals frituren of eroticabeurzen, maar sommige vragen zijn toch wel echt heel basic OF elke keer herhalend OF gewoonweg slecht.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Het typische aan dat programma is dat hij de mensen zelf laat zeggen wat in hun opkomt. Jij werkt in de nacht? Ideale vraag om God weet welk antwoord uit te krijgen.

(upvote was perongeluk)

iTrader
    10 (100%)
    Hij laat ze toch ook wel doen wat hij wil uiteindelijk. Zoals die vrijgezellengroep. Dat meisje wou absoluut niet zingen, begint ie even over iets anders en probeert later nog eens en dan deed ze het wel.

Zo onnozel is die niet hoor. Hij weet goed genoeg hoe hij het meeste uit iemand kan krijgen. Ik zie hem echt graag bezig in gelijk wat van zijn programma's.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hij laat ze toch ook wel doen wat hij wil uiteindelijk. Zoals die vrijgezellengroep. Dat meisje wou absoluut niet zingen, begint ie even over iets anders en probeert later nog eens en dan deed ze het wel.

Zo onnozel is die niet hoor. Hij weet goed genoeg hoe hij het meeste uit iemand kan krijgen. Ik zie hem echt graag bezig in gelijk wat van zijn programma's.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Overal, behalve bij de Wegpolitie, daar moeten ze echt de politie z'n ding laten doen (à la Blik op de weg)

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten