Pagina 7 van 16 Eerste ... 34567891011 ... Laatste

Discussie: Project Axel

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor mij is Project (misb)Axel al een zware fail, die Dirk die dan een oplichter eerste klas blijkt, Sahra die gewoon 4000€ erdoor jast zonder schaamte aan de meest nutteloze brol.
    Thom die toch overal terechtkan en makkelijk zelf uit de shit kan geraken lijkt me...

Er zijn heus wel genoeg daklozen die echte pech hebben gehad en het meer verdienen, dus ik had in de plaats van de productie toch meer research gedaan.
    Als ik 10€ kan uitgeven aan een dierenrechtenorganisatie of aan een daklozenopvang weet ik genoeg - Animals > Humans.
    Mede door dit programma waarin blijkt dat mensen die dakloos zijn niet altijd pech hebben gehad maar het ook soms zelf zoeken, helaas voor de mensen die het wel nodig hebben.

Wat is trouwens de logica van Sahra: "ik krijg 10000€ om me uit de shit te helpen, ik ga alvast 4000€ erdoor souperen aan tattoo's, haarverf, gelnagels, uitgaan en andere shizzle, Da's al een stap in de juiste richting"
    Helaas kweken die mensen als geen ander voort.

Gefrustreerde groeten.

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wat is het nut van die drugsverslaafden in detail te tonen?
    ...

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat is het nut van die drugsverslaafden in detail te tonen?
    Sensatie tv dat stukje en anderzijds heb ik dan weer zoiets van voor dat hebben die dan wel altijd geld. Dat kost geld zegt dien ene dan lol, tjonge jonge, rampgevallen e zo'n mensen, je zou ze al moeten verplicht binnen steken en zo doen afkicken enz... mja.

En dienen Tom is netdezelfde als die Sara toch? Die begon ook met van een eigen huis en auto maar wil niet werken woott, geen werk/geen inkomen is ook geen huis/wagen. Ze willen dus in feite niksken en wel alles krijgen. Ik zou dat ook wel willen ze maar dan ben ik binnen de paar maanden ook dakloos.

Dienen Graeme moet werken? Hoe gaat die dat doen dan?
    Laatst gewijzigd door Apple; 30 november 2017 om 21:36

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Even een dagje naar Londen en dan heeft hij toch weer het recht om 90 dagen in België te blijven?
    ...

iTrader
    0

recht om 90 dagen in België te blijven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Even een dagje naar Londen en dan heeft hij toch weer het recht om 90 dagen in België te blijven?
    Waarom maar 90 dagen? hij was hier al 20 jaar en ten tweede GB is officieel nog niet uit de EU dit proces is nog lopende er is dus nog altijd vrij verkeer van personen en goederen die over een Britse of Belgische ID beschikken.
    Was het eerder niet om zijn Britse ID formaliteiten volledig in orde te krijgen zodat hij hier bij zijn terugkeer een of andere financiële tegemoetkoming kan krijgen, enfin ik snap die terugkeer naar GB ook niet direct hoor maar misschien was het beter voor iedereen als men hem daar liet in zijn toch zo vertrouwde omgeving en kan hij daar goedmenende mensen die hem willen helpen.wat uitschelden.

iTrader
    3 (100%)
    Hallucinant hoe die Dirk terug op de vlucht wil gaan... don't get me wrong. Ik snap gewoon de drijfveer niet achter zijn gedachtengang...

iTrader
    0
    Ben nu naar de laatste aflevering aan't kijken. Die Thom is al hetzelfde geval als Sahra "ik wil een huis, ik wil een auto en ja MISSCHIEN dan een job". Dat ziet er een perfect gezonde sterke kerel uit, ga toch werken.
    Dieje jaagt er nu ook 2000 euro per maand door, dan nog zonder enige vorm van vaste kosten. Denk dat die echt niet beseffen hoe de gemiddelde Belg elke maand leeft. Er zijn er genoeg die niet eens 2000 euro in de maand hebben en daar nog eens alle vaste kosten van moeten betalen.

Ciamician's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sahra zou -zonder cru te willen klinken- toch ook wel ééns mogen passeren langs een tandarts / orthodontist.

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderH_ Bekijk bericht
    Sahra zou -zonder cru te willen klinken- toch ook wel ééns mogen passeren langs een tandarts / orthodontist.
    Van waar moet die da geld halen .... oh wacht ...
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Bij de start veel positieve ideeën en plannen, maar één keer ze het geld effectief hebben en vrij mogen spenderen zie je wat er bovenkomt. Vraag me af of er effectief iets van die mensen gaat komen.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ben nu ook bijgebeend met de laatste aflevering. Denk dat Axel het zich allemaal iets anders had voorgesteld, wat een gefaalde mensen, wat een slechte screening... Die Sahra, degoutant. Thom ook, terwijl ik die eerst wel het voordeel van de twijfel gaf.
    Die kok, daar komt het misschien wel mee goed.
    Er zijn ongetwijfeld véél andere (ECHTE) daklozen met het hart op de goeie plaats die echt iets nuttigs zouden doen met dat geld.
    Veel daklozen hebben vast enorm veel pech gehad in hun leven, maar die Sahra en Thom zijn gewoon leeggangers eersteklas en die profiteren volop van die 10.000 euro, om daarna weer in dezelfde situatie te belanden.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderH_ Bekijk bericht
    Die haar tanden ; dracula zou er jaloers op zijn.

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ben nu ook bijgebeend met de laatste aflevering. Denk dat Axel het zich allemaal iets anders had voorgesteld, wat een gefaalde mensen, wat een slechte screening... Die Sahra, degoutant. Thom ook, terwijl ik die eerst wel het voordeel van de twijfel gaf.
    Die kok, daar komt het misschien wel mee goed.
    Er zijn ongetwijfeld véél andere (ECHTE) daklozen met het hart op de goeie plaats die echt iets nuttigs zouden doen met dat geld.
    Veel daklozen hebben vast enorm veel pech gehad in hun leven, maar die Sahra en Thom zijn gewoon leeggangers eersteklas en die profiteren volop van die 10.000 euro, om daarna weer in dezelfde situatie te belanden.
    Zo denk ik er ook over.

Zou er een link zijn tussen leeggangers en een H op een gekke plek in u naam hebben ?

Snap alle heisa rond die drugsbeelden eigenlijk niet? Was toch ni zo shokkerend?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Da betwijfel ik, zonder te zeggen dat het geen waar is natuurlijk...

Ze zullen wellicht nog mensen gescreend hebben he, als dit de mensen zijn die overblijven, dan waren die anderen misschien (nog) erger?
    En om in ZO'N situatie terecht te komen, kweet het niet...

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Maar die Sahra noemt zichzelf dakloos maar die is dat toch niet?? Da's gewoon een tamme troela.
    Haar telefoon voor dat appartement "ja ik ben momenteel eigenlijk dakloos, ik woon nog bij mijn moeder", echt, den boom in.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Pagina 7 van 16 Eerste ... 34567891011 ... Laatste

Regels voor berichten