Pagina 8 van 9 Eerste ... 456789 Laatste
    _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Ah opnieuw begonnen? Thx for sharing! Had het niet in men feed opgemerkt.

iTrader
    7 (90%)
    Goh, ben al decennia lang Star Trek fan en ik zat altijd halsreikend uit te kijken naar nieuwe afleveringen van Star Trek TOS, TNG, DS9, Voyager en Enterprise. Ook de films konden me mateloos boeien, inclusief de 3 reboots.

Discovery, daarentegen, niet echt. Vind het wel leuk om naar te kijken, daar niet van. Ik heb speciaal Netflix genomen omdat ik wist dat alle series erop te bekijken waren (en gedurende de weinige vrije tijd die ik heb, bekijk ik die nog regelmatig, ook al heb ik ze allemaal al meerdere keren gezien). Mocht morgen alleen nog Discovery overschieten, dan heb ik niet echt een reden meer om Netflix te behouden. Ook seizoen 2 heeft me nog niet (meer) weten te boeien.

It's Star Trek, Jim, but not as we know it...

Ik hoop maar dat de nieuwe serie met Patick Stewart rond het personage van Picard de moeite zal zijn.

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geen fan van het eerste seizoen, het tweede is wel gewoon goed. Niet zo goed als TNG of DS9, toch wel beter dan VOY of ENT
    From Russia With Love

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze doen dit seizoen wel erg hun best om de fans terug te winnen.
    Denk niet dat dit origineel het plan was

Bompaization's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Directed by Jonathan Frakes

Die haal je er zo tussenuit.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
    __________________________________________________ _
    Stel je eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn.

Furiez's schermafbeelding
    iTrader
    75 (99%)
    Nooit echt grote fan geweest van star trek maar toen ik jong was wel af en toe naar Voyager en de films gekeken vanaf die periode. Nu met Discovery s2 ben ik ook voor het eerst naar Entreprise beginnen kijken. In het begin vond ik het wat slap maar wel enorm ontspannend. Seizoen 2 is direct een niveau hoger zeker naar het einde toe. Ik was vooral verrast door de Borg aflevering en de seizoensafsluiter. Nu met s3 begonnen en het is weer in stijgende lijn. Een veel serieuzere en donkere sfeer ook.
    Na Entreprise begin ik met Voyager of DS9 denk ik. TNG ga ik een kans geven maar ik vrees dat ik het te oud ga vinden.

Bompaization's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furiez Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nooit echt grote fan geweest van star trek maar toen ik jong was wel af en toe naar Voyager en de films gekeken vanaf die periode. Nu met Discovery s2 ben ik ook voor het eerst naar Entreprise beginnen kijken. In het begin vond ik het wat slap maar wel enorm ontspannend. Seizoen 2 is direct een niveau hoger zeker naar het einde toe. Ik was vooral verrast door de Borg aflevering en de seizoensafsluiter. Nu met s3 begonnen en het is weer in stijgende lijn. Een veel serieuzere en donkere sfeer ook.
    Na Entreprise begin ik met Voyager of DS9 denk ik. TNG ga ik een kans geven maar ik vrees dat ik het te oud ga vinden.
    Ik zou u sterk aanraden eerst TNG te kijken.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
    __________________________________________________ _
    Stel je eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn.

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Holy shit. Season 2 eindigde zonet met misschien wel de meest indrukwekkende space battle die ooit het kleine scherm gesierd heeft.

Wat een setup ook voor S3. Looks like we are finally ready to boldly go discovering.

Ik was oorspronkelijk beetje teleurgesteld in Discovery cuz it ain't no TNG maar de balls to the wall non stop high octane action begint mij steeds beter te smaken.

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Holy shit. Season 2 eindigde zonet met misschien wel de meest indrukwekkende space battle die ooit het kleine scherm gesierd heeft.

Wat een setup ook voor S3. Looks like we are finally ready to boldly go discovering.

Ik was oorspronkelijk beetje teleurgesteld in Discovery cuz it ain't no TNG maar de balls to the wall non stop high octane action begint mij steeds beter te smaken.
    twas erover. 50% van die episode was pew pew pew firing me photon torpedo or phaser
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond het ook vreemd. Was meer een star wars episode dan star trek...

Al moet ik wel zeggen, ze hebben met dit seizoen goed hun best gedaan om de grootste concerns van de fans te gemoet te komen.
    Nu past het verhaal, er waren star trekky afleveringen, we hebben enterprise en spock gekregen, en we gaan nu op zen 'voyager' stijl verder (?).
    Dat of ze gaan plots de enterprise volgen

Prior's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Seizoen 1 startte matig maar eindigde sterk, maar heel seizoen 2 ging bergaf en begon ronduit vervelend te worden.
    Ik zag dan toch liever de verhalen rond sectie 31 in de laatste seizoenen van de Enterprise serie en de film Into darkness.

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb echt moeite met dit als star trek te beschouwen.
    De spirit, de ethiek, de science, .. ze komen allemaal tekort. Ook al die rare plot-no-jutsu en overdreven focus op het visuele spektakel ipv plot/verhaal/exploration.

The Orville is zoveel meer star trek voor mij. Valt mij ook op dat The Orville ook veel guest actors heeft uit vorige star trek series. Tuvok paar episodes geleden, Deanna Troi twee weken geleden.

Discovery is meer action sci-fantasy ipv pure sci-fi.
    De tweede helft van S1 was nog leuk met het mirror universe and Iorga en the empress als nog interessante karakters. Voor de rest is deze serie echt niet sci-fi waardig.
    Unlimited Potential!

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Oorspronkelijk deelde ik je mening maar ben na seizoen 2 bijgedraaid. Er zijn momenteel meer dan 5 verschillende Trek shows in de maak. Ze moeten niet allemaal hetzelfde zijn. Dat discovery anders is dan vorige treks en zowat de star wars van de trek reeksen hoeft niet negatief te zijn.

The Orville is al een serieus stuk zwakker geworden in zijn 2e seizoen en het ziet er zelfs naar uit dat er geen 3e komt als de ratings verder blijven dalen. Discovery is er beter op geworden en heeft de perfecte setup voor volgend seizoen. Het is niet langer een prequel en heeft alle draden van het verleden afgesloten. Now they're realy ready to boldly go where no trek has gone before. :P

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Net de laatste ep gezien. Heb mij er weer aan moeten zette.

Er gebeurt in deze ep weer zoveel onlogische vergezochte crap dat ik de helft van de tijd totaal geen idee heb wtf er eigenlijk aan de hand is.

laat de visuele afdeling samenwerken met een aantal ├ęchte schrijvers en mssn wordt het nog wat. Want daar ligt het grote probleem. Zoveel lachwekkend slecht bedachte momenten. Ze smijten er echt met hun klak naar.

Wat me hard stoort:

Spoiler:

Laatste minuten waren nog het beste. Pike, Enterprise, Spock.

Seizoen 3? Meh. Ze gaan serieus moeite moeten doen me te overtuigen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vond die spacebattle eigenlijk allesbehalve indrukwekkend. Ja, er is wat pew pew maar eigenlijk zeer matig in beeld gebracht.
    Pike is deftig in S2 maar Michael vond ik ronduit irritant met momenten.
    Service guarantees citizenship.

Pagina 8 van 9 Eerste ... 456789 Laatste

Regels voor berichten