Pagina 4 van 12 Eerste 12345678 ... Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb gisteren de eerste aflevering gezien, niet zo 'hooked' als iedereen hier precies. Zal het wel nog een kans geven.
    Dit

Crosseyed_Hobo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik ben ook gestopt met kijken tijdens die aflevering waar dat ze die rots daar gaan beklimmen.
    de serie begon goed maar het werd gewoon saai na een tijd imo
    Steam: crosseyed_hobo
    Origin: Crosseyed_Hobo
    Warning: I'm a blackbelt in Feng Shui.

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Is naar mijn mening echt een goede serie. Ik zou iedereen aanraden het te bekijken.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

iTrader
    5 (100%)
    Uitgekeken in 3 dagen, maar die scène in het bad... Ik was daar toch niet goed van, heb het moeten pauzeren omdat ik mij misselijk voelde door die scène. Toch vond ik het goed dat de regisseurs dit hebben getoond, maar het zal niet voor iedereen weggelegd zijn om het te bekijken.

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Er zijn toch redelijk wat negatieve reviews op imdb te lezen en ook al was/ben ik nog steeds een fan van deze serie, moet ik de reviewers wel gelijk geven. Als je deze serie echt zonder gekoppelde emoties bekijkt dan kan je niet anders dan concluderen dat Hannah echt wel een redelijk verschrikkelijk persoon is.
    Spoiler:

Ik ben altijd een beetje een sucker geweest voor verloren liefde en dat stuk heeft mij wat verblind voor de toch redelijk grote fouten die deze serie bevat.
    And still I would recommend it to everybody.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Streaker Bekijk bericht
    Er zijn toch redelijk wat negatieve reviews op imdb te lezen en ook al was/ben ik nog steeds een fan van deze serie, moet ik de reviewers wel gelijk geven. Als je deze serie echt zonder gekoppelde emoties bekijkt dan kan je niet anders dan concluderen dat Hannah echt wel een redelijk verschrikkelijk persoon is.
    Spoiler:
    Ik denk dat het, zoals veel andere reviews aangeven, dan weer veel te maken heeft met hoever je je kan inleven:
    Spoiler:
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

K3nsh1n's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Uitgekeken in 2 dagen, bij de eerste aflevering naar het einde toe dacht ik: " nee dit ga ik niet meer verder volgen" en toen gebeurde er iet dat ik ze toch alle 13 heb gezien.

Straffe serie, ik snap zeker ook de commentaar hier wel maar ik ben toch onder de indruk. Het deed me ook vaak denken aan het spel "Life Is Strange", zowel karakters als soundtrack, maar dan zonder het paranormale :P
    LVL UP! (Discord)
    Games.Movies.Fun

iTrader
    0
    Dat Life is strange gevoel had ik ook direct bij de eerste intro.

iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bradhadair Bekijk bericht
    Ik denk dat het, zoals veel andere reviews aangeven, dan weer veel te maken heeft met hoever je je kan inleven:
    Spoiler:
    Ik vond de serie ook gewoon zeer "tof" om te volgen, maar achteraf als de schok wat over is en ik het in een klaarder daglicht stel dan heb ik gewoon mijn bedenkingen. Ik denk dat de makers wouden dat er over het onderwerp werd gepraat en dat zal hun bij deze zeker gelukt zijn. Bepaalde zaken die we allemaal wel weten worden goed aangekaart en hopelijk komt er van politieke weg wat meer inspanning tov pestgedrag op scholen.

Ik ben zelf zeer zwaar gepest en dat is denk ik het stuk dat mij bij Hannah wat stoorde. Ik bleef elke keer weer afwachten op het "aha daarom dus" moment en dat kwam er niet. Elke pesterij of gebeurtenis vond ik minder erg dan wat er mij ooit is aangedaan. Ik ga niet zeggen dat haar verdriet moet geminimaliseerd worden (van afl 12 zwijg ik absoluut trouwens, was degoutant en ook het enige moment dat ik oprecht dacht ok... ik snap het nu, maar ook daar weer bedenkingen.), maar ze duwde ook elke keer Clay weg en zocht steeds aandacht bij the bad people. Dat stoorde mij aan het verhaal wel. Je komt goed overeen met Clay, maar gaat dan wel met alle vrienden van Justin daten die je eigenlijk kwallen vindt... .
    Spoiler:

Wat mij ook wel beetje stoorde is het hele big plot reveal moment dat ze opbouwen in de eerste afleveringen. Je denkt echt dat er kweet niet hoeveel misterie aanwezig is, want Tony mag niks lossen, Clay krijgt van iedereen te horen "w8 maar tot jouw stuk komt, jij was de ergste en bladibla" en uiteindelijk is daar geen hol van aan.

Mot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bijna alle vrouwen zijn zo dom, dat maakt de reeks wat realistischer.
    ''het lezen van deze post kan uw gezondheid ernstige schade toebrengen.''
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Wat mij ook wel beetje stoorde is het hele big plot reveal moment dat ze opbouwen in de eerste afleveringen. Je denkt echt dat er kweet niet hoeveel misterie aanwezig is, want Tony mag niks lossen, Clay krijgt van iedereen te horen "w8 maar tot jouw stuk komt, jij was de ergste en bladibla" en uiteindelijk is daar geen hol van aan.
    Dat was inderdaad wat overdreven. Vooral dat Tony altijd zo geheimzinnig moest blijven was gewoon om het spannend te houden, en komt dan achteraf wat "cheap" over.
    Dat de anderen altijd tegen Clay zeiden dat zijn stuk het ergste was, was volgens mij gewoon omdat ze probeerden van Clay te doen stoppen met luisteren. Ze probeerden hem schrik aan te jagen zodat hij de tapes gewoon aan de volgende zou geven zonder naar zijn deel te luisteren. (waardoor hij ook die van Bryce niet zou gehoord hebben) Net zoals Jessica tegen Clay zei dat Hannah loog op de tapes, dat het eigenlijk Hannah was die gestopt was met hun samenkomsten in die coffee shop, en niet Jessica en Alex. (wat ze nadien ook toegaf dat Hannah wel degelijk de waarheid sprak, en dat ze dat gewoon tegen Clay had gezegd om hem te doen stoppen met luisteren)

Ik dacht dat ze in die korte making of die ook op Netflix staat ook zeiden dat het de bedoeling was dat Hannah vrij naïef en als een drama queen zou overkomen. Uiteindelijk is dat ook een deel van het verhaal: iedereen heeft een beetje schuld aan haar zelfmoord, ook Hannah zelf. Er waren genoeg momenten dat ze had kunnen grijpen om uit haar neerwaartse spiraal te ontsnappen, maar ze heeft het niet gedaan.

iTrader
    9 (100%)
    Ik ben zelf zeer zwaar gepest en dat is denk ik het stuk dat mij bij Hannah wat stoorde. Ik bleef elke keer weer afwachten op het "aha daarom dus" moment en dat kwam er niet. Elke pesterij of gebeurtenis vond ik minder erg dan wat er mij ooit is aangedaan. Ik ga niet zeggen dat haar verdriet moet geminimaliseerd worden (van afl 12 zwijg ik absoluut trouwens, was degoutant en ook het enige moment dat ik oprecht dacht ok... ik snap het nu, maar ook daar weer bedenkingen.), maar ze duwde ook elke keer Clay weg en zocht steeds aandacht bij the bad people. Dat stoorde mij aan het verhaal wel. Je komt goed overeen met Clay, maar gaat dan wel met alle vrienden van Justin daten die je eigenlijk kwallen vindt... .
    Spoiler:

Ik denk dat we wel op dezelfde golflengte zitten. (Ik weet niet hoe lang we spoilers blijven gebruiken voor iets dan eigenlijk al even uit is, maar ok:
    Spoiler:

Dat vrouwen die kwallen opzoeken: die zijn populair, lijken alles te weten, en dat trekt aan. Zie je, zoals hierboven gezegd, wel vaker. En de goeie mensen dan net wegduwen omdat je denkt dat je dat niet waard bent...
    En ten slotte, hoe verkeerd het is, maar veel mensen die verkracht worden of zoiets zien, gaan net doen alsof er niets speciaals gebeurd is. Zolang je doet alsof er niets is (zijn zelfs vrouwen die een relatie beginnen met hun verkrachter), was het niet echt, of was het niet zo erg als wat je ervan maakt,... (allemaal excuses natuurlijk)

Ik ben vooral benieuwd waar S2 over zal gaan. Terug zelfmoord (Alex?) of eerder school shooting (Tyler?)? Meest intrigerende zou volgens mij zijn om te beginnen met de aftermatch van een shooting, de dood van Alex (als hij al sterft) zou ik eerder houden voor de flashbacks als in "we hebben niets geleerd van de dood van Hannah". Zelfde voor de conclusie van de trial, dat mag een stuk van de flashback zijn, zodat we uitsluitsel hebben, maar zou geen grote rechtzaakafleveringen willen, aangezien we het meeste wel weten nu lijkt me.
    Extra reden voor deze plotline: het toont de 2 manieren waarop mensen kunnen reageren op het gepest worden. Waar Hannah zichzelf uit de wereld nam, neemt Tyler dan de pesters die de wereld slecht maakten weg...

iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bradhadair Bekijk bericht
    Ik denk dat we wel op dezelfde golflengte zitten. (Ik weet niet hoe lang we spoilers blijven gebruiken voor iets dan eigenlijk al even uit is, maar ok:
    Spoiler:

Ja, het "probleem" met deze serie is dat je inderdaad wel alles kan blijven verklaren en aanvullen. Maar inderdaad, ik snap wel dat sommige mensen gewoon minder bestand zijn tegen leegte. Mijn moeder is ook zo iemand die supersnel eenzaam is en doodongelukkig loopt als er niemand in de buurt is en ik ben dan het tegenovergestelde. Heb ook graag mensen rondom mij, maar ik denk vooral door mijn pestverleden dat ik nu vele resistenter ben geworden tegen alles. Het klink mss raar, maar ik geniet soms ook ergens van mijn donkere momenten. Heb vooral mijn vlucht in gamen gezocht en zelfspot en zo zijn wij er dan uiteindelijk door gekomen. Want al bij al blijf ik erbij dat het voor iedereen ooit eens omkeert. Je hebt veel ergere miserie in de wereld en het is een kunst om dat in jouw ergste momenten te proberen zien.

Dat vrouwen die kwallen opzoeken: die zijn populair, lijken alles te weten, en dat trekt aan. Zie je, zoals hierboven gezegd, wel vaker. En de goeie mensen dan net wegduwen omdat je denkt dat je dat niet waard bent...

Dit vind ik wel een redelijk krachtige uitspraak, want ik heb daar nooit bij stilgestaan dat er effectief mensen zijn die uw wegduwen omdat ze hun zelf te waardeloos vinden.

En ten slotte, hoe verkeerd het is, maar veel mensen die verkracht worden of zoiets zien, gaan net doen alsof er niets speciaals gebeurd is. Zolang je doet alsof er niets is (zijn zelfs vrouwen die een relatie beginnen met hun verkrachter), was het niet echt, of was het niet zo erg als wat je ervan maakt,... (allemaal excuses natuurlijk)

Ik ben vooral benieuwd waar S2 over zal gaan. Terug zelfmoord (Alex?) of eerder school shooting (Tyler?)? Meest intrigerende zou volgens mij zijn om te beginnen met de aftermatch van een shooting, de dood van Alex (als hij al sterft) zou ik eerder houden voor de flashbacks als in "we hebben niets geleerd van de dood van Hannah". Zelfde voor de conclusie van de trial, dat mag een stuk van de flashback zijn, zodat we uitsluitsel hebben, maar zou geen grote rechtzaakafleveringen willen, aangezien we het meeste wel weten nu lijkt me.
    Extra reden voor deze plotline: het toont de 2 manieren waarop mensen kunnen reageren op het gepest worden. Waar Hannah zichzelf uit de wereld nam, neemt Tyler dan de pesters die de wereld slecht maakten weg...
    Voor mij moet S2 eigenlijk niet. Ik snap ergens de drang wel om een serie en characters moeilijk te kunnen lossen, maar dit einde vond ik wel passen. Heel de serie lang hing er een soort fcked sfeer en dat tot op het einde. Dat er open vragen zijn vind ik niet erg, is een beetje zelf invulling.

Wat voor mij (en mss sta ik hier alleen in) gewoon een heel belangrijke reden was om te blijven kijken, was de ontwikkeling tss Hannah en Clay, en nu Hannah weg is interesseert het mij plots ook vele minder om de rest hun verhaal te blijven volgen.

Details's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Sterke serie, op een paar dagen uitgekeken...
    Echt wel harde scenes tussen.

(Bryce wilt ge toch gewoon zelf een toontje lager laten zingen of niet?)
    Pc-Specs:
    i5 4670k - MSI Z87-G45 - Nvidia GeForce 1060GTX - Corsair Vengeance 16gig mem - Corsair RM650 - Samsung SSD 840 EVO 256GB
    -> BenQ XL2420G (144HZ & G-Sync)

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Ik vond het al bij al wel een goeie serie. Hannah is een dramaqueen en trekt zich alles veel te veel aan, ja. Maar toch bleef het aangenaam om verder te kijken. Het eens iets anders dan de zoveelste moord die dient opgelost te worden

Hopelijk gaan ze niet beginnen zeveren met een tweede seizoen...De serie is goed zoals ze nu is.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

Pagina 4 van 12 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten