Pagina 11 van 12 Eerste ... 789101112 Laatste
    de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is het dan zo moeilijk om van een thread weg te blijven waar er discussie gevoerd wordt over iets dat je nog niet gezien hebt?
    2 can play that game.

Het is ook niet dat ge het toevallig ziet hé, ge komt moedwillig naar deze thread...
    ofwel ben je gewoon tegendraads aan het doen om tegendraads te kunnen doen ofwel ben je gewoon te egoïstisch om rekening te houden met andere mensen die gewoon even willen weten of een nieuw seizoen in de smaak valt bij andere mensen ofwel ben je te tam om Tags te gebruiken.

Kies nu maar iets uit zodat we verder kunnen, want het wil duidelijk niet doordringen tot u.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik denk eerder dat het bij u niet doordringt in plaats van bij ons. Die regels zijn hier altijd zo geweest, ja ook in een wereld met Netflix, dus stop met zeuren.

iTrader
    182 (100%)
    Als mensen zoals jij blijven vast houden aan die regels die opgesteld zijn in 2007, terwijl er al door meerdere mensen is aangegeven net waarom er ruim tien jaar later gaten in zitten, wordt het misschien eens tijd om die wat aan te passen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Als mensen zoals jij blijven vast houden aan die regels die opgesteld zijn in 2007, terwijl er al door meerdere mensen is aangegeven net waarom er ruim tien jaar later gaten in zitten, wordt het misschien eens tijd om die wat aan te passen.
    Ik ga dit bekijken.
    Steam & PSN

iTrader
    182 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razer Bekijk bericht
    Ik ga dit bekijken.
    Thanks. Dat is ook het enige dat ik en vele andere hier willen denk ik, dat het gewoon even geherevalueerd wordt en aangepast waar mogelijk. Er moet heus een middenweg te vinden zijn zoals bvb een periode van enkele weken na de release van een on demand reeks waar spoilers voorzien dienen te worden van tags. Uiteindelijk gaat het er vooral om dat niemand zijn kijkervaring wil vergald zien.

the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Uiteindelijk gaat het er vooral om dat niemand zijn kijkervaring wil vergald zien.
    Leg mij ook eens uit waar de gaten zitten en waarom?
    Het is al meer dan 40jaar mogelijk om uitgesteld te kijken (videorecorder). Nu is het enkel makkelijker door digitale tv en platformen zoals Netflix. Maar het principe is nooit veranderd. Het is toch vrij simpel; als iets publiek beschikbaar is, zal men er over discussiëren. Als jij beslist om op een latere datum te kijken, ongeacht welk medium het op uitgegeven wordt (tv, streaming, pay-per-view, straight-to-disc,...) dan moet je maar wegblijven van plekken waar de discussie gevoerd wordt. Moeilijk is het niet. Als je wilt weten hoe het is, kijk dan zelf of lees ergens een review. Maar ga niet zagen als men op een forum (waar de letterlijke definitie van is dat het een plek is waar men discussie kan voeren) een spoiler zet als het al beschikbaar is.

Waar gaat de wereld toch naar toe als men regels wilt laten invoeren omdat men zichzelf niet kan bedwingen om iets niet te gaan opzoeken/lezen wanneer men het eigenlijk nog niet wilt weten

iTrader
    0
    Ik ben het met de meerderheid eens dat het geen kleine moeite is om de spoilertags te gebruiken. Zeker als het gaat om series zoals deze waar direct het hele seizoen van beschikbaar is. Niet iedereen kijkt even snel een seizoen uit, dus de regels mogen wat dat betreft wel aangepast worden. Tot dusver bleef ik om die reden ook weg uit topics zoals TWD tot ik de laatste aflevering heb gezien.

@the_fox; Er zijn ook genoeg mensen die iets willen vragen of zeggen over een random aflevering in een random seizoen, dat moet toch ook gewoon kunnen of moet iedereen wachten tot ze de laatste beschikbare aflevering hebben gezien? Wat mij betreft niet. Ik vind het altijd wel fijn om reacties van mensen te lezen over aflevering x van seizoen x zonder daarbij te moeten gespoild worden van het latere verloop van de serie.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Leg mij ook eens uit waar de gaten zitten en waarom?
    Het is al meer dan 40jaar mogelijk om uitgesteld te kijken (videorecorder). Nu is het enkel makkelijker door digitale tv en platformen zoals Netflix. Maar het principe is nooit veranderd. Het is toch vrij simpel; als iets publiek beschikbaar is, zal men er over discussiëren. Als jij beslist om op een latere datum te kijken, ongeacht welk medium het op uitgegeven wordt (tv, streaming, pay-per-view, straight-to-disc,...) dan moet je maar wegblijven van plekken waar de discussie gevoerd wordt. Moeilijk is het niet. Als je wilt weten hoe het is, kijk dan zelf of lees ergens een review. Maar ga niet zagen als men op een forum (waar de letterlijke definitie van is dat het een plek is waar men discussie kan voeren) een spoiler zet als het al beschikbaar is.

Waar gaat de wereld toch naar toe als men regels wilt laten invoeren omdat men zichzelf niet kan bedwingen om iets niet te gaan opzoeken/lezen wanneer men het eigenlijk nog niet wilt weten
    90% van de discussie maak je dood wanneer je niet aflevering per aflevering kan bespreken of een vraag kan stellen in een topic omdat je op spoilers gaat stuiten.
    Uw vergelijking van videorecorder en Netflix gaat niet op en dat besef je uiteraard zelf ook. In de tijden van de videorecorder was er ook nog geen internet.

Spoilertags zijn uiteraard de oplossing.
    Regels moeten aangepast worden aan nieuwe media (net als wetgeving in de 'echte' wereld).

Het zal hier snel doodbloeden als de discussie pas kan beginnen nadat je de show hebt gezien.

Ik ben enorme voorstander van Netflix; maar vind het ook een beetje jammer dat je niet met vrienden en collega's aflevering per aflevering kunt napraten.
    Het gesprek stopt bijna altijd bij 'waar zit gij in de serie?'

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)

S03 Vanaf 23 augustus
    Steam & PSN

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razer Bekijk bericht

S03 Vanaf 23 augustus
    Heerlijk. Toch een aangename zomer op het vlak van series. Eerst Stranger Things, dan La Casa de Papel en nu 13RW. Ik vraag mij alleen af wanneer peaky blinders opnieuw uitkomt.

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Seizoen 2 uitgekeken ondertussen,vond eerste seizoen toch veel beter.
    Ben wel benieuwd wat SZ3 in petto heeft.
    Hoe evolueert het personage van Tyler bvb.
    Maar als ik trailer bezie vind ik het toch vreemd dat net die mensen rond die grafkist van een welbepaald persoon staan.
    Zelfs hypocriet.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Season 2 vond ik ook plat maarja met de manier hoe de serie ging was voor mij dan ook het kruid geschoten na S1.

Dat onderling gebikker, de 100 scenes in een court room en het die hele Tyler “storyline” deed het niet echt voor mij.
    Ook enerzijds door het, obvious, gemis van Hannah ( buiten zogezegd in Clay zijn gedachten )

Ga S3 wel kijken of toch proberen.

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0

lijkt interessant maar dat zijn trailers meestal .

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zit aan aflevering 7 van seizoen 3 en ik ga het wel uitkijken, maar dit is het toch niet hoor, ze hadden het gewoon op 1 seizoen moeten houden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Zit aan aflevering 7 van seizoen 3 en ik ga het wel uitkijken, maar dit is het toch niet hoor, ze hadden het gewoon op 1 seizoen moeten houden.
    Ja 't is nu al uitgemolken en heeft niets meer te maken met waar het oorspronkelijk over ging.

Pagina 11 van 12 Eerste ... 789101112 Laatste

Regels voor berichten