Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Discussie: Beau Sejour

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net de aflevering van gisteren gezien, schitterend. Al blijf ik ook nog met vragen zitten ja zoals waarom kon Bakkie Kato nooit zien? Of kon hij haar wel zien en is hij zo geflipt dat hij wist ik zwijg hier beter over? Welke rol speelt die hollander hierin? Waarom zijn Sofia en Leon vermoord, door Bakkie of door iemand anders? Staan die los van mekaar of hangen die samen? ...

Ik kijk echt al zwaar uit naar volgende week.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E. G. Leeuwen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Komt dit uit de pen van twee vrouwen? Ik merkte precies mannelijke invloeden; zoiets voel ik meestal aan.
    't is een lesbisch koppel. Misschien vandaar de wat mannelijke invloeden die je merkt? In elk geval twee topmadammen, prachtige reeks!

iTrader
    0
    Ik opperde zelf ook als theorie dat ze de laatsten kan zien die haar levend zagen maar is dat een vaststaande theorie? Bakkie hoeft haar anders toch niet te kunnen zien? Heb alleen wat schrik dat ze niet op alles een antwoord gaan verzonnen krijgen in de laatste aflevering. Indien waar, hoedje af. Sowieso een topserie. Maar het mag geen teleurstellend einde worden nu.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E. G. Leeuwen Bekijk bericht
    Volgens mij zijn we nog niet halfweg.
    Hier komt een tweede seizoen van, denk je niet?
    Achter heel dit mysterie zit imho meer dan je van ze leven kan vermoeden.
    Komt dit uit de pen van twee vrouwen? Ik merkte precies mannelijke invloeden; zoiets voel ik meestal aan.
    OTOH, hoe ver kan je met zulke analyses gaan.
    Hoe dan ook, een buitenlandverkoop van deze reeks MOET.
    Wees eens ambitieus! Die zware exportmachine van Denemarken kunnen ze overdoen.

(Dat de uitgewerking en regie top is (vooral die kadrering soms!), werd voor mij overduidelijk alleen al uit de hartklopping die ik kreeg op dat Nederlands feestje.)
    Van de website:
    "De reeks werd bedacht door scenaristen Bert Van Dael (Clan, Rotkop), Sanne Nuyens (De Vijfhoek, Dura Lex) en Benjamin Sprengers (Connie & Clyde). De serie wordt geregisseerd door Nathalie Basteyns (Jes, Clan) en Kaat Beels (Swooni, Clan)."

Van De Vijfhoek en Conny & Clyde naar Beau Sejour is toch wel een stap vooruit.

Reeks verschijnt volgens dezelfde site ook op Netflix en Arte.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plopperdeplop Bekijk bericht
    Ik opperde zelf ook als theorie dat ze de laatsten kan zien die haar levend zagen maar is dat een vaststaande theorie? Bakkie hoeft haar anders toch niet te kunnen zien? Heb alleen wat schrik dat ze niet op alles een antwoord gaan verzonnen krijgen in de laatste aflevering. Indien waar, hoedje af. Sowieso een topserie. Maar het mag geen teleurstellend einde worden nu.
    Als Bakkie de moordenaar is heeft hij haar toch als laatste levend gezien? Of interpreteer ik uw post verkeerd?

En ja akkoord, de laatste aflevering zal nog redelijk wat moeten oplossen, maar ik heb er wel vertrouwen in.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Als Bakkie de moordenaar is heeft hij haar toch als laatste levend gezien? Of interpreteer ik uw post verkeerd?

En ja akkoord, de laatste aflevering zal nog redelijk wat moeten oplossen, maar ik heb er wel vertrouwen in.
    Ja klopt, maar is er al een bevestigde theorie dat het daarom is dat Kato die mensen kan zien? Nee toch? Blijft toch maar gegis van ons?
    Dat bedoel ik.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plopperdeplop Bekijk bericht
    Ja klopt, maar is er al een bevestigde theorie dat het daarom is dat Kato die mensen kan zien? Nee toch? Blijft toch maar gegis van ons?
    Dat bedoel ik.
    Ah nee, klopt wat je zegt dan, vooral giswerk dat dat de reden is.

Was dus inderdaad verkeerde interpretatie van mij, nu ik je post herlees begrijp ik hem wel .

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wie zou Kato hebben neergemept voor haar vader z'n huis? Nog een niet-bekend persoon voor de kijker of ?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Deze serie is gebaseerd op twin peaks, eindelijk een reden om die samen te kijken met mijn vriendin

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Schone subaru impreza
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

iTrader
    0
    Mooi einde van een topreeks

Joramovic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Opzich wel cava einde voor een zeer goede serie, maar ik vind dat ze toch voor een zeer makkelijke oplossing hebben gekozen waarom bepaalde mensen haar konden zien, heel cliché eigenlijk. Ik had iets origineler verwacht.
    XboxLiveGT : joram live

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Top.

Sent from my OnePlus X
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Goeie reeks, ca va einde. Ik had de aftiteling na het laatste schot in die kamer laten lopen.

iTrader
    0
    Spoiler:

edit: De scenaristen hebben blijkbaar na een jaar (!) voor een andere moordenaar gekozen dan ze initieel in gedachten hadden op aangeven van een profiler. De scenaristen van Beau Séjour: "Eigenlijk hadden we eerst een andere moordenaar" | Tv | De Morgen
    Laatst gewijzigd door Didymus; 5 maart 2017 om 23:23 Reden: aanvulling

Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten