Pagina 26 van 26 Eerste ... 162223242526

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus van "landen waar nooit iemand naar op reis gaat", naar "europese landen waar niet zoveel mensen naartoe gaan", tot "ik heb goesting om naar Japan te gaan".

Ach ja, het aantal 'onbekende' landen is natuurlijk beperkt
    Ben benieuwd of hij alle stereotype dingen gaat doen daar, of dat hij er in slaagt toch een beetje origineel te zijn... Ik voorspel alvast dat hij zelf gaat sumo worstelen, en misschien ook mario karten door de straten van Tokyo.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vraag me af hoe Waes kan verrassen met Japan. Snelle treinen en dikke sumoworstelaars heeft Kobe Ilsen al recent laten zien in "op één", van rare landen naar platgetreden paden, hij zal er de nodige moeite in moeten steken.

EDIT: Wat JorisBlack dus zei Voor mariokarten en andere fun stuff kan ik James May's Our Man in Japan aanraden, dat was hilarisch. Te zien op Prime Video (6 episodes)

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zal wel meer gaan over hoe ze toe werken naar de OS want die mannen gaan er wss alles tegen gooien wat ze kunnen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En dan durven pretenderen dat ze bij de VRT niet kunnen besparen. Reisprogramma's genoeg over Japan die je in het buitenland kan aankopen ipv Tommeke zijn reis wishlist te laten afwerken met een hele crew.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    En dan durven pretenderen dat ze bij de VRT niet kunnen besparen. Reisprogramma's genoeg over Japan die je in het buitenland kan aankopen ipv Tommeke zijn reis wishlist te laten afwerken met een hele crew.
    Wel grotere kans op goeie kijkcijfers met Tom Waes, in vergelijking met een buitenlands reisprogramma (die worden ook vaak uitgezonden op Canvas heb ik de indruk).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    We weten dat de VRT een nieuw, duur exclusiviteitscontract heeft afgesloten met Tom Waes, dus moeten ze hun goudhaantje (>2M kijkers) zoveel mogelijk uitspelen. Meerkost lijkt mij verwaarloosbaar t.o.v. het haast gegarandeerde kijkcijfersucces.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Wel grotere kans op goeie kijkcijfers met Tom Waes, in vergelijking met een buitenlands reisprogramma (die worden ook vaak uitgezonden op Canvas heb ik de indruk).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didymus Bekijk bericht
    We weten dat de VRT een nieuw, duur exclusiviteitscontract heeft afgesloten met Tom Waes, dus moeten ze hun goudhaantje (>2M kijkers) zoveel mogelijk uitspelen. Meerkost lijkt mij verwaarloosbaar t.o.v. het haast gegarandeerde kijkcijfersucces.
    Zelfs al geef je op zondagavond op 1 een aflevering van De Kampioenen, het trekt meer dan 1 mio kijkers. VRT hoeft niet per se dergelijke entertainment programma's te maken. Maar ok, ik wou het even ventileren. Ik zal er niet meer over klagen nu.

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Dus van "landen waar nooit iemand naar op reis gaat", naar "europese landen waar niet zoveel mensen naartoe gaan", tot "ik heb goesting om naar Japan te gaan".

Ach ja, het aantal 'onbekende' landen is natuurlijk beperkt
    Ben benieuwd of hij alle stereotype dingen gaat doen daar, of dat hij er in slaagt toch een beetje origineel te zijn... Ik voorspel alvast dat hij zelf gaat sumo worstelen, en misschien ook mario karten door de straten van Tokyo.
    Japan kan je nog op een heel interessante manier weergeven, maar het spreekt voor zich dat de "weird shit" een plaats gaat krijgen in het programma.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Drie best bekeken programma's laatste jaar ofzo waren eigen kweek en dan twee keer Tom Waes met reizen Europa en kamp Waes, ziedaar al een grote reden waarom een voorstel van hem al eens makkelijker groen licht krijgt
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelfs al geef je op zondagavond op 1 een aflevering van De Kampioenen, het trekt meer dan 1 mio kijkers.
    Op een zondagavond in de zomer, wanneer het herhalingen troef is misschien, maar niet tijdens de komende maanden, wanneer VTM en VIER op hetzelfde moment respectievelijk met Blind Getrouwd en De Mol uitpakken.

Regels voor berichten