Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Discussie: Designated Survivor

iTrader
    0
    Damn dat einde... Twee maand wachten nu.

Volgens mij is trouwens Damian allesbehalve corrupt getuige die laatste scène tussen hem en Wells. Echter denk ik wel dat hij zich tegen haar gaat keren nu.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    220 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Volgens mij is trouwens Damian allesbehalve corrupt getuige die laatste scène tussen hem en Wells. Echter denk ik wel dat hij zich tegen haar gaat keren nu.
    Ik denk ook dat hij niet corrupt is.

Ben alleszins benieuwd naar het verdere verloop.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Ik seizoen 2 een pak beter dan seizoen 1.

Ik denk ook dat die damian niet corrupt is.
    Ik vrees wel dat the first lady dood is of ontvoerd is.
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht

Wells is gewoon op spokenjacht. Ik denk dat ze de controle aan het verliezen is.
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

iTrader
    0
    Ik erger mij dood aan zijn vrouw.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja erg he. Nochtans vind ik dat normaal gezien een goeie actrice. In Californication vond ik haar echt goed.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Eerste 4 ep's gezien (S1)

Ik blijf kijken voorlopig...

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Ep 20 gezien, toch goede reeks vind ik...

iTrader
    0
    De nieuwe afleveringen zijn er.

iTrader
    0
    Iemand al opgevallen hoe de meeste gesprekken gebeuren wanneer Emily/Lyor/Seth met 3 tegelijk op dezelfde moment, uit een verschillende deur komen en dan altijd zitten te wandelen in een gang om dan uiteindelijk bij de president te arriveren?

Ik vind het persoonlijk nogal cheap overkomen dat ze elke aflevering hetzelfde camera perspectief tonen waaruit gefilmd wordt.

De serie begint stilaan te vervelen. Het is gewoon een "freak-of-the-week" serie. Elke aflevering is een nieuw probleem waar Kirkman dat ze tegen het einde v.d. aflevering oplossen.
    De hoofd verhaallijn gaat overigens nergens naar. In het eerste seizoen dacht je "wauw wat een doordacht supercomplot" om dan uiteindelijk de villain op een onnozele manier af te maken. Dan komen ze af met heel dat gedoe omtrent de omkoping van de moeder van Kirkmans' vrouw en denk je "goh hier gaat nog een groter complot" komen om dan weer op je honger te zitten.

Kortom: ik stop ermee. Dit is een héél flauw afkooksel van 24. Dan had ik liever nog 3 extra seizoenen met Jack Bauer gehad .
    Laatst gewijzigd door MinatO; 23 maart 2018 om 20:37
    "If Tupac and Biggie were alive today, Lil Wayne would be working at Mcdonalds."
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Heb ook weinig zin om nog verder te kijken. Serieus op achteruit gegaan vind ik.
    PSN: PapiBerto82

iTrader
    8 (83%)
    Nog iemand die zich stoorde aan hoe Kirkman gewoon zo een 'good guy' was? Aaaaalles was zo redelijk en eerlijk en met een goed gesprek op te lossen etc Ik ga bijna denken dat hij uiteindelijk heilig verklaard zal worden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De trailers zijn ook spannender dan de aflevering zelf, vergelijk maar eens deze met de laatste aflevering:
    https://www.youtube.com/watch?v=8hW9hNmv2sw

Maar van die pittige ingrediënten hebben we enkel het warme water gekregen. Het is een serie die je op zet terwijl je iets anders aan het doen bent.

iTrader
    0
    De serie begint inderdaad te vervelen, dat hele gedoe met dat ruimteship en die hacker sloeg ook weer op niet veel.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinatO Bekijk bericht
    Iemand al opgevallen hoe de meeste gesprekken gebeuren wanneer Emily/Lyor/Seth met 3 tegelijk op dezelfde moment, uit een verschillende deur komen en dan altijd zitten te wandelen in een gang om dan uiteindelijk bij de president te arriveren?

Ik vind het persoonlijk nogal cheap overkomen dat ze elke aflevering hetzelfde camera perspectief tonen waaruit gefilmd wordt.

De serie begint stilaan te vervelen. Het is gewoon een "freak-of-the-week" serie. Elke aflevering is een nieuw probleem waar Kirkman dat ze tegen het einde v.d. aflevering oplossen.
    De hoofd verhaallijn gaat overigens nergens naar. In het eerste seizoen dacht je "wauw wat een doordacht supercomplot" om dan uiteindelijk de villain op een onnozele manier af te maken. Dan komen ze af met heel dat gedoe omtrent de omkoping van de moeder van Kirkmans' vrouw en denk je "goh hier gaat nog een groter complot" komen om dan weer op je honger te zitten.

Kortom: ik stop ermee. Dit is een héél flauw afkooksel van 24. Dan had ik liever nog 3 extra seizoenen met Jack Bauer gehad .
    Ik dacht serieus dat hier nog een vervolg op kwam. Dat die kerel toch niet dood zou zijn en via een geheime uitweg op het nippertje is weggeglipt, blijkbaar niet...

Desondanks blijft de serie nog wel goed wegkijken, 't is inderdaad minder dan het eerste seizoen maar bon. Ik kijk toch nog steeds elke week de nieuwste aflevering.

Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten