Pagina 6 van 23 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Discussie: The Grand Tour

eS's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    'Bigger is better' invloed van Amerikanen zeker?
    Opnieuw het idee dat het onnodig groter gemaakt moest worden. Het idee met die audi als hollywood getawaycar was goed gevonden, de uitvoering daarentegen was gewoon fout (en dan niet van het grappige genre).

iTrader
    1 (100%)
    Het was een beetje chaotisch, ja...
    Die Stig moeten ze asap afvoeren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Ik vond de eerste aflevering ook al niet echt zo super. Nu had ik toch wel een epische roadtrip verwacht tussen die drie hypercars en niet gewoon wat rondjes op een circuit, dat kan ik op Youtube ook zien,...
    Ik dacht dat die Ferrari niet op de weg mocht? Moeilijk om een roadtrip te doen dan he...
    Ik moet ook wel zeggen dat ik uitkijk naar de eerste echte roadtrip bij the grand tour.

DyNaRaX's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    wat een saaie aflevering
    “Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.”

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Ik vond de eerste aflevering ook al niet echt zo super. Nu had ik toch wel een epische roadtrip verwacht tussen die drie hypercars en niet gewoon wat rondjes op een circuit, dat kan ik op Youtube ook zien,...
    Volkomen gelijk.
    De eerste 33min van de eerste episode zijn volkomen oninteressant.
    Inderdaad, gewoon 3 mannen die toertjes draaien gefilmd uit verschillende camera standpunten.
    Zelfs geen specificaties, geen uitleg over werking motoren, ...
    Laatst gewijzigd door Etersil; 26 november 2016 om 12:14

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Giggity

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    80 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Steam & PSN

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Ik dacht dat die Ferrari niet op de weg mocht? Moeilijk om een roadtrip te doen dan he...
    Ik moet ook wel zeggen dat ik uitkijk naar de eerste echte roadtrip bij the grand tour.
    Die mocht inderdaad niet op de weg, wat al idioot genoeg op zich is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etersil Bekijk bericht
    Volkomen gelijk.
    De eerste 33min van de eerste episode zijn volkomen oninteressant.
    Inderdaad, gewoon 3 mannen die toertjes draaien gefilmd uit verschillende camera standpunten.
    Zelfs geen specificaties, geen uitleg over werking motoren, ...
    Ik heb op dit moment geen haast om de tweede te zien, ik werd er niet echt warm van. Toevallig vandaag de Top Gear afdeling gezien met Vettel, en een stukje over de MP4 vs. de 458 en dat was al zo veel beter,...

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik haak ook af, had duidelijke verkeerde verwachtingen van de show.

svp46's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is toch ongeveer hetzelfde zoals Top Gear was? Bij de eerste aflevering was enkel de 'uitleg' over de nieuwe rubrieken wat minder maar verder was het imo een goede aflevering.

De 2e aflevering was voor mij echt heel goed (gewoon zoals het was maar in een nieuw jasje); (super)car testen, de 3 die idiote opdrachten moeten doen en tussendoor gezever tegen elkaar. :-D
    Dus ik blijf Zeker kijken! :-D
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vond het niet slecht, ik vond het alleen niet overweldigend goed. Daarnaast vond ik de nieuwe Top Gear ook niet zo slecht als sommige het afschreven. Ik zie graag naar het gezever van die drie maar ook nog altijd voor de auto's. Ik vond naast de roadtrips de 'reveiws' als je het zo wil noemen op hun testtrack ook altijd leuk om te zien, nu hebben ze enkel dat klein ommetje.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Enkel het militaire gedeelte was wat saai... hun idiote opdrachten mogen zeker blijven, maar ze moeten toch meer car related zijn...
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svp46 Bekijk bericht
    Is toch ongeveer hetzelfde zoals Top Gear was? Bij de eerste aflevering was enkel de 'uitleg' over de nieuwe rubrieken wat minder maar verder was het imo een goede aflevering.

De 2e aflevering was voor mij echt heel goed (gewoon zoals het was maar in een nieuw jasje); (super)car testen, de 3 die idiote opdrachten moeten doen en tussendoor gezever tegen elkaar. :-D
    Dus ik blijf Zeker kijken! :-D
    dat van die millitairen was toch gewoon slecht? 50% was constante herhaling, en het verschil met top gear was dat er bijna niks van auto's in zat. het was nu gewoon "3 oude zakken die idioot doen". gewoon pointless.

de andere stukken waren goed, maar ik denk dat Amazon te veel inspraak gewild heeft, en 't werkt niet.

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    1 goede aflevering (die misschien wat te lang gerokken werd, maar dat kwam owv de bijkomende uitleg overal) maar waarbij ik toch een uur lang vrijwel constant met minimum een glimlach tv heb gekeken; en 1 matige aflevering.... Vrij hard om de boel na de 2e ep dus al onmiddellijk af te schrijven. Ik blijf gewoon kijken. Top Gear was heel het laatste seizoen tenenkrommend van humor... TGT atm een halve aflevering. Ik geef die 3 liever het voordeel van de twijfel...

Wat wel weg mag: The American & Eboladrome. Dat circuit ligt teveel in het bos waardoor er precies veel minder wijde shots mogelijk zijn. Kweet het niet, er ontbreekt iets aan. Minder boeiend om te kijken, but we'll see.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    dat van die millitairen was toch gewoon slecht? 50% was constante herhaling, en het verschil met top gear was dat er bijna niks van auto's in zat. het was nu gewoon "3 oude zakken die idioot doen". gewoon pointless.
    Ik zou zeggen...bekijk dit eens.

Giggity

iTrader
    3 (100%)
    Ik vond het anders geen slechte episode, militair stukje was ongeveer ne crossover van videogame/edge of tomorrow (meer bepaald de time rewind). Maar ik geef toe, ik had graag nog ietwat meer screentime voor auto's in gezien. Maar zowel de trailers als de montage in episode 1 hebben al getoond dat we zeker afleveringen gaan krijgen die genoeg over auto's zal gaan. TGT zal de oude Top Gear met CHM niet overwinnen, maar het is wel verdomd dicht genoeg en de nieuwe Top Gear gaat het niveau van TGT zelfs niet halen, ook al is Evans eruit.

De nieuwe track ligt me wel, enkel dat smaller weggetje bij dat huis leek me niet geschikt, ma bon. Wat wel zeker aangepast mag worden is The American. Doe hem zwijgen en tis al een pak beter.

Ik denk altijd dat, moest Clarkson nooit vertrokken zijn bij BBC en Top Gear ging om een of andere reden hun stijl wat aanpassen, het zou eruit gezien hebben als TGT.

Pagina 6 van 23 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten