ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het nieuwe seizoen staat vanaf dit jaar op zondagavond en maar liefst 7 weken lang. De eerste aflevering is op 16 februari.
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200206_04837144

Ik denk dat ze het wat rekken om de vriendschapsperiode weg te werken. Ik zal hem maar op de digicorder houden en vooruitspoelen waar nodig...

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    BMW is precies een sponsor..
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Christophe echt wel een typische homo, bijna uitsluitend vriendinnen en heel opgewekt en hyper. Wel sympathiek. Ander type dan Nick wel zo te zien van gedraging. Wel echt een knappe man die Nick, moet ik toegeven.

Sonny en Laura wel sympathieke mensen op het eerste zicht, misschien wel een beetje grijze muizen?

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sonny en Laura, ziet er een leuk koppel uit.

Knappe madam vindek. Die kerel ziet er ook goed uit.
    Die ouders van beide wtf, zalige mensen gewoon.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eerst dacht ik dat Sonny de homo was.
    Heeft wel wat weg ervan.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beetje wel idd.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Straks eens in de eerste episode duiken, ik verwacht een slappere versie van blind getrouwd Australia maar we zullen zien.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Straks eens in de eerste episode duiken, ik verwacht een slappere versie van blind getrouwd Australia maar we zullen zien.
    Dat zowiezo. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen van blind getrouwd Australia. Was er schijnt weer 1 het afgetrapt op hare trouw.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Blind Getrouwd (VTM)

Lol wtf xd?

Ik heb al 1 of 2 seizoenen van België gemist maar nu het op zondagavond is mss deze gewoon terug eens uitkijken. Ik lig toch altijd in mijn zetel op dat moment, dus why not.

Het stoort mij niet dat er een homokoppel in zit, maar de reacties errond storen mij wel. Iemand op fb die dan schreef: ja deze gasten zijn nu al vlaanderen’s favoriete lieverds ...

Man kotsen van zo’n comments. Ja ik ben blij voor hen, nee het zijn niet ‘mijn favoriete lieverds’.

Kunnen mensen eens nie normaal doen ipv het zo precies ‘extra’ erdoor te rammen.

Op dit moment ben ik blij voor hen, mss ga ik mij wel zwaar ergeren eraan de komende afleveringen. Mss ook net niet, en mss erger ik mij wel aan het eerste koppel?
    Als mensen eens normaal kunnen reageren en omgaan met holebi’s dan pas zal het als normaal aanschouwd kunnen worden vrezek.

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je netflix hebt, is "Love is blind" ook wel aan te raden. Ik volg het nie, maar mijn madam wel en de trailer zag er wel fijn uit. Met een half oog wel al grappige situaties gezien
    There's no such thing as too much snow

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Blind getrouwd Australia is ook iets helemaal anders. De Belgische versie sluit aan bij het Deense origineel. In Australië hebben ze er sensatiebeluste, scripted rommel van gemaakt. Entertainend voor de liefhebbers, dat wel (zoals mijn madam).

Deze versie is natuurlijk een pak 'saaier', maar hier kan ik er nog wel eens naar kijken. Eigenlijk vreemd dat VTM nog niet overstag is gegaan voor de meer sensatiebeluste versie...

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Blind getrouwd Australia is ook iets helemaal anders. De Belgische versie sluit aan bij het Deense origineel. In Australië hebben ze er sensatiebeluste, scripted rommel van gemaakt. Entertainend voor de liefhebbers, dat wel (zoals mijn madam).

Deze versie is natuurlijk een pak 'saaier', maar hier kan ik er nog wel eens naar kijken. Eigenlijk vreemd dat VTM nog niet overstag is gegaan voor de meer sensatiebeluste versie...
    Het probleem met VTM is dat ze saaie versies houden van dingen die je moet pimpen en sensatiebeluste scripted rommel maken van dingen die je in het orginele format moet laten
    Vorig jaar vond ik het ook al zo saai, ondanks die constante ruzie tussen die Annelies en die Joris ( of whatever em weer noemde ) maar de rest was gewoon zo saai dat Annelies hare ambras evenveel voorstelde als 1 druppel Maggi in 5L soep voor mijn kijkgenot.

Er zijn ook nooit '' omg wtf '' twists in de Belgische versie, natuurlijk is dat in andere versies ook wel een beetje door het script etc maar dat is toch eens leuk voor gas in het progamma te houden, soms eens wat gemekker omdat ze niet overeen komen over eten of de indeling van huis of ''de vonk ontbreekt nog, en nog steeds, en in week 3 nog '' maar meer is het niet.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vond die gast, die zijn steeltjes afplukte van zijn manderijnen voor hij ze ging wegen, anders wel een serieus hoogtepunt uit de Belgische variant!

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Ik vond die gast, die zijn steeltjes afplukte van zijn manderijnen voor hij ze ging wegen, anders wel een serieus hoogtepunt uit de Belgische variant!
    Haha da was zalig

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Er zijn ook nooit '' omg wtf '' twists in de Belgische versie, natuurlijk is dat in andere versies ook wel een beetje door het script etc maar dat is toch eens leuk voor gas in het progamma te houden, soms eens wat gemekker omdat ze niet overeen komen over eten of de indeling van huis of ''de vonk ontbreekt nog, en nog steeds, en in week 3 nog '' maar meer is het niet.
    Mja, en? Dit is toch een programma waar het nu eenmaal loopt zoals het loopt, waar men de koppels op een normale manier laat wennen aan elkaar. Wat zou je daar anders aan moeten doen?

Het experiment staat voorop, niet de sensatie. Gelukkig, want van dat laatste, al dan niet geforceerd, is er al genoeg op tv.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten