Pagina 7 van 92 Eerste ... 345678910111757 ... Laatste
    Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als de vrouw waarmee ik op date was plots haar gsm boven haalt aan tafel en een duckface-selfie zou nemen. Zou ik gewoon zonder iets te zeggen opstaan, mijn friet met cervela laten inpakken en het afbollen. Het is echt pijnlijke televisie om die 2 bezig te zien. Het wordt hoog tijd dat het experiment daar afgerond wordt. Die Geert is volgens mij echt een vervelend mannetje.
    Dit
    Het getuigt ook van téveel belang te hechten aan de mening van anderen/uiterlijke/hoe je in de groep zit.
    Feit dat ze bij die 'girls night out' haar 'facebook naast haar ' stond.

Geert is gewoon zo'n hoog intellectueel die moeilijk sociale contacten kan leggen en onderhouden.
    Die door zo'n intellectueel vermogen, denkt dat alles wat hij zegt ook enige relevantie heeft.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ik zie het probleem niet...
    Leek me dat het zijn eigen wagen was ... Maar zo goed heb ik programma niet gevolgd

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nite Bekijk bericht
    Inderdaad. En ook niets mis mee met graag is een avond alleen naar tv kijken als ge net constant bij iemand zat die ge eigenlijk niet zo leuk vindt.
    Eens een avond? Samen doen ze al niks anders dan voor de tv liggen, en als ze dan eens alleen thuis is gaat ze ... nog een avond alleen voor de tv liggen.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Eens een avond? Samen doen ze al niks anders dan voor de tv liggen, en als ze dan eens alleen thuis is gaat ze ... nog een avond alleen voor de tv liggen.
    Jamaar nu kon ze Familie zien!

nite's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Ja maar nu kon ze alleen voor de televisie liggen. Ik snap da wel. Ge zit daar opgescheept met iemand dat ge niet goed kent en het bolt niet zo goed. Dat lijkt mij mentaal erg vermoeiend om daar dan constant bij te moeten zijn. Ik zou als die dan weg is ook zoiets hebben van: eindelijk alleen.
    Paul Krugman: "To fight this recession the Fed needs more than a snapback; it needs soaring household spending to offset moribund business investment. And to do that, as Paul McCulley of Pimco put it, Alan Greenspan needs to create a housing bubble to replace the Nasdaq bubble." http://www.nytimes.com/2002/08/02/op...ouble-dip.html

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik denk dat mensen nu wat te feln inhakken op Daisy. Het is toch duidelijk dat ze gewoon snakt naar het einde van het programma. Ze heeft het geprobeerd maar die twee zijn gewoon niet compatibel. Ze voelt zich niet fysiek aangetrokken maar het gaat volgens mij wel verder - dat supermarktbezoek was volgens mij de laatste druppel, en geef haar eens ongelijk, met zijn steeltjes en zijn idiote uitleg over meerdere winkels bezoeken om de appelprijs te vergelijken (wtf).

En dan krijg je een situatie waarin mensen toevlucht nemen tot TV of smartphone omdat ze het beu zijn en de boel wat ontvluchten.
    Ondertussen is het duidelijk dat dat experiment geen zin meer heeft voor die 2. Dan is het inderdaad snakken naar het einde. Maar ik had de indruk dat ze al van in het begin heel hard op het uiterlijk afging en dat niet naast zich neer kon leggen (itt Nuria). Als je iemand bent die dat heel hard laat primeren vraag ik me af waarom je meedoet aan zo'n programma. Dat is totaal de bedoeling niet.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch wel. In alle andere landen was het resultaat dat ofwel 1 koppel samen bleef, ofwel geen. Dat is dus een ratio van lager dan 1 op 3, wat op zich al duidelijk lager is dan de ratio echte huwelijken die slagen.
    Dat komt omdat men normaal eerst een relatie aangaat. Als dat goed gaat dan gaat men samenwonen en pas daarna huwt men.

Maar sla die stappen allemaal over en de kans is echt even groot hoor dat het lukt of mislukt.

Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    17 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plopperdeplop Bekijk bericht
    Ondertussen is het duidelijk dat dat experiment geen zin meer heeft voor die 2. Dan is het inderdaad snakken naar het einde. Maar ik had de indruk dat ze al van in het begin heel hard op het uiterlijk afging en dat niet naast zich neer kon leggen (itt Nuria). Als je iemand bent die dat heel hard laat primeren vraag ik me af waarom je meedoet aan zo'n programma. Dat is totaal de bedoeling niet.
    Je zou nu nochtans ook wel verwachten als ze wetenschappelijk de ideale match doen dat ze u ook iemand geven dat ge aantrekkelijk vindt he Ik snap die Daisy, ik zou ook ni me iemand samen kunnen zien die ik gewoon ni aantrekkelijk vindt. Dan mag die nog voor de rest perfect matchen.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Dat komt omdat men normaal eerst een relatie aangaat. Als dat goed gaat dan gaat men samenwonen en pas daarna huwt men.

Maar sla die stappen allemaal over en de kans is echt even groot hoor dat het lukt of mislukt.
    Onder "in het echt trouwen" verstond ik toch minstens het hebben van een relatie vooraf.
    En ik vermoed toch dat de meesten eerst samenwonen ook.

zack02's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maar van da trouwen. Die zijn toch niet echt voor de wet getrouwd é of vergis ik mij? Of moeten die na die 5 weken nu ook echt scheiden via de rechtbank en heel die zever? Nee toch? Anders kan Daisy er nog een schone frank aan verdienen.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zack02 Bekijk bericht
    Maar van da trouwen. Die zijn toch niet echt voor de wet getrouwd é of vergis ik mij? Of moeten die na die 5 weken nu ook echt scheiden via de rechtbank en heel die zever? Nee toch? Anders kan Daisy er nog een schone frank aan verdienen.
    Uiteraard zijn ze wél echt getrouwd, dat is het hele opzet van het programma hé. Ten vroegste na vijf weken konden ze de echtscheiding aanvragen, vandaar dat ze dus volgende week moeten kiezen of ze nog verder willen of niet.
    En wees er maar gerust in dat VTM zich juridisch tegoei heeft laten informeren op voorhand hoor zodat er geen geld uit geslaan kan worden.

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    die zullen wel getrouwd zijn met een contract ze

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    die zullen wel getrouwd zijn met een contract ze
    Met scheiding van goederen is volgens mij voldoende. Dus inderdaad met een huwelijkscontract.

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Riku Bekijk bericht
    Je zou nu nochtans ook wel verwachten als ze wetenschappelijk de ideale match doen dat ze u ook iemand geven dat ge aantrekkelijk vindt he
    De tweede aflevering al vergeten waar het gezicht van Nuria uren op onweer stond omdat Stijn haar niet aanstond? Zie ze nu... Dat doet er echt niet veel toe hoor, het moet gewoon klikken en dat doet het niet bij die twee, Geert is het proberen forceren op een moment dat Daisy al aan het volgende datingprogramma aan't denken was.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    De tweede aflevering al vergeten waar het gezicht van Nuria uren op onweer stond omdat Stijn haar niet aanstond? Zie ze nu...
    Ja dat is wel grappig. Aflevering 1: Nuria: Mijn eerste indruk was pure angst. Ik en Stijn. Not in my wildest dreams. No fucking way
    Uiterlijk en eerste indruk is natuurlijk belangrijk, maar het is ook niet altijd alles. Dat het klikt is meestal nog iets belangrijker.

Pagina 7 van 92 Eerste ... 345678910111757 ... Laatste

Regels voor berichten