Pagina 6 van 92 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste
    nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etersil Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een dikke njet bij Daisy & Geert.
    Geert kan het 'goed' uitleggen, maar bij Daisy is er gewoon sprake van 'niet meer willen' / geen verliefdheid.
    Het is blijkbaar niet de eerste keer dat ze meedoet aan 'koppel' programma.
    In Welk programma heeft ze dan log gezeten?

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    In Welk programma heeft ze dan log gezeten?

Daisy uit ‘Blind Getrouwd’ zocht al eerder een man via datin... - Het Nieuwsblad

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Intergalactic Bekijk bericht
    Zegt ook veel over haar

How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Man da's toch een triestig kind.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Hannibal1471's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wreed akward Daisy-Geert.
    PSN: xPyroSniper | Origin: xPyroSniper[/FONT]

Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    17 (91%)
    Ze is er qua looks toch wel flink op vooruit gegaan

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Riku Bekijk bericht
    Vind die Nuria en Stijn wel leuk om te zien, passen goed bij elkaar. Vraag me af of ze al seks gehad hebben.
    Natuurlijk wel. Maar VTM moet het nog enigzins spannend houden in die zin van: Blijven ze nu gehuwd of niet? Als ze alles tonen dan weet je dat het antwoord ja is (nu ook al wel maar goed )

Het lijkt me duidelijk:
    Nuria en Stijn: Ja
    Daisy en Geert: Neen
    Inge en Jonas: Twijfelgeval. Jonas past bij haar, maar ze wil superman. Inge moet echt water in de wijn doen en de gok wagen, want DE ideale man bestaat niet. Het hangt volkomen van haar af.

Stom programma, maar ja, de kans dat je samenblijft met zo'n programma is volgens mij NIET zoveel kleiner dan wanneer je in het echte leven huwt. Volgens mij is dat echt een misopvatting. Het is alleen nogal drastisch van meteen te huwen natuurlijk

Ja de meeste mensen die meedoen aan zo'n programma gaan uit elkaar. Maar doen andere mensen dat ook niet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Leken mij eigenlijk net geen marginalen.
    Zot experiment, dat wel.
    De meeste die willen meedoen aan zo'n programma zijn marginalen. Maar ik denk dat VTM bij hun selectie van kandidaten, hun best gedaan hebben om er ook NIET marginalen uit te pikken. Er zijn altijd wel normale mensen ook, die voor de zottigheid of de leut gewoon meedoen. Met het gedacht van: Ach waarom niet?
    Laatst gewijzigd door makila; 18 april 2016 om 23:14

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Stom programma, maar ja, de kans dat je samenblijft met zo'n programma is volgens mij NIET zoveel kleiner dan wanneer je in het echte leven huwt.
    Toch wel. In alle andere landen was het resultaat dat ofwel 1 koppel samen bleef, ofwel geen. Dat is dus een ratio van lager dan 1 op 3, wat op zich al duidelijk lager is dan de ratio echte huwelijken die slagen.
    En dan vergelijk je de echte huwelijken op lange termijn met deze huwelijken op korte termijn... Van die laatste zullen er ook nog wel falen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Zegt ook veel over haar

Dat ze... iemand zoekt om mee samen te zijn?

Ik denk dat mensen nu wat te feln inhakken op Daisy. Het is toch duidelijk dat ze gewoon snakt naar het einde van het programma. Ze heeft het geprobeerd maar die twee zijn gewoon niet compatibel. Ze voelt zich niet fysiek aangetrokken maar het gaat volgens mij wel verder - dat supermarktbezoek was volgens mij de laatste druppel, en geef haar eens ongelijk, met zijn steeltjes en zijn idiote uitleg over meerdere winkels bezoeken om de appelprijs te vergelijken (wtf).

En dan krijg je een situatie waarin mensen toevlucht nemen tot TV of smartphone omdat ze het beu zijn en de boel wat ontvluchten.

nite's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Toch wel. In alle andere landen was het resultaat dat ofwel 1 koppel samen bleef, ofwel geen. Dat is dus een ratio van lager dan 1 op 3, wat op zich al duidelijk lager is dan de ratio echte huwelijken die slagen.
    En dan vergelijk je de echte huwelijken op lange termijn met deze huwelijken op korte termijn... Van die laatste zullen er ook nog wel falen.

Dat ze... iemand zoekt om mee samen te zijn?

Ik denk dat mensen nu wat te feln inhakken op Daisy. Het is toch duidelijk dat ze gewoon snakt naar het einde van het programma. Ze heeft het geprobeerd maar die twee zijn gewoon niet compatibel. Ze voelt zich niet fysiek aangetrokken maar het gaat volgens mij wel verder - dat supermarktbezoek was volgens mij de laatste druppel, en geef haar eens ongelijk, met zijn steeltjes en zijn idiote uitleg over meerdere winkels bezoeken om de appelprijs te vergelijken (wtf).

En dan krijg je een situatie waarin mensen toevlucht nemen tot TV of smartphone omdat ze het beu zijn en de boel wat ontvluchten.
    Inderdaad. En ook niets mis mee met graag is een avond alleen naar tv kijken als ge net constant bij iemand zat die ge eigenlijk niet zo leuk vindt.

Ze leek inderdaad vaak met haar gsm bezig, maar dat is waarschijnlijk ook deels de montage. En ja wa moet ge doen als ge naast iemand zit waar ge geen aangenaam gesprek mee kunt voeren? Dan sluit ge u zo gewoon wat af.

Soms passen mensen gewoon niet bij elkaar. Das geen drama, das ook niet de fout van 1 van beide kandidaten.
    Paul Krugman: "To fight this recession the Fed needs more than a snapback; it needs soaring household spending to offset moribund business investment. And to do that, as Paul McCulley of Pimco put it, Alan Greenspan needs to create a housing bubble to replace the Nasdaq bubble." http://www.nytimes.com/2002/08/02/op...ouble-dip.html

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0

Dat mensen met zo'n hoog inkomen + dure bedrijfswagen + tankkaart dan zo gierig zijn, dat begrijp ik niet.
    Die verdient gemakkelijk >€2000/maand.
    Doctor in de wiskunde, dat in de financiële wereld, kan me daar geen slechte arbeidsvoorwaarden bij voorstellen.
    Er is inderdaad geen fysieke aantrekking, verdere interesse van Daisy in Geert.

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0

Idd. uiteindelijk deed ze in de eerste afleveringen echt wel meer moeite en zat ze niet zo met hare gsm bezig (ben ervan overtuigd dat als ze dat in al die weken continu deed dat ze dat van int begin wel erin zouden gemonteerd hebben denk dat ze onderhand, tegen de laatste 2 weken dus, gewoon geen interessant beeldmateriaal meer hebben van die twee)

Ik denk dat ze gewoon (beide) nogal fout gestart zijn. Geforceerd intimiteit opzoeken en geen gesprekken hebben over wat ge verwachtte en wat ge ervan denkt? Zo creëert ge volgens mij op den duur gewoon extra afstand. Iemand die ik, in eerste instantie, niet aantrekkelijk vind maar wel continu hand in hand mee moet lopen en kussen? Zelfs als dat ne fijne gast blijkt blijft er ne vieze nasmaak hangen bij die geforceerde intimiteit int begin ze.
    Heb ook het gevoel dat Geert dat vooral nogal forceerde en dat zij niet sterk genoeg was om aan te geven dat ze dat eigenlijk (nog) niet wou (en Geert kan duidelijk geen lichaamstaal lezen, tenzij er effectief nen halve meter tussen zit)
    En oké, zij zit nu wel continu met hare gsm bezig (en selfies -_-), maar diene geert heeft toch wel wat dingen gezegd/laten zien ('kleine' kantjes ) waardoor ik goed kan geloven dat ze zelfs niet meer geïnteresseerd is ookal is dat voor de rest ne vriendelijke, goed passende kerel.

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Oh nee, die Jonas is ook weer zo'n Vlaming met een Antwerpen-complex

Inge moet dringend die laatste stap proberen zetten, maar die Jonas heeft toch ook wel rare kanten/opvattingen.

Daisy is idd nogal saai. Op zich niets mis mee, maar ze verwacht precies wel een superman van een vent. Dan wordt het moeilijk natuurlijk...

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als de vrouw waarmee ik op date was plots haar gsm boven haalt aan tafel en een duckface-selfie zou nemen. Zou ik gewoon zonder iets te zeggen opstaan, mijn friet met cervela laten inpakken en het afbollen. Het is echt pijnlijke televisie om die 2 bezig te zien. Het wordt hoog tijd dat het experiment daar afgerond wordt. Die Geert is volgens mij echt een vervelend mannetje.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etersil Bekijk bericht
    Dat mensen met zo'n hoog inkomen + dure bedrijfswagen + tankkaart dan zo gierig zijn, dat begrijp ik niet.
    Die verdient gemakkelijk >€2000/maand.
    Doctor in de wiskunde, dat in de financiële wereld, kan me daar geen slechte arbeidsvoorwaarden bij voorstellen.
    Er is inderdaad geen fysieke aantrekking, verdere interesse van Daisy in Geert.
    Heeft die bedrijfswagen? Want hij gaat toch met de trein naar zijn werk?
    En ik trek ook de steeltjes van de mandarijntjes, anders zijn die zakjes altijd kapot

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Heeft die bedrijfswagen? Want hij gaat toch met de trein naar zijn werk?
    Ik zie het probleem niet...

Pagina 6 van 92 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Regels voor berichten