Pagina 5 van 92 Eerste 1234567891555 ... Laatste
    Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ik snap niet dat er op die Daisy aan 't hitten zijn :') zo nen draak. Heeft geen bovenlip, heeft een lelijke neus, en heeft Marc Reynebeau ogen (maar wel minder erg) en is oersaai.
    En Geert lijkt mij een irritant kereltje.

Wel hard verschoten dat Inge aan het opwarmen is voor Jonas, ik dacht dat die 2 een verloren zaak waren. Die Jonas lijkt mij echt nen toffe pee.

Nuria en Geert zie ik zeker goed komen. Ik vind het zalig om Nuria bezig te zien want van karakter en manier van doen lijkt die angstaanjagend veel op mijn eigen vriendin Soms zie ik haar tijdens de aflevering ook zo naar mij kijken van "ow.... da ben ik precies "

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Daisy woont in Deinze is Bachelor kinderverpleegkunde maar werkt als sales agent. Is reeds 2 jaar vrijgezel en houdt van reizen, een rustig avondje uit en is een hobbykok. Haar ideale man is minstens 28 jaar, matuur en eerlijk. Een beschermende man die er stoer en mannelijk uit ziet en een hart van goud heeft.
    Hobbykok maar ze eten altijd opgewarmd?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

pamperke's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Kan je dit ergens herbekijken?
    PSN: Xerpes

StanTem: "Gisteren miste ik je skills en Xtra miste je zwoele stem."

iTrader
    0
    Op de site van VTM, maar ge moet wel eerst een account maken.

iTrader
    0
    Nuria en Stijn passen volgens mij gewoon niet samen. Ik denk dat Stijn wat te stijf is en Nuria iemand losser en extraverter nodig heeft. Denk ook dat Stijn zich op den duur (nadat de verliefdheid voorbij is) gaat ergeren aan aanhoudende kritiek van Nuria.

JasonC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stardoch Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nuria en Stijn passen volgens mij gewoon niet samen. Ik denk dat Stijn wat te stijf is en Nuria iemand losser en extraverter nodig heeft. Denk ook dat Stijn zich op den duur (nadat de verliefdheid voorbij is) gaat ergeren aan aanhoudende kritiek van Nuria.
    Ze zeggen niet voor niks dat tegenpolen mekaar aantrekken hé.
    Ma serieus, dat kan/mag toch dat je met twee verschillende persoonlijkheden te maken hebt in een relatie? Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen werken op die manier?
    Naar mijn mening dan nogal kort door de bocht om er vanuit te gaan dat die relatie gedoemd is te mislukken omdat de ene wat losser is en de andere rustiger/meer ingetogen...

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ik snap niet dat er op die Daisy aan 't hitten zijn :') zo nen draak. Heeft geen bovenlip, heeft een lelijke neus, en heeft Marc Reynebeau ogen (maar wel minder erg) en is oersaai.
    En Geert lijkt mij een irritant kereltje.

Wel hard verschoten dat Inge aan het opwarmen is voor Jonas, ik dacht dat die 2 een verloren zaak waren. Die Jonas lijkt mij echt nen toffe pee.

Nuria en Geert zie ik zeker goed komen. Ik vind het zalig om Nuria bezig te zien want van karakter en manier van doen lijkt die angstaanjagend veel op mijn eigen vriendin Soms zie ik haar tijdens de aflevering ook zo naar mij kijken van "ow.... da ben ik precies "
    Daisy is toch de knapste van de 3 imo

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik vind Daisy toch ook de minste van de drie tbh.
    En zo'n immense seut ook.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JasonC Bekijk bericht
    Ze zeggen niet voor niks dat tegenpolen mekaar aantrekken hé.
    Ma serieus, dat kan/mag toch dat je met twee verschillende persoonlijkheden te maken hebt in een relatie? Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen werken op die manier?
    Naar mijn mening dan nogal kort door de bocht om er vanuit te gaan dat die relatie gedoemd is te mislukken omdat de ene wat losser is en de andere rustiger/meer ingetogen...
    Tuurlijk kan dat werken maar in dit geval heb ik zo'n buikgevoel dat het op de klippen gaat lopen. Ik merk gewoon door kleine interacties en lichaamstaal dat het niet helemaal juist zit. Nu zitten ze nog volop in de beginfase van de verliefdheid en er zijn al moeilijkheden met o.a. Stijn die zo lang werkt. Vraag me af wat dat gaat geven op lange termijn.

Denk dat Inge en Jonas waarschijnlijk als beste koppel eruit gaan komen ook al vind ik Inge wat te negatief op momenten. Jonas kan er wel goed mee omgaan heb ik de indruk.

Geert en Daisy wordt helemaal niks volgens mij.

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ... Daisy die van haar zelf een selfie trekt in een restaurant.
    Ik zal toch m'n mening moeten herzien ivm Daisy.
    Zo'n vrouw moet ik niet hebben.

Met den gsm bezig zijn, terwijl je je tanden poetst.
    Vind dat de andere koppels dan nog iets meer moeite doen dan wat Daisy doet voor Geert.

Ivm dat lang werken.
    Tjah, Nuria is verzorgende, dus die werkt in shiften. Dus die zal ook niet veel thuis alleen zitten.
    Beide hun jobs zijn wel stressfactoren op hun werk, kwa uren alleen te moeten doorbrengen.
    Elkaar soms een paar dagen niet zien.

Iemand die me kan uitleggen hoe je als verpleegkundige (Daisy) terecht komt in de financiële wereld?

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Restaurant? Frituur ja...

En Daisy is een triestige plant. Girls night is in haar eentje naar familie kijken met een pak chips enzo? En idd, continu met die gsm bezig, man man.

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een dikke njet bij Daisy & Geert.
    Geert kan het 'goed' uitleggen, maar bij Daisy is er gewoon sprake van 'niet meer willen' / geen verliefdheid.
    Het is blijkbaar niet de eerste keer dat ze meedoet aan 'koppel' programma.

Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    17 (91%)
    Vind die Nuria en Stijn wel leuk om te zien, passen goed bij elkaar. Vraag me af of ze al seks gehad hebben. Vind het wat dom dat het programma die vraag vaak vermijdt, terwijl dat bij een koppel toch ook belangrijk is. Op fysiek vlak heb je altijd wat het raden er naar hoe het nu juist tussen hen zit.

Bij die Daisy & Geert, tja das gewoon plaatsvervangende schaamte als ge die twee bezig ziet. Het grootste probleem bij Daisy is dat ze die Geert totaal niet aantrekkelijk vindt en je kan voor de rest nog zo goed bij elkaar passen als ge uwe partner ne lelijke beer vindt dan wordt het moeilijk he

Iemand overigens enig idee of je de volgende aflevering betalend al kan kijken via de VTM-website? Ben nogal benieuwd

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Riku Bekijk bericht
    Vind die Nuria en Stijn wel leuk om te zien, passen goed bij elkaar. Vraag me af of ze al seks gehad hebben. Vind het wat dom dat het programma die vraag vaak vermijdt, terwijl dat bij een koppel toch ook belangrijk is. Op fysiek vlak heb je altijd wat het raden er naar hoe het nu juist tussen hen zit.

Bij die Daisy & Geert, tja das gewoon plaatsvervangende schaamte als ge die twee bezig ziet. Het grootste probleem bij Daisy is dat ze die Geert totaal niet aantrekkelijk vindt en je kan voor de rest nog zo goed bij elkaar passen als ge uwe partner ne lelijke beer vindt dan wordt het moeilijk he
    Triestig ook dat ze het zo hard laat merken, man man.
    Als Geert zijnde, moet ge het toch ondertussen ook wel begrepen hebben.

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik ga er echt ambetant van lopen na volgende week als we Nuria en Stijn niet meer te zien krijgen, nogal van verschoten dat dit al de voorlaatste aflevering was.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Pagina 5 van 92 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten