Pagina 2 van 193 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    WaterRatj's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fabke_1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    The Shannara Chronicles : heb deze week de eerste 2 afleveringen gezien. Spannend, goed verhaal. Een aanrader

The Shannara Chronicles (TV Series 2016– ) - IMDb
    Draai veel te veel rond teen drama.

iTrader
    1 (100%)
    Net Fargo seizoen 1 uitgekeken, topserie! Zat de laatste twee afleveringen op het puntje van mijn stoel

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cruysberghs_ Bekijk bericht
    Eerste aflevering van The X-Files gezien. Vond er precies niet veel aan... Wordt het beter dan dit?
    Ja, wordt veel beter. Is ook in zeer veel top 10 lijstjes te vinden van beste series ooit. Deze lijstjes zijn wel van mensen van mijn leeftijd, aangezien die reeks begin jaren 90 gestart is, en op dit moment redelijk outdated qua looks en Special effects is. Heeft niet voor niets 9 seizoenen volgehouden, zijn er 2 films van verschenen ( die echter niet zo warm waren onthaald door de x-files fanaat, vooral de laatste niet) en komt er dit jaar een mini-serie van 6 afleveringen uit, met zowel Dana als Fox in hoofdrollen.

Aan de andere kant, als je niet te vinden bent voor "het bovennatuurlijke" dan kan deze serie wel eens vreemd overkomen. De ene week gaat het over Aliens, de week erna over spontane zelfontbranding, en de week erna over vampiers. Het is een beetje een rollercoaster van ideeen. Maar aan de andere kant persoonlijk vind ik het duo Fox/ Dana een van de beste duo's ooit in een serie.
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Mikkel's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Ash vs The Forces of Evil ep 1: Hm, not really my cup of Tea maar voor een horror/comedy liefhebber mss iets

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikkel Bekijk bericht
    Ash vs The Forces of Evil ep 1: Hm, not really my cup of Tea maar voor een horror/comedy liefhebber mss iets
    Ahs vs Evil Dead is inderdaad een serie waar je moet aan zijn.
    Is meer een overdreven b-serie die het wel aangenaam maakt voor een filler maar zekers niet voor het verhaal.
    Gewoon pure comedy horror

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Ja, wordt veel beter. Is ook in zeer veel top 10 lijstjes te vinden van beste series ooit. Deze lijstjes zijn wel van mensen van mijn leeftijd, aangezien die reeks begin jaren 90 gestart is, en op dit moment redelijk outdated qua looks en Special effects is. Heeft niet voor niets 9 seizoenen volgehouden, zijn er 2 films van verschenen ( die echter niet zo warm waren onthaald door de x-files fanaat, vooral de laatste niet) en komt er dit jaar een mini-serie van 6 afleveringen uit, met zowel Dana als Fox in hoofdrollen.

Aan de andere kant, als je niet te vinden bent voor "het bovennatuurlijke" dan kan deze serie wel eens vreemd overkomen. De ene week gaat het over Aliens, de week erna over spontane zelfontbranding, en de week erna over vampiers. Het is een beetje een rollercoaster van ideeen. Maar aan de andere kant persoonlijk vind ik het duo Fox/ Dana een van de beste duo's ooit in een serie.
    Denk dat da gevoel voor vele zo is voor diegene die x files zagen toen het eerst uitkwam.
    Dat was DE serie voor de meesten back in the old day xp

crazyjoker's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    s1,2,3,4 en halverwege seizoen 5 van parks and recreation.
    Goeie serie, maar voor mij minder dan himym, that 70's show...
    gamertag: CLassIX Joker
    A man chooses.
    A slave obeys.
    - Andrew Ryan

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Marco Polo
    Quite good. Geen super-topper, maar toch met plezier het eerste seizoen bekeken.

Nu eens beginnen aan Mad Men. Aantal jaren geleden ooit eens mee begonnen maar vroeg opgegeven. Zojuist de eerste aflevering bekeken en ik kon het eigenlijk wel smaken.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Fargo S2 : fenomenaal. 10/10. Het zat er gewoon allemaal boenk op.

Ash vs Evil dead : wordt gelukkig iets beter naarmate de reeks verder gaat, maar je moet er voor zijn. 6/10.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Overgeschakeld naar Trakt want RIP FMTV.

Kan iemand me zeggen hoe je een serie negeert of overslaat of zo? Ik heb aangeduid dat ik 3 seizoenen gezien heb van The Big Bang Theory, maar nu staan al die nieuwe episodes in mijn kalender en mijn to-watch gedoe en dat wil ik natuurlijk niet.

iTrader
    0
    The Strain: Bijna aan het einde van het 1 seizoen. Niet slecht moet ik zeggen.

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht

Nog maar iets meer dan een week te wachten trouwens op de X-Files revival, ben eens benieuwd.

https://www.youtube.com/watch?v=Qi_9YuMynW0

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    S02E08van Fargo gezien, maar ik laat die superlatieven achterwege hoor. Wellicht nog altijd sterk boven het gemiddelde van wat er deze dagen uitkomt. Maar sterk overroepen als ik hier de reacties lees. Of moet ik het pas beoordelen na alles gezien te hebben?
    Het fictiegehalte is nogal hoog, que cinematografie en muziek een topper, alsook Ed en Peggy en Milligan maar het verhaal stelt mij toch wat teleur. Dan vond ik S1 een pak overtuigender, veel dichter bij het gewone leven.
    Ze kunnen het nog mooi afmaken, maar dat zal mijn algemene beeld van S2 niet doen veranderen, vrees/denk ik. Of toch?

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je bij aflevering 8 nog niet 'overtuigd' bent, zullen de laatste twee afleveringen daar niet veel meer aan veranderen, vrees ik .

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deckard Bekijk bericht
    Als je bij aflevering 8 nog niet 'overtuigd' bent, zullen de laatste twee afleveringen daar niet veel meer aan veranderen, vrees ik .
    Indien het een serie was dat over pakweg 5 seizoenen liep, had ik al lang afgehaakt wegens niet overtuigend genoeg.

Ondertussen alles gezien van FargoS2 en ik blijf bij mijn eerder standpunt, verhaal vond ik nogal matig, weinig karakters waar je echt sympathie voor krijgt. Zoals eerder aangegeven, de aandacht voor beeld en geluid waren wel fantastisch. Wellicht met te hoge verwachtingen begonnen, na het lezen van allerlei lyrische commentaren, maar ik bleef op mijn honger zitten.

Pagina 2 van 193 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten