iTrader
    5 (100%)
    Ik zit nu aan einde S2 maar jullie maken mij toch echt benieuwd naar het laatste seizoen. Ik ga mij dus moeten opmaken aan een depressief maandje na het laatste seizoen

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gines Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zit nu aan einde S2 maar jullie maken mij toch echt benieuwd naar het laatste seizoen. Ik ga mij dus moeten opmaken aan een depressief maandje na het laatste seizoen
    Wat je ook doet, ga de soundtrack niet opzoeken op YT. Overal spoilers.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Berlin Alexanderplatz - Het is behoorlijk veel en misschien voor sommige net iets te traag/oud maar verdorie indrukwekkend op zowat alle vlak . Franz Biberkopf zal ik niet snel vergeten. Vele andere personages ook niet. Spitsvondige camervondsten zijn er in overvloed, spel met licht en schaduw als in het betere Duits expressionistische werk, muziek wordt goed en gepast gebruikt en uiteraard zit het qua verhaal ook dicht tegen de perfectie aan (verfilming van bestseller). Zeker een aanrader voor wie het eens iets rustiger aan wil in een serie dan meestal het geval is.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bwah,Jax was toch ook niet echt mister right.
    Hij bracht zichzelf en zijn naasten vaak in netelige situaties,vond hem zelfs beetje hypocriet.
    Wilt dat iedereen eerlijk is tegen hem,maar altijd zijn eigen hachje redden met leugens.
    Vond het einde van seizoen zes echt fucked up.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Berlin Alexanderplatz - Het is behoorlijk veel en misschien voor sommige net iets te traag/oud maar verdorie indrukwekkend op zowat alle vlak . Franz Biberkopf zal ik niet snel vergeten. Vele andere personages ook niet. Spitsvondige camervondsten zijn er in overvloed, spel met licht en schaduw als in het betere Duits expressionistische werk, muziek wordt goed en gepast gebruikt en uiteraard zit het qua verhaal ook dicht tegen de perfectie aan (verfilming van bestseller). Zeker een aanrader voor wie het eens iets rustiger aan wil in een serie dan meestal het geval is.
    Oh ik heb het boek onlangs gekocht, maar moet er nog in beginnen. Waar heb je de serie gevonden? Ik wist zelfs niet dat het verfilmd was.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Oh ik heb het boek onlangs gekocht, maar moet er nog in beginnen. Waar heb je de serie gevonden? Ik wist zelfs niet dat het verfilmd was.
    De bib van Herentals .

Twee keer verfilmd zelfs, een film uit de jaren dertig en dan een serie uit de jaren 80 onder regie van Fassbender, ik heb het over die laatste.

Edit: Als de bib van Herentals ze heeft zal je het op andere plaatsen ook wel vinden, mss wel tegen een iets stevigere prijs.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    1 (100%)
    Diamant (1997) - Momenteel te bekijken via VTM Go

Oorspronkelijk dus uitgezonden in 1997 op VTM en is naar mijn herinnering de eerste Vlaamse serie met internationale allures. Verfilmd naar een het gelijknamige boek van Jef Geeraerts. Er word een grote ruwe diamant opgegraven in een Zaïrese mijn die naar Antwerpen wordt gesmokkeld. Dan komt deze in handen van een corrupte rijkswachter die er probeert munt uit te slaan, maar het loopt niet zoals gepland.

Vond de serie nog steeds redelijk sterk standhouden en was een leuke throwback naar de jaren 90 met de rijkswacht en redelijk actieve relaties met het toenmalige Zaïre.

En voor de liefhebbers: blote tetten à volonté waaronder kersvers Groen parlementslid Tinne Van den Brande

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht

Oorspronkelijk dus uitgezonden in 1997 op VTM en is naar mijn herinnering de eerste Vlaamse serie met internationale allures. Verfilmd naar een het gelijknamige boek van Jef Geeraerts. Er word een grote ruwe diamant opgegraven in een Zaïrese mijn die naar Antwerpen wordt gesmokkeld. Dan komt deze in handen van een corrupte rijkswachter die er probeert munt uit te slaan, maar het loopt niet zoals gepland.

Vond de serie nog steeds redelijk sterk standhouden en was een leuke throwback naar de jaren 90 met de rijkswacht en redelijk actieve relaties met het toenmalige Zaïre.

En voor de liefhebbers: blote tetten à volonté waaronder kersvers Groen parlementslid Tinne Van den Brande
    Haha die heb ik 2 jaar geleden ofzo gezien. Toen was ik verbaasd dat Herbert Flack eigenlijk 20 jaar geleden eigenlijk ook al zo oud uit zag als nu, behalve dan nog net ietske fitter en vooral nog niet zo'n grijs haar. Maar hetzelfde kapsel en al.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht

Doet me denken aan seizoen 2 van Salamander.

Pagina 190 van 190 Eerste ... 90140180186187188189190

Regels voor berichten