hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asateo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben van plan the Killing eens te kijken, maar welke is het beste: de engelse of de forbyrsen?

En als je de een hebt gezien, is de ander dan niet meer de moeite, of kan je beide zien en er van genieten (volgens imdb zijn ze allebei goed).

Kan alleen maar zeggen dat ik de Amerikaanse versie heb gezien en ik vond dat heel goed.
    De Deense wil ook wel zien en ondanks ik de US versie al heb gezien raden ze me die nog altijd aan.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    'k Heb de versie gezien met die rosse, was echt goed

Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Rond de Noordzee van/met Arnout Hauben is begonnen op één. Fijne focus op de kust zelf waar hij de hele tijd in het zicht van de zee blijft, andere programma's zouden afwijken naar 5-10km in het binnenland om de steden te bekijken.

Ik merk wel dat zijn dada WO I en II is want in Duinkerke is zijn blik gevallen op de resten van de evacuatie in 1940. Dan zie je pas echt zijn passie. De kust staat bol van zulke restanten dus ik denk dat we dat nog meer gaan zien. De komende afleveringen spelen zich af in Frankrijk, Engeland, Schotland, Noorwegen, Denemarken, Duitsland en Nederland.

Studio Tarara is begonnen met een voorzichtige aanzet. Ze spelen wel met een "breed" beeldformaat voor de setting buiten camera en 4:3 formaat voor gefilmde footage, een leuk idee. De humor zit hem vooral in de sketches maar de drama errond is soms wel jaren 90 overdrijving, je wordt nog niet gezogen in de personages.
    Ik heb Rond de Noordzee nog niet gezien, maar Arnout Hauben is een genie. Geweldige man om aan het werk te zien.

Idem met Dieter Coppens van Down the Road. Het programma op zich zegt me niet zo veel, maar die Dieter Coppens weet altijd heel goed hoe hij een situatie moet aanpakken. Ik zou hem graag eens in een programma zien waarin hij met met veel verschillende soorten mensen moet praten (een beetje zoals Martin Heylen dat in zijn programma's deed).

Franneke's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    'k Heb de versie gezien met die rosse, was echt goed
    Dat is de US versie met Mireille Enos
    AMD Ryzen 2700X | MSI X470 GAMING Plus | be quiet! Dark Rock 4 Pro | 16Gb Corsair DDR4-2400 | MSI GeForce RTX 2070 VENTUS 8G | LG 27UD58-B | Windows 10 64bit Ultimate Edition | PS4 Pro | PS3 | PSVita | 3DS

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ben aan de us versie begonnen. De eu komt nog wel.
    All the world’s a stage, And all the men and women merely players. - W. Shakespear

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    De originele versie is wel een stukje beter vind ik.

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asateo Bekijk bericht
    The last kingdom s03

Eigenlijk vind ik de serie beter geworden. Ik vond seizoen 1 oké, nu vind ik het goed. Geen topper, maar als je van middeleeuwse genre houd, zeker de moeite.
    Ik ga op mijn dak krijgen, maar ik vind het nog altijd beter dan Vikings. En zit nu toch al in seizoen 4...

Vorige week "You" op Netflix uitgekeken, iets totaal anders, maar gebingewatched van begin tot eind.

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Ik ga op mijn dak krijgen, maar ik vind het nog altijd beter dan Vikings. En zit nu toch al in seizoen 4...

Vorige week "You" op Netflix uitgekeken, iets totaal anders, maar gebingewatched van begin tot eind.
    Vikings is leuk, maar soms teveel 'gore' naar men smaak.

The newsroom
    Leuke feelgood dramaserie.
    All the world’s a stage, And all the men and women merely players. - W. Shakespear

Pagina 172 van 172 Eerste ... 72122162168169170171172

Regels voor berichten