Discussie: [5NL zoom] AQ

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)

[5NL zoom] AQ

geen reads

Poker Stars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (6 handed) - Poker Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($2.50)
    SB ($4.90)
    BB ($7.82)
    UTG ($6.34)
    MP ($5.38)
    Hero (CO) ($12.29)

Preflop: Hero is CO with A, Q
    1 fold, MP bets $0.15, Hero calls $0.15, 3 folds

Flop: ($0.37) 5, 5, Q (2 players)
    MP bets $0.30, Hero calls $0.30

Turn: ($0.97) 2 (2 players)
    MP bets $0.25, Hero calls $0.25

River: ($1.47) Q (2 players)
    MP bets $1.65, Hero calls $1.65

Total pot: $4.77

basically is hier de vraag, wanneer raise je TPTK voor value?
    ik denk dat ik de hand hier gewoon goed speel. Maar wanneer ga je TPTK raisen? Kan ik het hier doen omdat hij me toch geen credit gaat geven voor een 5 of set 2 en zo wsl zal callen met KQ/QJ/(QT)

Is dat enkel wanneer je read hebt dat het een vis is, of zijn er bepaalde board textures waar je makkelijk voor value kan raisen?

ik zie het vaak op andere fora en meestal denk ik dan dat je slechtere handen doet folden en betere erin houden....
    no votes  

Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Prima gespeeld imo. Ik zou wsl turn wel raisen met zijn kleine betje.
    CuRv3: hail ik erken jou als mijn meerdere in HU pokers!
    no votes  

FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    geen reads

Poker Stars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (6 handed) - Poker Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($2.50)
    SB ($4.90)
    BB ($7.82)
    UTG ($6.34)
    MP ($5.38)
    Hero (CO) ($12.29)

Preflop: Hero is CO with A, Q
    1 fold, MP bets $0.15, Hero calls $0.15, 3 folds

Flop: ($0.37) 5, 5, Q (2 players)
    MP bets $0.30, Hero calls $0.30

Turn: ($0.97) 2 (2 players)
    MP bets $0.25, Hero calls $0.25

River: ($1.47) Q (2 players)
    MP bets $1.65, Hero calls $1.65

Total pot: $4.77

basically is hier de vraag, wanneer raise je TPTK voor value?
    ik denk dat ik de hand hier gewoon goed speel. Maar wanneer ga je TPTK raisen? Kan ik het hier doen omdat hij me toch geen credit gaat geven voor een 5 of set 2 en zo wsl zal callen met KQ/QJ/(QT)

Is dat enkel wanneer je read hebt dat het een vis is, of zijn er bepaalde board textures waar je makkelijk voor value kan raisen?

ik zie het vaak op andere fora en meestal denk ik dan dat je slechtere handen doet folden en betere erin houden....
    Ik heb vaak ook moeite met tptk hands waar ik niet het initiatief heb, in deze spot speel ik hem waarschijnlijk hetzelfde.
    Maar wil je zo een hand oop gaan spelen ( gegeven dat je je AQ niet 3bet natuurlijk ), zou ik bijvoorbeeld wel raisen op een drawheavy board vs agro spelers.
    Veel hangt ook af van jouw image, stel de flop komt 78Qcc ofzo, dan zou ik wel durven raisen omdat als je zelf agro overkomt en wel eens draws zou kunnen raisen hij zelf ook met meer zwakkere Q's gaat callen omdat jouw raising range ook wider kan zijn. En anderzijds natuurlijk ook om je eigen hand te beschermen tegen mogelijke draws als je zelf geen redraw hebt met Ac oid
    ello
    Xbox Live: Frantiiiiic
    no votes  

FrAnt1c's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Hero (BTN) ($7.65)
    SB ($12.93)
    BB ($5.75)
    UTG ($8.32)
    MP ($9.92)
    CO ($2.81)

Preflop: Hero is SB with K, A
    3 folds, Hero bets $0.15, SB raises $0.48, 1 fold, Hero calls $0.35

Flop: ($1.05) 10, K, 2 (2 players)
    SB bets $0.60, Hero raises $1.55, SB calls $0.95

Kijk in deze situatie bijvoorbeeld ( even je HH uit je andere post wat aangepast ), als je zelf agro overkomt, en je faced een SB 3bet, er ligt een FD op de flop, pre kan je hier zijn 3bet flatten om jouw perceived range wide te houden en omdat je positie hebt, op deze flop kan je dan gaan raisen met je tptk, enerzijds omdat je vaak genoeg de range van villain crushed en dus gerust kan raisen voor value omdat hij je nog kan callen met KQ, en anderzijds moest villain flatten je met je As nog blockers en redraws hebt naar de nuts.

Aan de andere kant kan je deze flop ook rustig flatten, net omdat je nog de As hebt, en omdat je, indien je gaat raisen, je je eigen range vaak heel klein gaat maken, of natuurlijk om villain zelf zijn galgje te laten bouwen.

Alles hangt eigenlijk vooral af met wat villain denkt dat jij zijn 3bet gaat flatten en waarmee hij denkt dat jij gaat raisen op de flop, denkt hij dat je hier kan raisen met KQ of AJs, dan kan je hier raisen voor value, if not laat hem maar spazzen

Anyway, beetje moeilijk om mijn gedachteproces wat uit te leggen, ook omdat het vaak villain/board texture dependent is en er duizenden combinaties en oneindig verschillende situaties mogelijk zijn natuurlijk
    ello
    Xbox Live: Frantiiiiic
    no votes  

Regels voor berichten