Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    True. Ik weet niet of je het nu tegen mij hebt maar ik heb nergens gezegd dat er moest ge4bet worden. Enkel dat villain een heel wijde range heeft door de 3bet te callen.
    no votes  

Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oct Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    True. Ik weet niet of je het nu tegen mij hebt maar ik heb nergens gezegd dat er moest ge4bet worden. Enkel dat villain een heel wijde range heeft door de 3bet te callen.
    das waar, maar zijn flop raising range is al wa minder, daarvoor zijn stats wel handig om te zien hoe crazy villain is
    CuRv3: hail ik erken jou als mijn meerdere in HU pokers!
    no votes  

Fides's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nunji Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom zou je daar voor 100bb gaan raisen over zijn raise. We krijge het er alleen maar in tegen beter of een dikke draw, en je fold al zen bluffs uit de hand door hem checkmate te zetten met een raise.. Ik call flop en laat hem gwn firen met zen air of nuts. Maar dan blijft zijn air range er tenminste in.
    Omdat naar mijn ervaring op 5nl ik het daar niet alleen in krijg tegen beter of een dikke draw. Integendeel.

Er zijn zoveel kaarten die ik niet wil zien op de turn/river, en er wordt zoveel random gespazt dat ik het liever ship op de flop tegen een range waar ik meestal voor sta.
    Misschien dat ik daarom winstgevend was op 5nl en 10nl, en niet op 25 of 50nl Of misschien is poker in de laatste 2 jaar veel veranderd...
    .
    no votes  

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten