Pagina 2 van 2 Eerste 12
    nunji's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    wtf hoe kunt ge hand2 folden eeek :P

no votes  

Hyppocritten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jullie callen dat dus?
    Turn een J/T/K of d wat dan? 2xK 3xJ 3xT 9xD = 17 outs = 61%
    Der komt eentje in 60% van de gevallen.
    En ze knallen wel allemaal recht in zijn range.
    ~ The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates
    ~ Everyone is a hypocrite... - H.
    no votes  

Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    17 'scarecards' ja, je verliest daarom niet persé als één van die kaarten valt..

De enige hands waarop je achter ligt zijn TJ, AK (onwaarschijnlijk) en sets (onwaarschijnlijk). Dus het enige je je moet afvragen is of hij zo klein gaat raisen zonder TJ.

Jij gaat gaan uitrekenen hoeveel outs de handen hebben die sowieso minder equity hebben dan jij om dan na te gaan of het de moeite is om te callen of niet.

Spoiler:
    no votes  

Hyppocritten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ah afstacken = shoven, dacht dat afstacken gewoon callen tot stacks erin zitten op latere straat.
    Blijkbaar is dat shoven of shove callen?

Edit, kijk ik post minimaal en de woorden worden weer in mijn mond gelegd.
    (Forum is droog dus wat leven brengen )

BTW ik call in deze spot nooit en wou dat aantonen met die 'outs' voor zijn range = wat ga je doen op T. Je zit met een klote board in relatie tot zijn range en je eigen hand. Je bent ook niet bigstack en zit OOP, veel mogelijkheden heb je dus niet meer. Je kan hopen dat hij opgeeft of zoals jij zegt: hij can worse hebben of niet hitten... dat is niet mijn speelstijl.

Wat ik op dat moment denk:
    Ik shove of fold, 10NL met wat ik nu weet zit je hier vrij hoog in een algemene villains range. Dus shove ik het met 1/6 vs zijn nuts JT. Fish callt dat worse en (echt wel) gaat die zover als Ax soms ook Kx. Tights callen dat nog 50/50 met goeie draws maar daar heb je nog eens fold equity op. KJdd KTdd, die wil ik hem liever niet zien draaien, want dan zijn we sowieso serieus aan't flippen voor onze stacks. Ik wil hem dus kans geven om te folden. Fish doet dit echt wel met AJ AT en callt shoves ermee. Daar wil ik wel door gecalled worden. Sowieso vind ik het niet erg dat ze folden, mooie pot. Callen ze en verlies je, ach dan callen ze sneller je nuts die je shoved volgende keer

Ik ga hem alleen hier folden als ik vind dat hij superpassief speelt en alleen zijn nuts raised. Of het is zo'n druk multitable moment met meerdere en betere spots. 25bb kan ik best wel folden. Dat is een stab CB of squeeze of twee in een andere hand... big deal.

Dat dus effectief wat ik denk op dat moment. Als dat niet strookt, jammer. Curve moet het mij dan maar uitleggen, die heeft geduld om mij het te doen snappen
    Laatst gewijzigd door Hyppocritten; 25 januari 2012 om 13:42
    ~ The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates
    ~ Everyone is a hypocrite... - H.
    no votes  

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten