Pagina 3 van 3 Eerste 123

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyppocritten Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Point: Jullie zeggen dat ik hier + 3/4 goed zit met TPTK dus snapcall it is... .
    Wiskunde is ook niet echt je sterkste kant, je moet helemaal niet 3/4 goed zijn om het een goede call te maken. Eerder 40-45% van de keren voorliggen gezien je meestal nog equity hebt als je achter ligt.
    no votes  

Hyppocritten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kmag van curve niet teveel in detail gaan en dan hups zo'n posts... kweet ook dat je A K T 6 3 kan hitten die hem niet helpt. Maar in andere geval hem ook helpt en het dus geen zuivere outs zijn, incl A sets niet beat. Je kan dit best aanvullen maar zet er zeker ff bij dat ik retarded ben en nooit 2NL break even zal spelen... . Dan zijn we in deze thread helemaal rond denk ik.
    ~ The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates
    ~ Everyone is a hypocrite... - H.
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyppocritten Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    kmag van curve niet teveel in detail gaan en dan hups zo'n posts... kweet ook dat je A K T 6 3 kan hitten die hem niet helpt. Maar in andere geval hem ook helpt en het dus geen zuivere outs zijn, incl A sets niet beat. Je kan dit best aanvullen maar zet er zeker ff bij dat ik retarded ben en nooit 2NL break even zal spelen... . Dan zijn we in deze thread helemaal rond denk ik.
    wat? Hoe kom je daar nu weer bij? Ik geef je EXACT de redenering die je moet volgen en nog wil je het niet in zien. Dit is zo nobrainer dat het een vergelijkbare discussie is als waarom 1+1 gelijk is aan 2.
    no votes  

GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    heb al genoeg geweten dat ze daar 88 ofzo ineens shoven of Kx, donks doen nu eenmaal rare dingen
    no votes  

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten