Pagina 3 van 21 Eerste 123456713 ... Laatste
    SharkyXTS's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Als je al een BR van minimum $ 100 hebt zou'k de PSO bonus doen. Daarvoor moet je 1500 SP behalen om $ 120 als gift te krijgen van PSO en ondertussen heb je de FDB van $ 100 ook gecleared, een totaal van $ 220. Via PokerStrategy moet je 2857 SP (bijna het dubbele) behalen voor $ 200. Voordeel is wel dat je dubbel zoveel hands speelt en op Everest is dat ook wel voordelig te noemen .

Brianz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SharkyXTS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je al een BR van minimum $ 100 hebt zou'k de PSO bonus doen. Daarvoor moet je 1500 SP behalen om $ 120 als gift te krijgen van PSO en ondertussen heb je de FDB van $ 100 ook gecleared, een totaal van $ 220. Via PokerStrategy moet je 2857 SP (bijna het dubbele) behalen voor $ 200. Voordeel is wel dat je dubbel zoveel hands speelt en op Everest is dat ook wel voordelig te noemen .
    thx
    dan zal het wss toch die psobonus worden.
    Maar hoe geraak je dan aan die 120$ ? ik vind dat precies nergens op die psosite

Alvast bedankt

Brianz

iTrader
    22 (100%)
    Kies bovenaan voor Free Gifts, dan links Everest Poker en rechts op 12000 PSO Points, vervolgens rechtsbovenaan Next klikken en instructies volgen. Als de bonus cleared is geef je dit door en dan krijg je 12000 PSO Points. De $ 120 verkrijg je dan door je PSO Points om te zetten in een gift card (PSO Store > Gift Certficates) voor bijvoorbeeld PartyPoker. Elke 100 PSO Points is op die manier omzetbaar in $ 1. Zowiezo kies je best altijd voor die PSO Points (behalve dan als je een set Nevada Jacks of een Stoxpoker membership wilt), aangezien die in $ meer waard zijn dan de andere gifts.

EDIT: Je kan uiteraard ook je PSO Points gebruiken om spullen (boeken/...) te kopen, maar uit m'n eigen ervaring kan het soms goedkoper zijn om die dingen op Amazon.com te bestellen gebruik makend van een Amazon.com gift card .
    Laatst gewijzigd door SharkyXTS; 19 april 2008 om 13:30

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb die bonus van pokerstrategy op fulltilt laten storten, maar ik zie niks op mijn account... Hoelang kan dat duren? Ik heb al mail met bevestiging gekregen...
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

iTrader
    22 (100%)
    Kan toch wel een weekje duren dacht'k.

Boske88's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SharkyXTS Bekijk bericht
    Sowieso kies je best NIET voor Full Tilt Poker aangezien je daar later gegarandeerd zal spelen maar dan met een rakeback account (zie sectie 3.1 voor meer info).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Ik heb die bonus van pokerstrategy op fulltilt laten storten, maar ik zie niks op mijn account... Hoelang kan dat duren? Ik heb al mail met bevestiging gekregen...
    tis natuurlijk kwestie van smaak eh
    norreee heeft de pso bonus voor full tilt genomen bv

ma kzou full tilt echt ni aanraden voor me free br te beginnen aangezien laagste limiet 10NL is en ze daar 10% op raken ipv de gewone 5%(wa al veel is: 5%rake~6PTBB/100)
    I wonder where that fish has gone.
    -You did love it so. You looked after it like a son.
    And it went wherever I did go.
    -Ooooh, fishy, fishy, fishy fish! (The meaning of life)

Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Ik heb bij pokerstrategy ook free br aangevraagd en 3h nadat ik een kopie van men pas heb doorgestuurd stond het erop. Nu zit ik wel met volgend probleem. Om men br te clearen moet ik 500 FPP halen. Op de site van pokerstars lees ik het volgende:

"1. Earn FPP credits for cash game play

First Frequent Player Point (FPP) is awarded for playing a hand in which the rake reaches:

* $0.40 for fixed limit poker games with stakes $1/$2 and lower
    * $0.40 for NL/PL poker games with blinds $1/$2 and lower
    * $0.40 for "1-on-1" poker games (this applies only to "1-on-1" tables, not to regular tables which have only two players seated)
    * $1.00 for all other games
    "

Als ik het goed begrijp verdien ik enkel FPP's op potten van 8$ en meer Lijkt me dan toch vrij onmogelijk om zoveel punten te halen in 90 dagen tijd. Heb gisteren beetje 2NL gespeeld en paar potten 15c rake betaald en bij kassier staat gewoon FPP: 0. Ze werken daar blijkbaar niet met decimalen
    Stel dat ik trouwens na 90 dagen die 500 punten niet haal, maar bv 100$ heb, wordt dan heel mijn br verwijderd of nemen ze 50$ terug? Iemand die ervaring heeft op pokerstars?
    CuRv3: hail ik erken jou als mijn meerdere in HU pokers!

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    ja ze nemen je geld terug omdat je dan gefailed hebt en je moet 10% over je verlies betalen na die 90 dagen. Dus hup hup wel goed spelen he!

iTrader
    22 (100%)
    Voor zover ik weet blijft de $ 50 van jou, alleen zal uitcashen niet lukken vooraleer je 500 FPP hebt verzameld.

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "Let op: Je hebt 90 dagen de tijd om de 500 FPPs te verzamelen. Wanneer je deze niet haalt binnen de 90 dagen zal het startkapitaal van je account worden gehaald. Vanaf het moment dat je 500 FPPs hebt verzameld kun je uitcashen."

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    enige wat je moet doen met dergelijke promo's is gewoon 50NL HU spelen en een double up om dan 10NL te grinden dan haal je het en heb je tenminste wat eraan..fail? next bonus tbh

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hail Priest! Bekijk bericht
    Ik heb bij pokerstrategy ook free br aangevraagd en 3h nadat ik een kopie van men pas heb doorgestuurd stond het erop. Nu zit ik wel met volgend probleem. Om men br te clearen moet ik 500 FPP halen. Op de site van pokerstars lees ik het volgende:

"1. Earn FPP credits for cash game play

First Frequent Player Point (FPP) is awarded for playing a hand in which the rake reaches:

* $0.40 for fixed limit poker games with stakes $1/$2 and lower
    * $0.40 for NL/PL poker games with blinds $1/$2 and lower
    * $0.40 for "1-on-1" poker games (this applies only to "1-on-1" tables, not to regular tables which have only two players seated)
    * $1.00 for all other games
    "

Als ik het goed begrijp verdien ik enkel FPP's op potten van 8$ en meer Lijkt me dan toch vrij onmogelijk om zoveel punten te halen in 90 dagen tijd. Heb gisteren beetje 2NL gespeeld en paar potten 15c rake betaald en bij kassier staat gewoon FPP: 0. Ze werken daar blijkbaar niet met decimalen
    Stel dat ik trouwens na 90 dagen die 500 punten niet haal, maar bv 100$ heb, wordt dan heel mijn br verwijderd of nemen ze 50$ terug? Iemand die ervaring heeft op pokerstars?
    tja,
    enigste wat ik je kan aanraden is op voorhand beter uit te kijken van waar je je free bankrolls kiest. Mss maak je best nieuwe account (op naam van vriend ofzo) en kies je voor de free bankroll van titan of mansion ofzo. Deze vallen vrij te spelen op µstakes. Op die van titanpoker staat vb al geen tijdslimiet en deze werkt wel met decimalen.

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat zijn de vereisten om de br op Titan te clearen via pokerstrategy?
    Voor die andere clients staat er telkens een benodigd aantal punten bij, maar voor titan precies niet

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    Wat zijn de vereisten om de br op Titan te clearen via pokerstrategy?
    Voor die andere clients staat er telkens een benodigd aantal punten bij, maar voor titan precies niet
    2500 titanpoints

botchla's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Voor de gratis BR bij pokerstrategy krijg je nu blijkbaar wel rake (eenmaal je genoeg gespeeld hebt).

Full Tilt Poker - 27%: Om 27% rakeback te ontvangen moet je wel minstens $50 netto rake genereren. Spelers die minder dan $50 netto rake genereren ontvangen geen rakeback. Netto rake wordt als volgt berekend: de netto rake die je hebt gegenereerd minus de bonussen die je hebt ontvangen van Full Tilt Poker.

Komt van op pokerstrategy.com zelf. Wat ik hier dus uit kan afleiden is dat je dan wel je eerste $50 van je free BR kwijt bent aan die misgelopen rake, maar je hebt je tweede bonus over (nog eens $50)?
    Education costs money, but then so does ignorance.

Pagina 3 van 21 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten