Pagina 2 van 21 Eerste 12345612 ... Laatste
    unskilled's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SharkyXTS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    [*] Vooraleer je een pokerclient downloadt via een link op PSO of één of andere rakeback-affiliate,
    Yay!
    His gift is a curse, forget the earth, he's got the urge to pull his dick from the dirt and fuck the universe.

http://www.icarebear.be :: #icb :: intensivecarebears@hotmail.com

ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    epokerschool.com bied ook ne free BR aan

Boske88's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    khad nog een opmerking over het gedeelte over online banking (netteller enzo)
    dervoor zorgen dat je een online rekening hebt in dollars of in euro's? of mss best in beide zodat je zo weinig mogelijk moet verliezen bij het omzetten van dollars naar euro's

ik heb bv mn moneybookers in euro's aangemaakt (eerste storting in euro's) en kan da ni meer veranderen. Als ik nu mn br van een client wil wisselen, dan betaal ik (meestal) 2 keer om het geld om te zetten van dollars naar euro's en omgekeerd

/edit: mja het staat der onrechtstreeks in dat het omzetten tss dollars en euros een nadeel is van met visa/bankrekening te werken, maar ik zou het er nog eens iets letterlijker inzetten dat je erop moet letten om een online rekening in dollar te nemen als je in dollar gaat spelen (meest waarschijnlijke)

/edit2: kga mij wss gewoon een netteller account aanmaken in dollars denk ik
    als ik van daar naar mn moneybookers wil geld krijgen kannek da altijd via een pokerclient doen eh
    Laatst gewijzigd door Boske88; 3 april 2008 om 16:57
    I wonder where that fish has gone.
    -You did love it so. You looked after it like a son.
    And it went wherever I did go.
    -Ooooh, fishy, fishy, fishy fish! (The meaning of life)

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    wou net zeggen boske (totdat ik het einde had gelezen). Zorg dat je 1 in euro hebt en 1 in dollar. Geld dat je niet gebruikt laat je staan op je euro account (transfers zijn gratis dus maakt niet uit) en geld dat je gebruikt om te pokeren transfer je van site tot site met je dollar account. Op die manier hou je je basis in euro en maak ej daar geen "verlies" op.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Allé, na een poker pauze en die tragedie bij battlefield poker (mn ganse BR kwijt wrss) opnieuw geld gestort bij Ultimatebet.

SharkyXTS's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boske88 Bekijk bericht
    khad nog een opmerking over het gedeelte over online banking (netteller enzo)
    dervoor zorgen dat je een online rekening hebt in dollars of in euro's? of mss best in beide zodat je zo weinig mogelijk moet verliezen bij het omzetten van dollars naar euro's
    De bedoeling was idd om dat te vermelden (zelf heb'k ook twee verschillende rekeningen), maar blijkbaar ben ik dat vergeten .

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb geen idee waar ik dees best zou posten en of het veel nut heeft aangezien die link (http://www.pr0crast.com/2+2.NL.Anthology.v1.htm) hier al overal gestaan heeft

maar ik ben de artikels die mij het nuttigste lijken aan het bijhouden (en dan echt alleen diegene die mn spel echt beïnvloeden)

so far:
    zeer goeie online poker artikels
    --------------------------------
    preflop play
    ------------
    6max basics
    blind stealing

postflop play
    -------------
    OoP play
    Junk from LP
    cbetting

medium/high stakes
    ------------------
    LAG play
    kzal de volgende goeie artikels hier ook bij editten wss zoda ik ze voor mezelf toch al gemakkelijk kan bijhouden

kzou zeggen dat de eerste 5 echt een must read zijn als je wilt beginnen met online poker en niet zomaar zinloos proberen lucky te geraken (zoals de meesten het eigenlijk doen - ik ook de eerste keer en de tweede keer nog redelijk slecht begonnen zonder veel te weten)

Pvt.Poep's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    goed artikel

Brianz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    pff, dien moneybookers.

Khen eindelijk men free bankroll vrijgespeeld op titan. Maar kon men geld niet overzwieren naar men moneybookersaccount omdat ik eerst geld moest storten van men moneybookers naar titan. Kheb dan maar 20 dollar op men moneybookers gezet. Maar moet nu wachten op een adres verification eer ik kan storten naar men titan. Hoelang duurt dit ongeveer gemiddeld ?

nu heb ik ergens gelezen dat het niet mogelijk om je geld naar een pokeraccount te storten via moneybookers als je je geld van een bankrekening naar moneybookers hebt gestort. Iemand die me hopelijk kan zeggen dat dit zever is ?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb toch alleszins eerst geld op mn moneybookers gezet en dan naar partypoker overgezet omdat ik daar ook eerst moest storten om dan de withdrawen
    dus denk idd dat da zever is

wel geen idee hoelang ge gaat moeten wachten op adres verification, ik moest da ni doen denk ik

Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb al via moneybookers deposit en withdraw gedaan op partypoker (jaartje geleden)
    en onlangs nog op Titan.

Gaat perfect, deposit gaat instant en withdraw is 24-48u.
    Van bankrekening naar MB en omgekeerd is wel 3 werkdagen wachten.

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brianz Bekijk bericht
    pff, dien moneybookers.

Khen eindelijk men free bankroll vrijgespeeld op titan. Maar kon men geld niet overzwieren naar men moneybookersaccount omdat ik eerst geld moest storten van men moneybookers naar titan. Kheb dan maar 20 dollar op men moneybookers gezet. Maar moet nu wachten op een adres verification eer ik kan storten naar men titan. Hoelang duurt dit ongeveer gemiddeld ?
    Hoe eenvoudig/moeilijk was het eigenlijk om die br te clearen op Titan (en op welke stakes)?
    En geldt dat enkel voor Titan dat ge eerst geld moet storten eer ge kunt afhalen, of is dat iets inherent aan moneybookers?

Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Neen, das iets inherent aan bepaalde pokerrooms, bv bij Partypoker is dat ook zo, bij Absolute bv niet.
    FC Bruges

Brianz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    Hoe eenvoudig/moeilijk was het eigenlijk om die br te clearen op Titan (en op welke stakes)?
    Op 10NL SH haalje ongeveer een 100tal titanpoints per 1k hands die je speelt. Via pokerstrategy hebje 2500titanpoints nodig, dus ongeveer een 25k hands op 10NL. Ik heb een hele tyd lager gespeeld ( 2NL, 4NL, 5NL) en daar ging het echt niet vooruit, maarja wou binnen men bankrolmanagement blijven. Heb er in totaal toch een 60k handen over gedaan . men bankroll daar is nu rond de 220 ofzo, op 60k isdit echt zeer weinig, mja toch blij dat ik enkele zware tiltsessies heb overleeft .

Nu ben ik van plan om op everest te gaan spelen via pokerstrategy(200$ bonus).
    Goed id volgens jullie, die psobonus op everest leek me minder aantrekkelijk ? Of zijn er betere alternatieven met zon kleine bankroll.

Heb het moneybookersprobleem kunnen oplossen via de emailsupport van de moneybookerssite.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    zeker doen! die pso bonus heb ik op +/-13k 10NL hands ofzo gecleared en ondertss nog 80$ van de deposit bonus van everest zelf
    dus 200$ bonus op 13k hands = nice (+/- 100% rakeback dus - khad ong 200$ rake daarop)

Pagina 2 van 21 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten