Pagina 1 van 11 12345 ... Laatste
    ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

1970 Mercedes-Benz 280SE (W108)

Het gemis van Helga moest met iets vervangen worden, de auto in kwestie ken ik al 3 jaar en heb al 3 jaar staan zagen of hij hem niet weg deed, 1 maand geleden stelde de huidige eigenaar (de persoon die zelf een garage heeft om vooral oude Benzen op te lappen) het zelf voor, ik heb toen niet getwijfeld.

Ben haar net gaan betalen maar ze blijft nog even in het niet zo verre Zeeuws Vlaanderen staan al waar ik eerst de wagen 100% in orde ga zetten. De wagen is voor 95% in orde maar er zijn wat kleinigheden die vervanging vragen, de motor moet nog eens een goed onderhoud krijgen en 2 motorsteunen moeten vervangen worden (bij deze wagens moet dat regelmatig gebeuren)

Ook moet er nog een nieuwe achterbumper op want in deze zit onderaan een roestgat, verder is de auto beenhard en is er geen grammetje roest aan te vinden, altijd droog gestald geweest, etc... Motor loopt ook als een klokje. Allez 't is te zeggen, 6 klokjes.

M130 2.8L 6 in lijn met mechanische injectie, goed voor een goede 160 pk en de rust zelve.

Fotootjes:

"Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.
    no votes  

Draaksken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ziet er een hele leuke old timer uit .. alvast een verbetering op u Helga ( dont shoot me hehe ) .. dees heeft echt karakter en de kleur is iets vre speciaals ..
    PSN: Draaksken
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De kleurencombo van de auto doet me denken aan patatten met spinazie voor de een of andere reden

En Helga was bloedmooi!!!!
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.
    no votes  

C_X's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kleur is zeer mooi op die auto. Just jammer dat een smalle me stylish haartjes daar niet in past!
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    nen echt SHTOEMP kleur hehe .. alleen wortel shtoemp kleur zou nog specialer zen hehe
    no votes  

playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kga echt mijn ogen uitkijken hier in G'bergen, hopelijk zien ik haar hier binnenkort rond rijden als ze 100% in orde is
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    || PSN: MRplayforfun91 || PS4 - PS3 - PS2 - PS Vita - Switch - Wii U - 3DS (TLOZ : Majora Mask SE)
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oranje kon je krijgen op die auto , jaren 60 en 70 kleuren hé toen nog nie elke auto grijs, grijzer of grijstst was.

Auto is wel al eens overspoten, redelijk goed maar hier en daar zijn er imperfecties. Maar zoals ik al zei, ik ga der zelf nog de nodige werken aan doen en met eens te detailen krijgt ge der hier en daar wel iets uit.

Of de kleur nog origineel is weet ik niet maar ik vermoed van wel daar er onder de motorkap en motorruimte ook dezelfde kleur zit.

Optielijst heb ik niet en ken dus de naam van't kleur ook niet. Wel weet ik dat er origineel gordels vanvoor in zaten maar dat die weggehaald zijn, die zou ik wel weer willen zetten en er moet een deftige period-correct radio in komen, Becker Mexico of iets dergelijks.

Filmpje dak daarstraks met ne maat gemaakt heb se

no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Owja, de huidige eigenaar vind het leuk om met een pop in trouwkleren achteraan rond te rijden, die zat er nog even in dus niet op letten
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kkan me nu niet herinneren als je voor oldtimer keuring gordels verplicht vooraan moest hebben ofniet .. heupgordels of gewone .. Paar maand geleden geweest met maat zen Porsche targa voor old timer maar die had er zowiezo .. en men Broer zen 68 Camaro heeft heup gordels vooraan maar nieks achteraan en die was er ook door ..
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik dacht dat als er geen zijn het geen probleem is voor auto's van voor een bepaalde datum, maar sowieso wil ik ze weer hoor, voor de veiligheid. Ik rij al een ganse dag met een bus zonder gordel en vindt dat al erg genoeg.

Vooraan had deze zelfspannende 3-puntsgordels en in optie (en deze zat er niet in) achteraan heup gordels die je zelf op maat moest stellen.
    no votes  

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat een kar! Congratz!

(meer karakter dan Helga ook ja, sorry )
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    no votes  

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Straks gaan we nog moeten zeggen dat ge smaak hebt gekregen!
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."
    no votes  

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mooie kar Vista 160pk is ook niet verkeerd voor zo een oude bak.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dank u, nee das meer dan voldoende en ze heeft de optie 4-traps automaat (aan het stuur zoals je kan zien). "spurt" van 0 naar 100 in 10.5 seconden en een top van een goeie 195 km/h. Voor die tijd een best snelle auto.
    no votes  

Pagina 1 van 11 12345 ... Laatste

Regels voor berichten