Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    239 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amdr Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Welk gekocht buycki? Den auto? De motor? :P

En dat is idd hetgeen ik wel is ga aankopen eens ik nog is wa geld over heb. Men rechterkoplamp is momenteel een beetje gebarsten dus da gaat effe voorrang krijgen
    De auto
    De motor komt via uw werk zoals ge zei ^^

Ben ook beetje aan het kijken voor nen E30.
    Maar eerst nog wat informatie 'verzamelen'.

PSN: BuYcKi
    no votes  

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    E30.be • Forumoverzicht

Daar gekocht van iemand.
    De historie van dat bakske is trouwens echt fantastisch. Die is aangekocht hier bij Jorssen in Schoten in "86. Die is daar dan altijd op onderhoud geweest tot 1998. Dan is die aan een BMW garage verkocht en heeft die daar 8j in de kelder gestaan.
    En dan heeft de kerel waar ik hem van had gekocht hem overgenomen om er op 2jaar 1000km mee te rijden.
    no votes  

Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    voor zo goed verzorgd geweest te zijn is het toch maar rommel dat de automaat al ver stuk was toch?
    Sleep is the cousin of death
    Last.fm
    no votes  

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Ver stuk is groot gezegd, als ik van 4de naar 3de dmv kickdown ging gaf die ne serieuzen boenk... Waarom, geen idee ik ken geen klote van automaat's :P
    Ze hebben mij is gezegd da 1 van de koppelingen versleten kon zijn. Ik heb er geen tijd/geld ingestoken omdat ik voor den 2.5 zowiezo ne handgeschakelde wou.

Ik heb er tot de laatste moment mee gereden dus het was niet dat hij onherstelbaar beschadigd was
    no votes  

Waximize.be's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge weet ook van aanpakken precies! Direct nen nieuwe moteur erin! Schone voituur.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beemer Bekijk bericht
    m20b25
    éla éla! m50b25 > all
    no votes  

Bill's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Prachtige E30, effe van een automaat een handgeschakelde maken nice
    no votes  

GTXpower's schermafbeelding
    iTrader
    4 (83%)
    Ver stuk is groot gezegd, als ik van 4de naar 3de dmv kickdown ging gaf die ne serieuzen boenk... Waarom, geen idee ik ken geen klote van automaat's :P
    Ze hebben mij is gezegd da 1 van de koppelingen versleten kon zijn. Ik heb er geen tijd/geld ingestoken omdat ik voor den 2.5 zowiezo ne handgeschakelde wou.

Ik heb er tot de laatste moment mee gereden dus het was niet dat hij onherstelbaar beschadigd was
    Hmz diene boenk is vrij normaal denkek, zo'n stootje in de rug? onze pa zenne x5 heeft da ok, wel vervelend..

Ontopic: echt mooien auto, sjiek gedaan!
    i7950h²0@4.37|12gb ddr3|2x80gb ssd Intel postville|gtx570|Corsair VX550|Xfi Fatal1ty + elite pro|2x Logitech Z2300
    Cookies with a smile
    ^(link)
    no votes  

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Ja int begin was dat idd een stootje, maar da werd na nen tijd ne serieuze metaal op metaal boenk

En welke X5 heeft hij? De E53 of de E70? Want die E53 hadden zeker ni de beste automaten steken hoor, en eens ge iets begint te trekken van boot oid halveert ge bekan de levensduur van die boitejes
    no votes  

GTXpower's schermafbeelding
    iTrader
    4 (83%)
    huh serieus? wilt da zeggen da die koppeling der dan ver doorzit? Das nog nen E53 van 2005 of 2006 begin, juist wanneer de nieuwe uitkwam.. Zo alsem naar 2de schakelt zo een boenkske, altij alsek er mee rij moek zien dak ni in diene voor mij zen gat zit alsek voort rood stop.. Alez zo hard ist nu ook weer ni ma toch.. Hmmz zouk toch wellis wille wete want ik ga diene jeep normaal overpakken deze zomer Trekt echt te zalig op imo Mr kdenk da da die koppeling echt is, soms alsek de gas los en hij schakelt juist over naar de volgende versnelling, geeft hij ook een licht duwke. Hmz ma ga allesinds 2 keer opt jaar op controle/onderhoud bij bmw, ma of ze daar ene zien, i dunno.. Trekt nochtans goe door alsek is op zenne staart duw, zoals int begin alsem nieuw was, overgang van versnellingen is vlot en goe imo.. Als ge opt gemak rijdt wel wa stroef soms

ma soit, pm mij anders, kga uwe topic ni verkloten
    Laatst gewijzigd door GTXpower; 13 januari 2011 om 23:11
    i7950h²0@4.37|12gb ddr3|2x80gb ssd Intel postville|gtx570|Corsair VX550|Xfi Fatal1ty + elite pro|2x Logitech Z2300
    Cookies with a smile
    ^(link)
    no votes  

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Ja kzegget ik weet de exacte symptomen zeker niet (ik dee magazijn en ik hoorde ook maar wa ik zelf aan de mechanieker vroeg, ben nogal leergraag op da vlak) maar in den tijd dat ik bij BMW zat heb ik voor die wagens toch redelijk wa vervang boitjes kunnen bestellen, en da was met kilometerstanden beginnend bij 80.000-100.000km als ze iets hadden getrokken. Natuurlijk rijden der procentueel meer als genoeg X5'en rond zonder problemen maar het viel toch wel op dat het zo goed als altijd voor dezelfde wagens was

En ik weet dat het een BMW probleem was omda ze zelfs buite de garantieperiodes nog soms tegemoetkomingen deden naar de klanten toe. (afhankelijk hoe hard ge kunt zagen en pushen )
    Laatst gewijzigd door amdr; 13 januari 2011 om 23:40
    no votes  

Destroyer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    vette bak, alleen van de velgen word ik toch niet warm, voor mij een maat te groot
    no votes  

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroyer Bekijk bericht
    vette bak, alleen van de velgen word ik toch niet warm, voor mij een maat te groot
    Als hij vanachter nu nog 2cm lager zou liggen zouden die velgen meer in de kassen steken en zou da volges mij wel beter uitkomen. Zo een beetje meer ne "gangster" bak
    Het nadeel is dat de kont naar beneden meer onderstuur betekent en wie heeft da nu graag?

Kheb hier al wel bekan 4maand een Bilstein anti rollbar voor vanachter liggen maar probeert da er maar is op kriksteuntjes op te krijgen

Zolang het er tegen de zomer maar opsta want ik wil is wa trackdays gaan doen
    Laatst gewijzigd door amdr; 14 januari 2011 om 13:54
    no votes  

Soundstorm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Als hij vanachter nu nog 2cm lager zou liggen zouden die velgen meer in de kassen steken en zou da volges mij wel beter uitkomen. Zo een beetje meer ne "gangster" bak
    Het nadeel is dat de kont naar beneden meer onderstuur betekent en wie heeft da nu graag?

Kheb hier al wel bekan 4maand een Bilstein anti rollbar voor vanachter liggen maar probeert da er maar is op kriksteuntjes op te krijgen

Zolang het er tegen de zomer maar opsta want ik wil is wa trackdays gaan doen
    Diff of volledige subframe moet er af om dat te doen

Lukt op steuntjes.
    no votes  

exCite's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Wa voor blok hebt ge daar ingelegd?
    We Remember them with pride,
    Those mighty reds of Shankly's side.
    And Kenny's boys of '88,
    There's never been a side so great.
    no votes  

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Een originele BMW M20B25 blok. Zo goed als alles is daarbij ook nieuw vervangen, gaande van koppeling, vliegwiel, koeldarmen, onderdrukdarmen, Motronic computer, motorkabelboom, delco, bougiekabels, ... noem maar op, het is nieuw
    LMM, inlaatcollector, oliekoeler & radiator zijn zowat de enige dingen die ik heb hergebruikt
    no votes  

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten