iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Yamaha neos gaat niet rapper dan 25kmp

Beste mensen.

Sinds een 2 maande heb ik neos. De brommer reed standaart 25kmp met de uitlaat af te halen is de moer afgebroken en moest ik een nieuwe cilinder steken. Heb ik gedaan een dr 50cc snel en een sito uitlaat alles was goed reed goed enzo nu na een maand stil te staan wil ik met mij neos gaan rijden en merk ik dat er iets niet klopt bij het vertrekken gaat alles goed trek tot zijn 85kmp maar als ik dan mij gas los laat om mij te draaien rijd de brommer opeens maar 25kmp en ook als ik het contact af leg. Ik Heb zo 17km tegen 25kmp gereden en hij wou niet rapper gaan. Ook heb ik gisteren een euro begrenzer gestoken maar rap weer weg gedaan omdat de brommer dan maar max 15kmp reed.
    Weet er iemand wat het probleem kan zijn??? echt radeloos...

keeperke126's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Uw brommer reed standaard 25 km/h. Hij rijdt nu nog 25 km/h.
    Ik zie het probleem niet?
    Let's go green: Volvo C30 eDrive
    Previous cars: Ford Focus 2.0i - Honda S2000 - BMW 535D ///M
    Modifying/styling cars is like art. If it provokes a reaction then you create opinions and therefore discussions - art.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beste nee standaart gekocht 25kmp dan opgedreven naar 85kmp.nu na een maand stilstaan mankeert hij. Eerst trek ik op tot top 85 km/h en als ik mij dan wil draaien dus gas los gaat hij niet rapper dan 25 km/h

keeperke126's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dus standaard rijdt hij 25 km/h. Daarvoor heb je ook een gelijkvormigheidsattest. Nogmaals, ik zie je probleem niet.
    Buiten het feit dat je onwettige zaken doet met je brommer, dat is wel een probleem.
    Let's go green: Volvo C30 eDrive
    Previous cars: Ford Focus 2.0i - Honda S2000 - BMW 535D ///M
    Modifying/styling cars is like art. If it provokes a reaction then you create opinions and therefore discussions - art.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Da moe ik nie weten en is mij vraag nie ook

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    1) Aub doe eens wat moeite als je iets schrijft. Leestekens en hoofdletters gaat ge niet dood van, woorden fatsoenlijk schrijven is ook geen straf.
    2) is het een 2takt of een 4takt? Een 4takt is een injectiemotor en die gaat enkel harder gaan door de vario aan te passen. Moet je effectief een andere vario op zetten.
    Een andere uitlaat op een 4takt doet gewoon niets, dat werkt enkel op een 2takt.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hij heeft wel "Lichtmetalen wielen met dikke 12-inch banden" volgens de website van Yamaha. Dus 'ie moet minstens 100 km/h kunnen halen!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonakim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Beste nee standaart gekocht 25kmp dan opgedreven naar 85kmp.nu na een maand stilstaan mankeert hij. Eerst trek ik op tot top 85 km/h en als ik mij dan wil draaien dus gas los gaat hij niet rapper dan 25 km/h
    Normaal gezien reageer ik niet snel op zo'n topics, maar ergens kan ik het nu toch niet laten.

Waarom toch persé die brommer opdrijven? Ik versta zo'n dingen echt niet.
    Vering, remmen en dergelijke zijn allemaal niet voorzien op hogere snelheden. Als je een ongeval doet ben je gewoonweg niet verzekerd, laat staan wat de gevolgen zullen zijn als je een dodelijk ongeval veroorzaakt.

Als je persé sneller wil rijden, ga dan voor een rijbewijs en koop een voertuig dat voorzien is voor die snelheid.

Als je volwassen genoeg wil zijn om je in't verkeer te begeven, gedraag je er dan ook naar.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga hier ook ff op ingaan die brommers zijn niet gemaakt om 25kmp te rijden , maar eerder 65kmp a 70kmp .

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    sterker nog, in Spanje bv verkopen ze die dingen al jaar en dag zonder begrenzer. Ze moeten wel ingeschreven worden op nummerplaat en je moet er een rijbewijs voor halen (net zoals de 45km/h versies hier nu) maar die rijden gewoon vlotje 67-70. Dat is ook de reden waarom die scooters zo een snelheid halen met enkel een andere vario.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het gaat er om wat er hier in de wet staat. Ik heb zelf met een brommer gereden die 55 reed. 15 jaar geleden of zoiets. Ongeval gehad in mijn recht, maar boete omdat mijn brommer te snel reed. Daardoor wordt hij aanzien als een moto:

- Geen motorijbewijs
    - Geen nummerplaat/verkeerd ingeschreven
    - Niet correct verzekerd (brommerverzekering)
    - Rijden op het fietspad (was buiten de bebouwde kom)
    - Mss nog wel iets

Ik heb daar een 800 euro boete voor betaald en een maand mijn rijbewijs kwijt geweest destijds. Opdeciemen is ondertussen al x8 en toen x5.5 of x6. Er komt dus nog een pak bij ondertussen.

En dat was dus voor een brommer die 'maar' 55 reed. Beeld u trouwens eens in wat voor stress een brommer te verduren krijgt aan 90. Niks aan een brommer is gemaakt om zo hard te rijden, en die brommer ziet dus hard af. En beeld u eens in dat je ergens op vlamt aan 90 of zelfs maar 70. Auto's schatten uw snelheid veel lager in want het is een brommer.

TL;DR: het is het niet waard. Koop u een B-klasse en rij 45.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    moet nu ook niet gaan overdrijven he, die scooters zijn ontworpen om 70-75 te rijden dus dat gaat echt niet uit mekaar rammelen. een 4takt kunt ge ook helemaal niet zo opdrijven als dat ge met een 2takt kon.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oplossing zal simpel zijn, maar niet wettelijk.

Als je toch die snelheden wil halen, waarom koop je dan geen motor (125cc).
    Zou je het riskeren om daar mee rond te rijden zonder rijbewijs en verzekering?
    Die boete is hetzelfde als met een opgedreven brommer rijden.

Killertux's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Trol, niemand?

Tags for this Thread

Regels voor berichten