Pagina 6 van 54 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    DeMoN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hier trouwens wat coole ingame alpha footage. Draait op gemodificeerde CryEngine 3:

http://www.youtube.com/watch?feature...fbv1NQ#t=1429s

Hier één van de grotere schepen waar ge met meer man multiplayer in kunt zitten. (deze geloof ik 4 man, andere schepen heb je al 10 man en dan heb je nog de huge ass Bengal class carriers) Paar man on the "bridge", paar man in turrets.. sommige schepen hebben dan nog docking bay aan boord waar ne fighter in zit

http://www.youtube.com/watch?feature...UDN_NQ4#t=103s
    Laatst gewijzigd door DeMoN; 4 juli 2013 om 23:38
    Freelance webdesign & illustration
    www.konraddobson.com
    (vernieuwde portfolio online!)

iTrader
    7 (100%)
    Die laatste is idd de 'Constellation', zowat de Millenium Falcon van Star Citizen. Grotere schepen hebben idd een standaard maximum crew. Hier is dat 4 personen, maar Roberts heeft aangegeven dat het niet onmogelijk is om met meer dan 4 personen de ruimte in te gaan. Benieuwd hoe hij dat zal aanpakken, want als je puur op plaats kijkt, dan kan natuurlijk iedereen naast elkaar gaan staan en ben je zo weg met 100 man
    Waarschijnlijk zal de factor 'gewicht' hier dan wel een rol spelen...

Tritser's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    doeme eh, kon me niet meer houden... net de bountyhunter pack gekocht
    Twitch streamer @ www.twitch.tv/tritser
    Follow me @Tritser on Twitter for my stream schedule.

Daitaito's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heel mooie uitleg DeMoN. tnx
    dus enkel kleine dingen via transacties (klinkt al beter), dacht toch ergens te lezen dat je ingame credits kan kopen of vergis ik mij?
    ben nog altijd aan twijfelen hoor om het te kopen :/. het ziet er echt bangelijk uit.
    Eve online had ik maar effe gespeeld en this vrij moeilijk. wat teveel voor iemand die minder tijd in kan steken.

het duurt wel nog heel lang voor SC uit is dus heb ik nog wat tijd om te pledgen.

DeMoN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tritser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    doeme eh, kon me niet meer houden... net de bountyhunter pack gekocht
    Daar ben ik ook mee begonnen. 300i is pracht van een design
    Daarna geupgrade naar de 325a... Fighter editie van de 300 series. (Arbiter LTI pack)
    Nu zit ik aan de Digital Colonel LTI pack, en ondertussen begint die RSI Constellation er steeds aantrekkelijker uit te zien...

Qua bemanning zal het eerder de hoeveelheid polygonen zijn die doorweegt. Zelfde reden waarom er maar 100 schepen in één instance zullen kunnen zijn. Meer dan genoeg imo. 50 vs 50 in dat spel... insanity!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daitaito Bekijk bericht
    heel mooie uitleg DeMoN. tnx
    dus enkel kleine dingen via transacties (klinkt al beter), dacht toch ergens te lezen dat je ingame credits kan kopen of vergis ik mij?
    ben nog altijd aan twijfelen hoor om het te kopen :/. het ziet er echt bangelijk uit.
    Eve online had ik maar effe gespeeld en this vrij moeilijk. wat teveel voor iemand die minder tijd in kan steken.

het duurt wel nog heel lang voor SC uit is dus heb ik nog wat tijd om te pledgen.
    My pleasure. Da's een spel waar ik volledig achter sta. Hoe meer backers hoe beter
    Ge kunt al beginnen met een pledge van 30 euro ofzo... daarmee hebt ge da spel uiteindelijk ook, steunt ge de ontwikkeling, en kunt ge later ingame nog altijd voor beter schip gaan.

EVE online is ook totaal niet mijn ding. Ziet er visueel totaal niet uit als mijn soort game, en dat scherm zit vol met lelijke, irritante panelen. Totaal niet immersive. Ik ben meer een FPS persoon.

Als je pre alpha (kan ook beta zijn, dunno) een pack neemt krijgt ge minstens 2000 credits bij de basis paketten. In mijn pack zitten 5000 credits, maar niemand weet eigenlijk wat de waarde daarvan ingame gaat zijn.
    Ge verdient sowieso credits door te spelen, en er gingen inderdaad microtransacties zijn waar ge met echt geld bepaalde simpele dingen kon kopen, maar denk niet dat diegenen die veel willen spelen enthousiast zouden zijn moest je later ook nog steeds schepen kunnen kopen op die manier...

Voordeel is wel dat die schepen nu goedkoper zijn om crowdfunding te stimuleren. Wat velen nu doen is meerdere schepen kopen om later te kunnen verkopen met winst. Vooral limited edition dingen.
    Laatst gewijzigd door DeMoN; 4 juli 2013 om 23:50
    www.konraddobson.com

iTrader
    0
    RSI Constellation is een vree schoon shipke idd.
    maar dan moet je wel met vrienden samen spelen me dunk.
    als je daarmee solo begint...
    of die turrets zouden automatish kunnen schieten dan is het mischien nog te doen.

DeMoN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daitaito Bekijk bericht
    RSI Constellation is een vree schoon shipke idd.
    maar dan moet je wel met vrienden samen spelen me dunk.
    als je daarmee solo begint...
    of die turrets zouden automatish kunnen schieten dan is het mischien nog te doen.
    Hangt van uw schip af. Ge hebt meerdere één persoon schepen gelijk 300 series en de hornets bv.
    In de grotere schepen kan je idd met je vrienden in en kunnen ze ook effectief meespelen, en als er open slots zijn kan je ook altijd NPC inhuren. Kost je wel credits Maar het gaat dus wel.
    Ge kunt natuurlijk ook gewoon andere spelers uitnodigen, maar als ge ze niet kent is er altijd kans dat ze u vermoorden en met uw schip wegvliegen

Elke vrijdag is er trouwens ne livestream. De volgende is binnen 1:20u: https://robertsspaceindustries.com/c...ingmans-Hangar

Ohja... en ondertussen zitten ze aan $ 12,918,326. Na de livestream zullen ze rond 13,5 zitten gok ik Minstens!
    Laatst gewijzigd door DeMoN; 5 juli 2013 om 16:56
    www.konraddobson.com

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMoN Bekijk bericht
    Ge kunt natuurlijk ook gewoon andere spelers uitnodigen, maar als ge ze niet kent is er altijd kans dat ze u vermoorden en met uw schip wegvliegen
    lol kzie het al op forum...haat topics van mensen die hun schepen kwijt zijn.
    ale kunt al beginnen met mensen te vinden die je kan vertrouwen

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    13M bereikt, dus 1M bij op maar 4 dagen. Blijft wel mooi groeien (en zelfs sneller lijkt het). Voor de alpha en beta releases zal dat ook wel nog spiken wellicht.
    Ze maken imo wel een reële kans om die 21M waarmee ze dus compleet independant en self-reliant kunnen zijn qua hosting. Dat is wel nice, ook op zicht naar micro-transactions etc, zal dan ook geen nood voor zijn en dan kunnen ze alles zuiver houden. Vanaf dat ze boven die 21M gaan zal dat wellicht betekenen dat er nog meer kwalitatieve content bijkomt

Ik heb een goedkoop package, digital mercenary, 32€. Ik doe gewoon liever geen grote aankopen zo op voorhand en ik denk ook dat het alles ook uitdagender zal maken als ik zelf grotere schepen ga moeten verdienen.
    Unlimited Potential!

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Ik had interesse in dit spel, nu blijkt dat ge maandelijks moet gaan betalen ?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    7 (100%)
    Van waar haal je dat?

iTrader
    0
    is niet maandelijks betalen. het is zoals guildwars 2. spel betale en meer niet.

iTrader
    7 (100%)
    Jup, maar volgens mij is er wel een cap. Ik ben een 'early backer' en ik meende me te herinneren dat we de garantie kregen op 2 jaar online spelen (?). Is wel ergens normaal: dit is een kickstarter en als het geld op is om de servers te onderhouden, dan is het op...

DeMoN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Euhm neen Not gonna happen.

@Nesjamag: 32 eurokes voor een spel is maar weinig hé Ge kunt nog altijd wel uw aankoop 'reclaimen' en een beter pakket nemen met opleg. Die Aurora ziet er mij maar rommel uit ivg met 300 series of de hornet

Nieuwe korte video ivm economie: https://robertsspaceindustries.com/c...itizen-Economy
    www.konraddobson.com

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Neen, 1 x aankopen, daarna gratis online spelen.

Als je het op de Centurion en Imperator subscriptions had, dat zijn gewoon extra donaties die je kan doen om het spel te steunen, waar je meer informatie voor terugkrijgt. Bijvoorbeeld:

Centurion Subscribers will receive access to:

The ability to participate In live monthly team “show and tell” sessions with the LA office (pending launch.)

Jump Point, the monthly digital magazine of Star Citizen. A lengthy monthly newsletter including updates from the team, new in-universe fiction and behind-the-screens information about the game.

Access to “The Vault,” a collection of Star Citizen artwork that would otherwise never be seen, including ‘paths not taken’ discarded concept art for the true collector.

An exclusive catalog of Star Citizen subscriber merchandise, available when we launch our goods store.

Your name in the game! We can’t tell you where you’ll find it, but if you subscribe for at least twelve months your name will be located somewhere in the Star Citizen world.

Centurion decal for your ship.
    Dear God,
    Please give me the strength to punch people in the face over standard TCP/IP.

Pagina 6 van 54 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten