Pagina 54 van 54 Eerste ... 4445051525354
    Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Performance is nu wel een pak beter!
    Laatst gewijzigd door Pana; 19 november 2018 om 15:24

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na zeer lange tijd nog eens gespeeld.

Bugs, bugs en nog eens bugs.

Wou een delivery missie doen..vlieg naar de pick-up, pak de doos, stap in en geen marker naar de bestemming? Was een labo op Yela...vind niets van een labo op Yela na een uur zoeken. Missie failed.

Dan maar iets met waste collection. Ga naar de pick-up, pak de 4 dozen, steek ze in mijn schip. Resultaat, missie update zich niet (staat nog altijd 4/4 waste boxes not retrieved) en verder geen dropoff. Missie failed.

Dan maar roamen. Vlieg van Oli naar Horston (?). Duurt 15 minuten in QT. Daar aangekomen, geland, wil uitstappen en val ineens dood...wut????

Okeee...dan nog maar eens proberen. Claim ship. Stap in. QT naar een maan. Bij landing begint mijn schip uit het niets te spinnen en ik crash...dood.

Hoe iemand zich hier mee kan amuseren is mij een raadsel.
    ...Ω...

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De "Alpha game" draait momenteel op versie 3.7, waar er langzaam al wat game play beschikbaar komt.
    Denk aan [Cargo / Handel / single en multiplayer jobs / caves / mining /ect ect]
    Server mashing is nog niet actief ... server cap is momenteel 50 spelers.
    Wil je de alpha game een beetje stabiel kunnen spelen, dan word er aangeraden om het van een ssd te draaien. Een pagefile aan te maken, en je achtergrond services te minimalizeren.

Mensen die de game interessant vinden, en vragen of hulp nodig hebben kunnen eens een kijkje nemen op onze gratis chat of op onze guild page.
    Ben je van plan de game aan te schaffen, maak dan gebruik van de Referral code, en start met 5000 extra ingame credits.

Steam chat group: https://s.team/chat/UxXc6Y4z
    Guild Page: https://robertsspaceindustries.com/orgs/TCF
    Referral Code: STAR-K5TX-CWQ7

Hieronder dan nog snel een paar ingame screenshots.

Pagina 54 van 54 Eerste ... 4445051525354

Regels voor berichten