Pagina 4 van 54 Eerste 1234567814 ... Laatste
    Rob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb al maand terug pledge gedaan, zit zelfs al in Rogue Squadron

Liever hieraan m'n geld geven dan aan de zoveelste pré-order van een generic shooter.
    Het mag dan geen "generic-shooter" zijn...maar je pre-ordered in feite wel een game die ten vroegste over meer dan een jaar pas uitkomt.

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
    Het mag dan geen "generic-shooter" zijn...maar je pre-ordered in feite wel een game die ten vroegste over meer dan een jaar pas uitkomt.
    Het is een project waar ik in geloof, door iemand met een groot palmares. Het is eens geen multiplatformspel. Het is geen genre dat we tot vervelens toe al gezien hebben. Het is geen AAA-spel dat door grote publishers op de markt gegooid werd om het casual spelende publiek te winnen. Het is een kickstarter en dat is de toekomst voor dergelijke PC Games. Als je een fan bent van spacecombatshooters en je wilt nog eens wat zien, dan is dat je enige uitweg. Dus ja: ik stap mee in dit onbekend avontuur en we hopen dat we er ongeschonden uitkomen...

Ik pré-order veel liever dit dan een Battlefield 4. Ik ben gewoon die 'veilige' markt zo beu als wat, het is tijd voor wat anders.

9lives plaatst blijkbaar ook geen nieuws meer over Star Citizen op hun frontpage. Beetje spijtig en onbegrijpelijk. Het is het grootste kickstartspel ooit, gemaakt door Chris Roberts en 10 miljoen dollar binnenhalen lijkt me toch een mooie mijlpaal.

iTrader
    0
    @ Rob: yep, en dit is een game die ik graag pre-order. Al sinds Elite II zit ik te wachten op een gelijkaardig spel, met goeie graphics, en liefst ook nog multiplayer. Dit spel wordt dat. En door te pre-orderen help ik er mee voor te zorgen dat het spel effectief ook gemaakt zal worden, en zo goed mogelijk gemaakt zal worden (crowd-funding).

Ik koop maar weinig games, omdat er weinig gemaakt worden waar ik naar uitkijk. maar als ik erin geloof ga ik er ook voor.

@ Thin Liz: beetje ongelukkige timing met die mijlpaal vrees ik. Als 9lives dit nu op hun voorpagina zou zetten, zou het bericht gewoon verdrinken in die zondvloed aan detailberichtjes over E3. De rest van de wereld bestaat nu even niet meer blijkbaar.
    Anyway, nieuwe website over twee weken, 24u live-cast, hangar-module, vanalles om naar uit te kijken ...
    Dear God,
    Please give me the strength to punch people in the face over standard TCP/IP.

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yorc Bekijk bericht
    @ Thin Liz: beetje ongelukkige timing met die mijlpaal vrees ik. Als 9lives dit nu op hun voorpagina zou zetten, zou het bericht gewoon verdrinken in die zondvloed aan detailberichtjes over E3.
    Ik had de vorige mijlpaal, en tevens laatste kans voor nieuwe spelers om een levenslange verzekering te krijgen bij hun schip, van 9 miljoen dollar ook doorgestuurd als nieuws. Maar toen verscheen er ook niets op de voorpagina van 9lives... terwijl het net wel verscheen op nog grotere sites zoals die van PC Gamer UK (ook nu staat het tussen het E3-nieuws op hun site).

Ik denk gewoon niet dat er genoeg PC enthousiastelingen, en zeker spacecombatfans, op de redactie ronddwalen. Beetje spijtig IMO.

ÆN!M4's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The 300 Series: The Next Generation is Now

Best wel sexy en @ Thin Liz, denk zelf dat er nog geen enkele Star Citizen vermelding is geweest op 9lives, toch zeker niet tijdens de crowdfunding campagne.

iTrader
    7 (100%)
    Toch wel:

9lives - Gamepublishers - 9lives - Kickstarter haalt grote som geld opKickstarter haalt grote som geld op

Maar daarna nooit geen nieuws meer gezien op deze site. Beetje spijtig voor een game dat het grootste kickstarterbedrag ooit heeft opgehaald. Dat verdient toch beter...

Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hmmm,

Het spel op zich ziet er zeer interessant uit.

Wat me tegenhoud hier nog (laat) in te investeren is het feit dat ze nu al addons en packages aan het promoten zijn.

Kortom dit wordt een pay to win spel en daar houd ik me niet mee bezig, er is niets irritanter dan elke vijf minuten een of andere microtransactie te moeten uitvoeren om je schip up te graden of je XP win rate te boosten.
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

iTrader
    7 (100%)
    Alles wat je nu kan kopen kan je ook ingame verkrijgen door er maar genoeg uren in te steken. Chris Roberts heeft 'beloofd' dat de progressie in dit spel goed gebalanceerd zal zijn (maw: je hoeft geen 1000 uur te spelen voor een hull-upgrade. Zo zou je na 60 uur spelen al met één van de grotere multi-crew-spaceships moeten kunnen vliegen). In principe is het doel nog altijd om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor het project en zou het nadien 'anders' moeten zijn.

Tuurlijk: je stelt ergens je blind vertrouwen in, maar als niemand het doet zien we nooit nog een spacecombatsim.

iTrader
    0
    Dat gaat nog altijd leiden tot mensen die daar van day one geld in pompen en zo een voorsprong opbouwen t.o.v mensen die het niet doen.

Ik zeg het, het spel an sigh lijkt me enorm, énorm interessant, heel de markt die ze er rond aan het bouwen zijn steekt me tegen.

Kan iemand me kort uitleggen wat het verschil is tussen die subscriptions en packages ?

Moet je sowiso eerst een subscription aanschaffen en daarna nog extra een package kopen om een schip te hebben?
    Laatst gewijzigd door Wg_Flow; 23 juni 2013 om 12:18

iTrader
    0
    Heb het even nader bekeken.

Het zou dus om een game gaan waarbij je éénmalig het spel aankoopt, verder zouden er geen maandelijkse betalingen aan te pas komen.

Je kan ingame met microtransacties zaken bekomen maar het lijkt er inderdaad op dat ze echt wel hun best doen om non paying vs paying te balanceren.

Persistent world die ze continu gaan aanpassen.

Ja, looks good.

Wat hebben jullie gedaan?

Die subscriptions vs packages zijn blijkbaar opties voor mensen die willen steunen, ofwel betaal je jaarlijks/Maandelijks ofwel koop je gewoon éénmalig het spel aan .

iTrader
    0
    Inderdaad, subscriptions zijn gewoon om de makers te steunen zonder dat je er iets ingame voor terugkrijgt. Wat je wel krijgt: exclusieve nieuwsbrief, kans om vragen te stellen tijdens de devchat, en/of een uitnodiging voor een bezoek aan de studio's.

Ik heb het advanced starter package voor 45$ gekocht. Dat is eigenlijk gewoon het spel met een iets beter startschip. Mensen die er extra geld willen in pompen voor een geavanceerd schip (Hornet, Constellation, ...) mogen dat voor mijn part doen, maar ik heb er toch geen 100 of 200€ extra voor over - ik kan mijn geld beter besteden.
    Trouwens, ik verdien zo'n schepen liever ingame, dan heb ik iets om naar toe te werken.

Pay2Win ... Zolang Chris Roberts aan het roer staat zal het er niet van komen. Dat lijkt me iemand van de oude stempel die games maakt die hij zelf wilt spelen, geen toegevingen.
    Dear God,

iTrader
    0
    Fok it, €125 digital colonel package, vrienden van me zijn ook al subscribed dus ik zal het er zeker uithalen.

iTrader
    0

De verleiding was te groot?

'See you in the verse'
    Dear God,

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yorc Bekijk bericht

De verleiding was te groot?

'See you in the verse'
    Na alles wat beter bekeken te hebben en nadat ik zag dat het door de maker van Freelancer was nog wat nieuwsgieriger geworden, me dan op de website aangemeld en alle beschikbaar info doornomen.

Dan nog wat op die livechat gehangen en wat vragen gesteld.

Space sim - exploration, combat, mining en whatnot.
    Verschillende facties
    Ship to ship combat
    enteren van andere schepen
    Infantry combat (bij het boarden van schepen)
    planetary combat
    integrated campaign
    persistent online wereld
    geen monthly subscription
    mogelijkheid tot vormen van squadrons/wings/guilds etc.

I mean this is basically the game I've been waiting on

Cinnead's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik heb hier geen woorden voor ..

Club Brugge sup.

Pagina 4 van 54 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten