Pagina 2 van 2 Eerste 12
    waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb gisterenavond mijn campaign met Sun Jian uitgespeeld, daar heb ik nog een grotere court mee gehaald (ook veel langere campaign). Paar keer kunnen confedereren en paar keer kunnen annexeren.

Zal vanavond eens kijken voor een screenshot. Maar het was wel geestig, de laatste stap voor een eengemaakt China was de belegering van de Imperial Seat van Yan. Een formaliteit want de stad was omsingeld door mijn 11 doomstacks geleid door Sun Jian, Sun Ce, Sun Quan, Sun Ren, Liu Bei, Zhang Fei, Ma Chao, Lu Bu, Zhao Yu, Pang De en Cai Mao. In die legers had je dan ook nog Zhuge Liang, Sima Yi, Zhou Yu, Xiahou Yuan, Zheng Jiang, Guan Yu, Taishi Ci, Zhang Liao en Xu Huang rondlopen
    Hoeveel turns doe je er dan ongeveer over om de campaign af te ronden?
    Utah Jazz

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor Sun Jian had ik 171 turns nodig, maar dat kon een stuk sneller had ik gewoon ge-beelined naar de hoofdsteden van de twee andere keizers. Ik speel wel maar op normal.

iTrader
    0
    Ben nu bezig met een Zheng Jiang campaign, holy fuck is dat een lastige start ... Ik ben er nu eindelijk door gekomen, doordat Lady Wu een enorme dick move heeft gedaan ten opzichte van haar vassal Liu Bei ... eerste keer in mijn campaigns dat ik de AI een vassal zie annexeren. Duchy of Wu is nu dus by far de grootste speler in China, en in de toekomst sowieso een van mijn keizerlijke tegenstanders. Maar doordat ze plots zo veel territorium bij heeft, is haar voedseleconomie naar de zak, en ben ik er ondertussen in geslaagd om zowel Sun Quan in mijn familie te krijgen, een coalition te smeden met Lady Wu én tribute te verkrijgen. Die tribute voelt echt als cheaten. Ik zat continue in de shit met mijn geld want 2 fullstacks nodig om mijzelf te verdedigen tegen Zhang Yan, Cao Cao, Yuan Shao en zijn obligatoire legertje vassals ... en nu plots 9000+ income

In een aantal turns is heel mijn campaign dus omgedraaid. Mijn twee fullstacks zijn nu doomstacks geworden, Yuan Shao is zijn hoofd kwijt (en een groot deel van zijn land), vrede kunnen sluiten met bijna al mijn tegenstanders en mijn steden zijn eindelijk aan het groeien.

Er zitten nog veel minpunten in het spel, maar deze campaign is by far de meest meeslepende van alle Total Wars tot nu toe. Wat een geweldig spel. De aangekondigde DLC is op zich een leuke periode, maar vreemde timing om dit nu al te releasen. Prioriteit voor mij is toch om de main campaign verder te verrijken en aan te vullen (meer unieke portretten, extra factions (met name in het zuiden), ...).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    101 (100%)

Laatst gewijzigd door waffel; 21 juli 2019 om 16:55
    Utah Jazz
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    101 (100%)
    Dieje DLC. Ik heb dat verhaal daar eens van opgezocht. Komt er eigenlijk op neer dat alles voor niets is geweest
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Heb de DLC gekocht, maar ben er nog niet echt 'in' geraakt. Het heeft nog veel meer dan de main campaign het probleem dat je zo weinig unieke characters hebt, met maar 8 met een uniek portret.

En in mijn main campaign (ben nog eens een nieuwe campaign met Liu Bei gestart) kan ik niet voort omdat een van mijn mods nog niet up-to-date is

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Enige mods die jullie aanraden? Onderdelen voor nieuwe pc komen normaal vrijdag toe, kan ik 3K deftig draaien
    PSN: Xavve

iTrader
    0
    Heb al een hele waslijst ... zo uit het hoofd de mods die ik niet meer zou kunnen missen:

- Recruited unique characters can use their special units
    - AI won't execute characters
    - 4 turns reforms
    - Respec character skills when they join you
    - More skillpoints
    - Less salary

En een van mijn favoriete mods, maar helaas momenteel niet werkend: all minister can use prime minister ability. Dit voelt soms wel wat als cheaten (maar dit werkt ook voor de AI), maar het zorgt er voor dat je keuzes voor je ministers effectief iets uitmaken. In vanilla doet het er niet toe wie je minister maakt, met deze mod wel.

iTrader
    101 (100%)
    People don't die by old age of zo en legendaries high chance recruiting + joining right faction.
    Utah Jazz

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten