Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Planet Zoo

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch wel een gigantische sprong voorwaards sinds de Beta! Alle gamebreaking bugs lijken er uit te zijn, hopelijk polishen ze nog wel het een en het ander de komende weken.

Overall ziet de game er heel goed uit en denk ik dat ik er véél uren aan ga spenderen.

Nog een kleine tip: mijn performance kelderde zwaar na een paar uur spelen, kwam blijkbaar door Discord Overlay, toen ik dat afzette in de Discord settings speelde de game weer heel soepel.
    PSN: Shaddix-be

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toch wel een gigantische sprong voorwaards sinds de Beta! Alle gamebreaking bugs lijken er uit te zijn, hopelijk polishen ze nog wel het een en het ander de komende weken.

Overall ziet de game er heel goed uit en denk ik dat ik er véél uren aan ga spenderen.

Nog een kleine tip: mijn performance kelderde zwaar na een paar uur spelen, kwam blijkbaar door Discord Overlay, toen ik dat afzette in de Discord settings speelde de game weer heel soepel.
    Na de twee patches toch in ieder geval, bij release had ik crashes...

Wel heel goed spel. Simulation naar een heel nieuw niveau getrokken (zoals Planet Coaster al destijds).

Nu wachten op de eerste DLC's...

My guess:

Aquaria
    Vogels
    Ijsberen en Penguins
    Let us pray for all the fools that be

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind het soms heel erg moeilijk om te zien wat er precies mis is met mijn zoo, in de campaign krijg ik bij het Safari park bvb continue de melding dat de enclosure voor giraffen en springbokken te vuil is ... maar ik heb een legertje aan keepers en al meerdere extra waterzuiveringsinstallaties geplaatst. Ik mis allicht iets ... maar geen idee wat.

Ook best wel moeite om winst te maken, maar dat is wellicht vooral door mijn ongeduld en door alles van in't begin veel te mooi en te groot te willen doen.

En kan zijn dat het gewoon ik ben die iets fout doe, maar ik zie vaak dat keepers eet- en drinkbakken gewoon straal negeren en niet bijvullen, zelfde voor de food enrichments. In de zin van: je roept een keeper naar de enclosure, ze komen binnen, trappelen even ter plaatse en vertrekken dan weer. En wanneer mijn eetbakken wel degelijk aangevuld worden, zie ik zelden de food enrichtments aangevuld worden.
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 17 november 2019 om 20:29

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze moeten inderdaad nog wel het een en het ander balancen.

Hier sterft er ook wel eens een dier door verhongering omdat de keepers steken laten vallen.
    PSN: Shaddix-be

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten