iTrader
    5 (100%)

Rome 2 total war spelers gezocht

Ik ben opzoek naar spelers die Rome 2 total war nog eens willen oppikken.
    Ik zou graag nog eens een multiplayer campaign willen doen.

Ik speel vaker total war games maar ben geen expert.
    Diep gaand uitzoeken wat alles doet bv is niet een van mijn bezigheden.
    Ik speel vooral 's avonds na het werk en eten tussen 20 en 23 uur of in het weekend op zondag.

iTrader
    0
    Ik ben er met die nieuwe update nog eens aan begonnen, en mijn god, wat was ik vergeten hoe slecht het was.

-campaign AI is zo incompetent dat er na 30 turns al geen uitdaging meer inzit: ze upgraden amper hun units en de grote facties breidden niet/amper uit. Je zit dus al die kleine facties die er nog in het begin zaten 1 per 1 op te kuisen, die amper weerwerk bieden
    -Diplomatie is vooral lastig gevallen worden door facties aan de andere kant van de wereld die willen dat je betaald voor een non-agression pact. of ze verklaren je de oorlog en vragen de turn daarna vrede
    -De characters en family tree missen de charme die Rome 1 had. Het interne politieke systeem komt vooral neer op de andere facties die zeggen "geef me mijn zin/geld en ik begin geen civil war". vreselijk design. En dan moet je weten dat zelfs als je de civil war wint, er niks veranderd en je terug naar de situatie ervoor gaat (zoals bij elke irl burgeroorlog....).
    -Battle AI is ook niet echt goed te noemen

ik gebruik dan ook nog eens enkele kleine mods, zoals TTT en 4t/y, zonder deze zou het nog erger zijn. Heb vroeger al DEI en Radious geprobeerd, maar sprak me niet aan. Warhammer interresseert me niet, en 3K ziet er meer dynasty wariors bs uit dan echte geschiedenis. Denk dat ik bij Endless legend /Space 2 + CK2 / EU4 hou voor mijn strategy games.

Maar OT: denk dat je meer mensen gaat vinden of in de steamhub van rome 2, of de TW forums zelf

iTrader
    5 (100%)
    Die punten die je aanhaalt frustreren mij inderdaad ook. Maar wegens weinig alternatief wil ik het nog eens oppikken.

Bedankt voor de tip van de steamhub. Niet aan gedacht

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik speel aventoe nog, maar een multiplayer hoe gaat dat in zijn werk? Is dat echt een Campaign zoals tegen de PC?

iTrader
    5 (100%)
    Ja klopt. Is gewoon exact hetzelfde. Je moet dan gewoon wachten tot de tegenspeler zijn moves heeft gedaan.
    Maar dat gaat op zich wel vooruit als je niet te veel diepgaand alles gaat lezen.
    In battle kan je dan degene die niet meet doet kiezen om als vijand te spelen ipv. de AI of gewoon meekijken.

Ik doe vaak autoresolve om het wat vooruit te laten gaan. Als ik zie dat ik sowieso win doe ik autoresolve.

Regels voor berichten