Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Two Point Hospital

iTrader
    84 (100%)
    Ook net aangeschaft op Steam, downloading now... ik ben benieuwd en hoopvol!

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    die HUD doet mij inderdaad wel heel hard denken aan Theme Park World vroeger (wat een zalige game was dat )

Ik vind 31 euro wel een beetje veel op het moment, misschien wachten tot er een sale is (of zou die niet snel komen?)
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

iTrader
    0

Wat is er nieuw in two point hospital

Zie hierboven de Eerste 30 min van het spel.
    Beste aankoop van mij tot nu toe.
    Spel is zeker de moeite om aanteschaffen wegens het gewoon een gouden klassieker is dat iedereen in huis moet halen.
    Wat zijn jullie ervaringen met de game?
    Laat gerust tips en tricks achter

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bon, heb het toch ook maar meteen gekocht.

Leuk, maar jammer dat ze een aantal quality of life verbeteringen niet hebben toegepast (blueprints kunnen saven bijvoorbeeld). Ik weet ook niet of ik ga blijven teruggrijpen naar dit spel zoals ik dat deed met Theme Hospital.

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Niet kopen als je nog vrije tijd wil boys

Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niet kopen als je nog vrije tijd wil boys
    Leuk spel tot nu toe maar zoals ik tegenwoordig heb met de meeste games zit de verslavingsfactor er niet in. (zal wel aan mij liggen na 25j gamen dat de meeste dingen sneller vervelen)
    Alles ziet er zeer netjes en mooi vormgegeven uit maar mis toch precies iets. Misschien moet ik de moeilijkheidsgraad wat omhoog zetten ofzo.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisbijerre Bekijk bericht
    Leuk spel tot nu toe maar zoals ik tegenwoordig heb met de meeste games zit de verslavingsfactor er niet in. (zal wel aan mij liggen na 25j gamen dat de meeste dingen sneller vervelen)
    Alles ziet er zeer netjes en mooi vormgegeven uit maar mis toch precies iets. Misschien moet ik de moeilijkheidsgraad wat omhoog zetten ofzo.
    Ik vraag me dat soms ook echt af, ligt het nu aan mezelf of ligt het aan de games?

Ik moet wel zeggen, ik heb Theme Hospital ook nooit uitgespeeld ... maar ik heb dat wel over de jaren heen heel vaak opnieuw geïnstalleerd/opgestart om dan eens een paar dagen te spelen. Ik vind Two Point Hospital ook heel fijn, maar ik weet niet of dat die jarenlange allure gaat hebben die mij om de zoveel tijd aanzet om nog eens opnieuw te spelen.

iTrader
    84 (100%)
    Zeer herkenbaar boys, dat zal gedeeltelijk wel te maken hebben met onze "ervaring" op games vlak waarschijnlijk hé.
    Tenslotte, Theme Hospital was destijds "iets nieuws" zoals veel games toen nieuw & innoverend waren.
    Er is nog steeds innovatie natuurlijk, maar toch... 'k vind het allemaal niet meer zo wereldschokkend als vroeger.
    VR vind ik bv. wel leuk en ik speel geregeld eens met mijn Rift maar 't houdt allemaal zo lang niet meer uit.

Voor Two Point hospital probeer ik gewoon 3 sterren te halen vooraleer ik naar een volgend level ga.
    Vanaf dat derde hospitaal vond ik het wel wat sneller naar chaos neigen en begon mijn hospitaal toch wat "probleempjes" te krijgen.
    Theme Hospital zelf ook nooit volledig uitgespeeld, maar inderdaad... veel opnieuw begonnen.
    Beklaag me wel inmiddels dat ik ooit mijn boxed PC versie verkocht heb. Ook al deed ik er niks meer mee, nostalgie!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zenon Bekijk bericht
    Zeer herkenbaar boys, dat zal gedeeltelijk wel te maken hebben met onze "ervaring" op games vlak waarschijnlijk hé.
    Tenslotte, Theme Hospital was destijds "iets nieuws" zoals veel games toen nieuw & innoverend waren.
    Er is nog steeds innovatie natuurlijk, maar toch... 'k vind het allemaal niet meer zo wereldschokkend als vroeger.
    VR vind ik bv. wel leuk en ik speel geregeld eens met mijn Rift maar 't houdt allemaal zo lang niet meer uit.

Voor Two Point hospital probeer ik gewoon 3 sterren te halen vooraleer ik naar een volgend level ga.
    Vanaf dat derde hospitaal vond ik het wel wat sneller naar chaos neigen en begon mijn hospitaal toch wat "probleempjes" te krijgen.
    Theme Hospital zelf ook nooit volledig uitgespeeld, maar inderdaad... veel opnieuw begonnen.
    Beklaag me wel inmiddels dat ik ooit mijn boxed PC versie verkocht heb. Ook al deed ik er niks meer mee, nostalgie!
    Theme Hospital is natuurlijk ook al twintig jaar oud. Ik was een prille tiener toen ik dat spel voor het eerst speelde. Nu bijna dertig. Dat zijn toch ook andere perspectieven he .

Er is trouwens een rebuild van de originele Theme Hospital: CorsixTH. Hier en daar nog een bugje, maar als je echt de nostalgische tour op wil zeker nog een aanrader!

Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Theme Hospital is natuurlijk ook al twintig jaar oud. Ik was een prille tiener toen ik dat spel voor het eerst speelde. Nu bijna dertig. Dat zijn toch ook andere perspectieven he .

Er is trouwens een rebuild van de originele Theme Hospital: CorsixTH. Hier en daar nog een bugje, maar als je echt de nostalgische tour op wil zeker nog een aanrader!
    Allee ik ben "blij" dat ik niet de enige ben met datzelfde gevoel. Nochtans zijn er af en toe wel games waar ik blijf naar teruggrijpen en ontzettend veel tijd kan insteken. Dan denk ik aan football manager reeks of laatste 2-3jaar de europa universalis reeks,of divine divinity 2. Eigenlijk de spellen waar het langer duurt om iets in te bereiken basicly. Games zijn precies wat teveel eenheidsworst geworden, te toegankelijk voor de massa gemaakt waardoor je na een redelijk korte speelsessie het spel al onder de knie hebt.

Ma goed al bij al leuk om nog eens een classic te zien herleven.

nite's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ik vraag me dat soms ook echt af, ligt het nu aan mezelf of ligt het aan de games?
    Ligt aan u hoor.
    Paul Krugman: "To fight this recession the Fed needs more than a snapback; it needs soaring household spending to offset moribund business investment. And to do that, as Paul McCulley of Pimco put it, Alan Greenspan needs to create a housing bubble to replace the Nasdaq bubble." http://www.nytimes.com/2002/08/02/op...ouble-dip.html

Nostradamus2000's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb zelfde probleem. Speel het graag ma mis da gevoel van vroeger toch. Nu ja ligt eerder aan het feit da we teveel gewoon zijn en nie aan de game. Als ik de oude games speel voelt da ook nemeer aan als vroeger.

iTrader
    84 (100%)
    We zijn de fase van "de verwondering" leeftijd gewoon al enige tijd voorbij denk ik.
    Plus zoals ik eerder aanhaalde, de innovaties zijn gewoon zo groot niet meer als bv. in de jaren 90.
    Ik weet nog goed hoe ik onder de indruk was van de pixel shader in Morrowind, ik had wel uren naar dat water kunnen staren.
    Momenteel aan mijn 4de hospitaal bezig, maar probeer altijd 3 sterren te halen vooraleer naar het volgende te gaan.
    Ben ook Xcom 2 aan het spelen wel tussendoor, dus progressie is zeker niet al te snel, maar 'k geniet er toch van.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten