Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415
    Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik twijfel enorm
    I loooooove Civ maar is toch veel geld voor een expansion, niet?
    ik twijfel ook.

Maar de prijs-kwaliteit is wel beter dan de uitbreidingen die Paradox uitbrengt. Ik vind alleen 8 civs en 1 nieuwe leider voor dat geld een beetje weinig. Qua mechanics en dergelijke is er wel veel meer toegevoegd dan bij de laatste uitbreiding.
    Life is a constant mental fight, and accepting that is one of the hardest things you'll ever do.

Inside every cynical person is a disappointed idealist.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Momenteel aan het spelen, maar voorlopig mis ik vooral mijn mods .

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    109 (98%)
    Zal het wel eens kopen als het in promo staat. meer dan €20 zie ik er mij niet aan geven.
    PSN: rscaboy_belgium

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vind het wel leuk om gereviews in de krant te lezen. https://www.demorgen.be/tvmedia/deze...erug-b325606a/
    Hoe meer mainstream hoe beter.
    All the world’s a stage, And all the men and women merely players. - W. Shakespear

iTrader
    0
    toch gekocht... vond blijkbaar 30 euro voor R&F geen probleem en GS heeft wel veel meer eigenlijk. Als je dat dan vergelijkt met de paradox dlc's... is dit toch hetgeen ik prefereer.
    Life is a constant mental fight, and accepting that is one of the hardest things you'll ever do.

iTrader
    0

Well done, dido... Even met heel haar legertje mijn city-state aanvallen, er nog in slagen het te overnemen, gouverneur erop zetten en het dan al riskeren na 8 beurten te verliezen Ik ga er niet om klagen... maar zal de city state wel liberaten. Drie gratis envoys voor mij, maar Mohenjo-Daro heeft een veel te goede bonus (en heb twee coastal cities, al kan Reims wel een aquaductje gebruiken, maar voor die in het zuiden is het wel handig + culture city state dat me veel cultuur per turn kan geven). En de city state zelf heeft niet echt veel interessants verder dus ik denk wel dat ik het ga "liberaten".

Ik ben ook lekker vriendjes met iedereen In Reims staat er een theater square agressief geplaatst, dus daar hoop ik de loyalty game met mijn great works op canada te spelen en eens uit te testen.

Level 5 difficulty (vorige game met Inca's was level 4 dus ben weer wat aan het "opwerken".). Eerste keer dus Frankrijk, maar Eleanor lijkt me veel interessanter en meer Frans aan te voelen dan CdM.

iTrader
    0
    En dus ja, ik kan die city state dus niet meer herstellen. Wel ja dankzij Dido heb ik er nu dus een extra stad bij... Heb wel weer met mijn archers in de woestijn moeten staan omdat ze dachten dat ze recht in de woestijn een nieuwe stad kunnen ploppen.

Echt waar ik haat de AI toch echt goed hoor. Altijd met die onnozele settlers die mid game in één of ander klein gat je proberen te snel af te zijn.

Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Regels voor berichten